Uwielbiasz opowieści?

Opublikowano: 08-04-2014

3 kwietnia w Poznaniu, 5 kwietnia we Wrocławiu odbyły się spotkania z autorem książek "Podaj dalej..." oraz "Złam konwencję...".

Grzegosz Kosson opowiadał o... opowieściach, które od początku istnienia człowieka miały niesamowitą moc. Storytelling, tworzenie historii marki, budowanie wizerunku marki przez opowieści to dzisiaj tematy numer jeden nie tylko w marketingu. Jednak Grzegorz Kosson patrzy na tę ideę z innej perspektywy. Trochę filozoficznie jak powiedział prowadzący spotkanie - Robert Stępowski.

Autor mówił o talentach, które często przez własny brak chęci wyjścia ze strefy komfortu, zatracamy. Wizjonerstwo, brnięcie pod prąd to podstawowe cechy twórców wielkich marek. To właśnie schematy i sztywne trzymanie się utartych ścieżek nie pozwalają markom, ale i ludziom, w pełni pokazać światu swoich umiejętności.

 

 

 

techniki promocji sprzedazy
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej