Dyskusja, która przejdzie do historii marketingu

Opublikowano: 01-12-2014

Maciej Tesławski i współautorzy książki "Praktyka brandingu" spotkali się z Czytelnikami we wtorek w warszawskim Empiku. Wydarzenie poprowadził Krzysztof Jakubiak (członek Stowarzyszenia IPR).

Książka, stała się pretekstem do niezwykle inspirującej dyskusji o kondycji marketingu, pozycji polskich marek w globalnej "walce" o klienta. Wiele miejsca poświęcono strategii i to przez duże "S". Goście prześcigali się w podawaniu przykładów, zarówno takich które powinny stać się przestrogą, ale i tych wzorowych, bliskich ideału. Do dyskusji włączyli się również Czytelnicy, którzy nie oszczędzali gości w zadawaniu "niewygodnych" pytań ...

Na zakończenie została przeprowadzona licytacja książki "Praktyka brandingu", z podpisami autorów. Kwota z licytacji zostanie przekazana dla dzieci z Oddziału Onkologicznego Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Warszawie.


Więcej zdjęć

Marketing nieruchomości
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej