Komunikacja marketingowa 2030 – wywiad z autorem w Radio Aktywne

Opublikowano: 29-07-2016

Zapraszamy do wysłuchania audycji "Środowa aktywacja" w Radio Aktywne. Dowiecie się m.in. jak bardzo zmieni się świat za 15 lat oraz dlaczego coraz szersza personalizacja i automatyzacja jest trendem, który będzie wywierał największy wpływ na komunikację marketingową przedsiębiorstw.


Rozmawiając z Robertem Stępowskim przenosimy się do przyszłości, aby zrozumieć potrzeby i oczekiwania konsumentów. Autor przekonuje, że przyszłość przyniesie ze sobą wiele udogodnień z dziedziny nowych technologii oraz więcej narzędzi, które będą zbierać o nas dane.


Tylko gdzie w tym wszystkim będzie nie konsument, a człowiek? Zapraszamy!


Audycja

 

Źródło: Radio Aktywne

 


techniki promocji sprzedazy
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej