Karty inwencji + ...tak na marginesie strategii

Karty inwencji + ...tak na marginesie strategii

Marek Staniszewski / Heuristica

Format: Karty: 138 x 99 mm. Książka: B5
Objętość: Karty: 30 szt. Książka: 160 stron
Oprawa: Miękka
ISBN: 978-83-63566-77-7K

cena: 185,00 zł

Special Price 162,00 zł

Zestaw Kart inwencji oraz najnowszej książki Marka Staniszewskiego.
Niezwykłe połączenie myślenia kreatywnego, biznesowego i marketingowego.

LUB
Opis

Szczegóły

KARTY INWENCJI

Kreatywny potencjał to Twoje wrodzone zasoby, po które możesz sięgać w każdej chwili. Zdarza się jednak, że trudno go czasem uwolnić. Czasem wystarczy jednak iskra inspiracji i niewielka reorganizacja środowiska, w jakim pracujesz, aby znacznie zwiększyć produktywność tworzenia nowych idei. I właśnie dlatego powstały Karty inwencji – proste narzędzie pozwalające myśleć bardziej twórczo.

Karty inwencji są pomocne w:

  • poszukiwaniu nowych rozwiązań problemów i wyzwań, przed jakimi stajesz,
  • tworzeniu koncepcji nowych produktów i usług,
  • wymyślaniu nowych scenariuszy prezentacji, opowiadań, filmów czy eventów,
  • generowaniu pomysłów na usprawnienia procesów w zarządzaniu firmą,
  • poszukiwaniu alternatywnych rozwiązań dla osobistych decyzji i wyborów,
  • tworzeniu nowych idei i pomysłów artystycznych.


Treść poszczególnych kart powstała w oparciu o przegląd najskuteczniejszych metody pracy kreatywnej oraz sprawdzonych sposobów postępowania z problemami.
Znajdują się więc tutaj metody inspirowane uniwersalnymi zjawiskami psychologicznymi, technikami pracy inżynierów oraz wynalazców, a także konkretne przykłady odkryć i wynalazków.
Znajdziesz tu adaptację stworzonej przez twórcę „burzy mózgów” Alexa Osborne’a metody SCAMPER, technikę pracy stosowaną przez Walta Disneya, Piramidę Skojarzeń - technikę opracowaną przez pedagoga Janusza Kujawskiego, uproszczoną metodę CIRCEPT (A. Kaufmann, M. Fuster, A. Drevet), elementy TRIZ (H. Altszuller), czy Kwiat Lotosu – metodę, którą opracował Yasuo Matsumura – japoński konsultanta ds. zarządzania.

Karty mogą być stosowane przez każdą osobę, która pragnie zwiększać ilość i jakość tworzonych pomysłów. Mogą z nich więc korzystać zarówno osoby pracujące w biznesie kreatywnym (np. pracownicy agencji reklamowych), scenarzyści i pisarze, jak i osoby pracujące z innymi w celu wywołania zmiany, czy rozwoju (np. nauczyciele, coachowie).

Karty mogą służyć zarówno do pracy indywidualnej, jak i grupowej. Ikony na kartach stanowią sugestię co do warunków lub zasobów sprzyjających danej metodzie. Nie należy jednak traktować ich rygorystycznie. Karty mają być przede wszystkim inspiracją, więc zapewne samodzielnie odkryjesz swój własny sposób i styl pracy z tym narzędziem.

 

 

KSIĄŻKA „...TAK NA MARGINESIE STRATEGII”


Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czytelnika po świecie marketingu strategicznego.
Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.

W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych, penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk, jak:

  • Przewidywanie przyszłości w marketingu – czy to w ogóle ma sens?
  • Rola nowych technologii w świecie marek.
  • Postawa klientocentryczna – i co z tego wynika?
  • Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno?
  • Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
  • Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.
  • Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.

Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie i spostrzeżenia, ciekawe inspiracje – to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora, otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.


Partner wydania


 Patroni medialni

 
Spis treści

Spis treści

1. Zamiast wstępu

2. Początki

3. Emocje w strategii

4. Kształtowanie strategii

5. Decyzje i wybory

6. Dialogiczność i problem agencji

7. Marki niczym legendarne Yeti

8. Zarządzanie marką – zarządzanie doświadczeniem?

9. Chmura metaforą strategii

10. Marki antykruche

11. Storytelling

12. Rytualizacja marki

13. Czekając na osobliwość

14. Jutro, czyli sen marketera

15. Niepewności naprzeciw

16. Rynek intencji

17. Filozofia marketingu

18. Taksonomie konsumenckie

19. Lojalność – tworzenie więzi z Klientem

20. Blogosfera albo media na opak

O Autorze

O Autorze

Marek Staniszewski

Wykładowca, trener, doradca, autor. Twórca i trener metody rozwojowej: „Improwizacja – Znaczenie – Prowokacja”.

Pasjonat strategii komunikacji. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych agencjach kreatywnych, gdzie pełnił m. in. funkcję wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego. Wykładowca i trener; prowadził zajęcia m. in. w: ICAN Institute – HBP, WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus. Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą branżowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR. Jako juror oceniał prace w takich konkursach jak Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Członek Rady Ekspertów THINKTANK. Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: Atlas strategiczny, Strategiczny podstęp, ...tak na marginesie strategii oraz współautorem książki Portret klienta. Należy do grona założycieli Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”. Pomysłodawca projektu Farma Inwencji. Założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus.

Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Autor Marek Staniszewski / Heuristica
Format Karty: 138 x 99 mm. Książka: B5
Objętość Karty: 30 szt. Książka: 160 stron
Oprawa Miękka
ISBN 978-83-63566-77-7K
Recenzje
  • Nie dodano jeszcze recenzji

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

Marketing nieruchomości
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej