Wywiad z Anną Miotk w Marketing przy kawie

Opublikowano: 18-01-2017

Anna Miotk: Nie ma jasno wytyczonych granic

Jacek Szlak (Marketing przy Kawie): „Nowy PR” to twoja trzecia książka, nie licząc wszystkich współautorstw i artykułów. W twojej ocenie badacza i praktyka – w jakim kierunku rozwija się public relations?
 

Anna Miotk: Na pewno PR dąży do zatarcia granic z marketingiem. Kiedyś można je było bardzo jasno oddzielić: to jest PR, a to marketing. Teraz trudno stwierdzić, gdzie zaczyna się jedno, a kończy drugie.

Content marketing jest tu dobrym przykładem. Niby element marketingu, ale edukacja klientów i budowanie relacji z nimi to przecież domena public relations. Co więcej – content marketing korzysta z tych samych narzędzi.

 

W twojej książce content marketing jest częścią PR. Ale CM w warstwie dystrybucyjnej – dość istotnej z punktu widzenia PR – to są działania płatne.
 

Nie wszystkie. Jeśli np. publikujemy jakiś wartościowy raport na dany temat i dystrybuujemy go przez media i serwisy społecznościowe – to nie jest płatna dystrybucja.
 

Chociaż też czasem się tę dystrybucję wspiera...
 

Można oczywiście kupić reklamy czy zapłacić tweetem w modelu Pay with a Tweet.



Kliknij na grafikę, aby przejść do reszty wywiadu:
 

techniki promocji sprzedazy
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej