Podcast Justyny Bakalarskiej w Start Up My Life

Opublikowano: 19-01-2017

Justyna Bakalarska, dziennikarka, redaktor magazynu Marketer +, przez dłuższy czas zajmowała się zagadnieniami związanymi z marketingiem wartości, również znanym jako Marketing 3.0. Napisała książkę Marketing wartościgdzie bada, czym kierują się krajowe firmy wybierając wartości i przekształcając swoją działalność w duchu zmiany świata na lepsze. Przytacza wiele przykładów, przedstawia wywiady z polskimi przedsiębiorcami, którzy na co dzień działają w oparciu o wartości. Zbierając i opracowując  doświadczenia polskich firm, stara się odpowiedzieć na pytania: jakie są motywacje, jaką rolę odrywają wartości w firmie, jak wartości wpływają na pracowników organizacji, w której są implementowane oraz jak na wartości reagują konsumenci. Odwołuje się również do książek, które traktują o marketingu 3.0.
 

W podcaście #008 Start Up My Life opowiada o tym, jaką rolę będą odgrywać wartości w firmach.


Wartości zaczynają stanowić wyróżnik na rynku, znak rozpoznawczy danej firmy.
 

Jeszcze kilka lat temu Kotler (tak, ta cegła, którą czytają studenci na kierunku PR i marketingu) przewidywał rewolucję. Uważał, że marki, które bazują jedynie na funkcjonalności, zostaną zastąpione tymi, których fundamentem jest duchowość. To właśnie wartości, które wybiera dla siebie firma, w przyszłości zadecydują o zapotrzebowaniu na jej produkty.

 
Kliknij na grafikę, aby przejść do wywiadu: 
 

Marketing nieruchomości
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej