Koniec ze źle wydanym budżetem – konferencja Internet ASAP

Opublikowano: 08-04-2015

21–22 maja w Krakowie odbędzie się czwarta konferencja marketingu internetowego Internet ASAP. W tym roku pod hasłem „Komunikacja naprawdę zintegrowana”. Jednym z prelegentów jest Maciej Tesławski, autor książek "Strategia marketingowa" oraz "Praktyka brandingu".

Od lat marketerzy szukają metod rzeczywistej zintegrowanej komunikacji marketingowej – mówi Łukasz Wołek, szef agencji interaktywnej Eura7 i inicjator konferencji. – Jest jak święty Graal marketerówilekroć zamajaczy na horyzoncie, zaraz znika wśród sklepowych półek, w szumie informacyjnym.

Ostatnio jesteśmy jednak świadkami powstania szeregu drobnych ulepszeń, które – naszym zdaniem – prowadzą do głębokiej zmiany jakościowej, w kierunku autentycznej integracji komunikacji marketingowej na co dzień, nie tylko przy gigantycznych budżetach.(...) Nie musimy zakładać, że połowa budżetu będzie źle wydana – bo drogę konsumenta od kontaktów z reklamą po zakup możemy prześledzić niemal bez przerwy.

I o tym będzie najbliższa konferencja Internet ASAP. Poruszane zagadnienia to m.in. nowe możliwości marketingowców w związku z ogromem dostępnych danych, rola poszczególnych nośników i typów reklamy w komunikacji 360°, czy najświeższe wynalazki – od nowych aplikacji mobilnych po sensory niskoenergetyczne. Nie zabraknie też inspirujących przykładów na niestandardowe działania i łączenie online z offline.

Wśród prelegentów nie braknie ani uznanych autorytetów marketingu, ani święcących sukcesy praktyków z wielkich firm. Usłyszymy m.in.:

prof. Roberta Kozielskiego, wykładowcę, autora ponad 100 publikacji. Kozielski pracował m.in. z Unilever, Microsoft, Hewlett-Packard, Danone, Johnson&Johnson, Bayer, mBank, Telekomunikacja Polska S.A., Polpharma, Merck, BRE Bank, czy LOTOS.

Macieja Tesławskiego, który doradzał m.in. British American Tobacco, Oplowi, Nestle, Orlenowi czy Volvo. Obecnie niezależny konsultant i wykładowca. Autor książek „Strategia marketingowa” i „Praktyka brandingu".

Aleksandrę Chojnacką i Karolinę Kobielę z Amrest (KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks). Opowiedzą o integrowaniu środowiska on-line z off-line oraz przekładaniu kampanii digitalowych na bezpośrednie wyniki sprzedażowe.

Łukasza Walę z Maspex (Tymbark, Kubuś, Tiger i Lubella). Realizował nagradzane kampanie (IAB MIXX Awards, Golden Arrow, Impactor, Effie).

Równie inspirujące będą prelekcje partnerów, prezentujące najnowsze rozwiązania technologiczne i case studies. Ważnym elementem konferencji są rozmowy kuluarowe i wieczorna impreza InterParty.

techniki promocji sprzedazy
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej