Festiwal Dobrego Contentu - Patronujemy

Opublikowano: 04-05-2016

Z przyjemnością informujemy, że Wydawnictwo Słowa i Myśli zostało partnerem strategicznym Festiwalu Dobrego Contentu. To pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce. Celem wydarzenia jest promocja wartościowych treści on-line. Festiwal to także doskonała okazja na poszerzenie swojego spojrzenia na "dobry content".


Od 23 maja (od g. 00.00)  do 29 maja (do g. 23.59) co godzinę, na stronie wydarzenia będą pojawiać się najlepsze, najbardziej wartościowe treści wyselekcjonowane przez redakcję "Marketing i Biznes".

Harmonogram Festiwalu Dobrego Contentu:
Poniedziałek 23 maja (SEO/SEM)
Wtorek 24 maja (e-commerce)
Środa 25 maja (social media)
Czwartek 26 maja (marketing)
Piątek 27 maja (content marketing)
Sobota 28 maja (PR)
Niedziela 29 maja (start up zone)

Uwaga! Wydawnictwo Słowa i Myśli nagrodzi zwycięzców najlepszych treści
publikowanych w ramach Festiwalu!


Nagrody główne dla zwycięzców w każdej z 7 kategorii.
(Zwycięzca ma prawo wybrać dowolną książkę z pełnej oferty www.slowaimysli.pl)
Zwycięzca otrzyma również zaproszenie do rozmów o współpracy z Wydawnictwem Słowa i Myśli (możliwość wydania e-booka lub książki)


LISTA ZWYCIĘZCÓW W POSZCZEGÓLNYCH KATEGORIACH

SEO/SEM: Jakub Brożyna
E-commerce: Tomasz Gębala
Social Media: Grzegorz Miecznikowski
Marketing:  Andrzej Gruszka
Content Marketing: Tomasz Adamiec
PR: Alina Stasiak
Start up zone: Jacek Lipski

Gratulujemy!


Więcej o Festiwalu Dobrego Contentu przeczytacie tutaj

Case study z projektu do przeczytania tutaj

techniki promocji sprzedazy
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej