Media
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na temat Wydawnictwa, naszych publikacji oraz spotkań, które ukazały się w mediach.
Przedstawicieli mediów zapraszamy do zapoznania się z materiałami zamieszczonymi w zakładce "materiały do pobrania".
Zapraszamy również do kontaktu dziennikarzy, blogerów piszących o książkach, którzy chcieliby otrzymywać informacje o naszych nowościach i zapowiedziach lub zainteresowani są egzemplarzami recenzenckimi.
- Media o nas
-
Aktualności
Wywiad z Aliną Stasiak w MarketingiBiznes
19-05-2017Serdecznie zapraszamy do przeczytania wywiadu z Aliną Stasiak, autorką książki Droga do gwiazd.
Autorka odpowiadała na pytania Marty Bąk, CEO portalu marketingibiznes.pl. Rozmowa dotyczyła wizerunku i marki osobistej.
więcej»Zawsze w centrum jest podmiotowość człowieka
17-03-2017Serdecznie zapraszamy do przeczytania wywiadu z Justyną Bakalarską, autorką Marketing wartości.
Rozmowa dotyczyła podmiotowości człowieka.
więcej»Sztuka Promowania: Art branding, czyli Disneylandy marek
06-02-2017Serdecznie zapraszamy do przeczytania wywiadu z Igorem Gałązkiewiczem, autorem Art branding.
więcej»
Rozmowa dotyczyła sztuki promowania marek poprzez art branding.Podcast Justyny Bakalarskiej w Start Up My Life
19-01-2017Serdecznie zapraszamy do odsłuchania podcastu Autorki Marketingu wartości.
Rozmowa dotyczyła przyszłości i trendów marketingu wartości.
więcej»
Wywiad z Anną Miotk w Marketing przy kawie
18-01-2017Serdecznie zapraszamy do przeczytania obszernego wywiadu, jaki został opublikowany w dniu dzisiejszym w serwisie Marketing przy kawie z Anną Miotk, autorką Nowy PR. Jak internet zmienił public relations.
więcej»
Nie ma dziś jasnej granicy między PR-em a marketingiem. Ale czy to znaczy, że w modnym nurcie „snucia opowieści o marce” można zacząć mijać się z prawdą? I czy PR powinien być rozliczany z efektów w podobny sposób jak reklama? Z Anną Miotk, dyrektor ds. komunikacji w PBI, autorką niedawno wydanej książki „Nowy PR”, rozmawia Jacek Szlak.
Wywiad z Justyną Bakalarską w Polskie Radio 24
14-11-2016Serdecznie zapraszamy do odsłuchania wywiadu, jaki został przeprowadzony 13 listopada w Radio Polskie 24 z Justyną Bakalarską, autorką Marketingu wartości.
Rozmowa dotyczyła nie tylko książki!
więcej»Relacja ze spotkania autorskiego z Justyną Bakalarską
09-11-2016Serdecznie zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć i filmu ze spotkania autorskiego z Justyną Bakalarską, autorką Marketingu wartości, które miało miejsce 8 listopada br. w księgarni Matras, w Warszawie, przy ulicyNowy Świat 41.
więcej»Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych – wywiad z autorem Tomaszem Reichem
09-08-2016Zapraszamy do przeczytania bardzo ciekawego wywiadu, który został opublikowany na łamach serwisu WorkTime arena z udziałem Tomasza Reicha, autora książki "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych".
więcej»Komunikacja marketingowa 2030 – wywiad z autorem w Radio Aktywne
29-07-2016Zapraszamy do wysłuchania audycji "Środowa aktywacja" w Radio Aktywne z udziałem Roberta Stępowskiego, autora książki "Komunikacja marketingowa 2030". Dowiecie się m.in. jak bardzo zmieni się świat za 15 lat oraz dlaczego coraz szersza personalizacja i automatyzacja jest trendem, który będzie wywierał największy wpływ na komunikację marketingową przedsiębiorstw.
więcej»Komunikacja marketingowa 2030 – wywiad z autorem
01-07-2016"To, co na pewno odchodzi do przeszłości, to sposób myślenia o mediach jak o oddzielnych kanałach komunikacji. Mało marketerów i media plannerów rozdziela jeszcze klasyczną, linearną telewizję od wideo on-line, ponieważ dla użytkownika nie ma już znaczenia, czy treści „konsumuje” na ekranie telewizora, tabletu czy smartfona." Robert Stępowski
więcej» - Materiały do pobrania
-
- Kontakt dla mediów
-