Strategiczne Spotkanie Autorskie w Warszawie - relacja

Opublikowano: 26-03-2015

Strategia marketingowa - niejedno ma imię... Uczestnicy spotkania w warszawskim Juniorze, mogli się o tym przekonać słuchając autorów książki "Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki".

foto. Piotr Herzog dla empik


Wtorkowe spotkanie przyciągnęło uwagę wielu pasjonatów marketingu, ale nie tylko. Goście prześcigali się w opowiadaniu ciekawych case study, anegdot, które pozwoliły odkryć rąbek tajemnicy strategii, która kryje się w książce. Padały również pomysły na nowe pozycjonowanie niektórych dobrze znanych produktów jak chociażby - czekolada na receptę.

Jak określił to obecny na spotkaniu Marek Staniszewski, poprostu "uporządkowany chaos".

Całość wieczoru poprowadził Krzysztof Jakubiak.

Maciej Tesławski Dagmara Dłużniewska
Marcin Kalkhoff Marek Staniszewski
fotos: Piotr Herzog dla empik

Komunikacja marketingowa 2030
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej