...tak na marginesie strategii

...tak na marginesie strategii

Marek Staniszewski

Format: B5
Objętość: 160
Oprawa: Miękka
ISBN: 978-83-63566-77-7
cena: 36,00 zł

Długo oczekiwana, nowa książka Marka Staniszewskiego o strategii w marketingu.
Najnowsza odsłona sztuki myślenia strategicznego.



LUB
Opis

Szczegóły

 


Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czytelnika po świecie marketingu strategicznego.
Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.

W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych, penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk, jak:

  • Przewidywanie przyszłości w marketingu – czy to w ogóle ma sens?
  • Rola nowych technologii w świecie marek.
  • Postawa klientocentryczna – i co z tego wynika?
  • Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno?
  • Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
  • Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.
  • Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.

Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie i spostrzeżenia, ciekawe inspiracje – to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora, otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.


Partner wydania


 Patroni medialni

 
Spis treści

Spis treści

1. Zamiast wstępu

2. Początki

3. Emocje w strategii

4. Kształtowanie strategii

5. Decyzje i wybory

6. Dialogiczność i problem agencji

7. Marki niczym legendarne Yeti

8. Zarządzanie marką – zarządzanie doświadczeniem?

9. Chmura metaforą strategii

10. Marki antykruche

11. Storytelling

12. Rytualizacja marki

13. Czekając na osobliwość

14. Jutro, czyli sen marketera

15. Niepewności naprzeciw

16. Rynek intencji

17. Filozofia marketingu

18. Taksonomie konsumenckie

19. Lojalność – tworzenie więzi z Klientem

20. Blogosfera albo media na opak

O Autorze

O Autorze

Marek Staniszewski

Założyciel i konsultant w think tanku strategicznym Heuristica. Posiada 20-letnie doświadczenie w budowaniu marek i badaniu ich kondycji, zdobyte w największych agencjach reklamowych (Ogilvy, Y&R, Havas) oraz jako szef marketingu (Canal+).

Wykładowca i trener (prowadził wykłady m. in. w WSKiMS, SMR, SSM, ICAN HBP i Questus). Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą brandowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR.


Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem  książek: Atlas strategiczny i Strategiczny podstęp oraz współautorem publikacji: Portret klienta. Współzałożyciel Stowarzyszenia Marketing 4 Business.

Założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus. Pomysłodawca i opiekun merytoryczny warsztatów Farma Inwencji. Prowadzi blog „…tak na marginesie”.

Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Autor Marek Staniszewski
Format B5
Objętość 160
Oprawa Miękka
Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji Premiera: 15.11.2016
ISBN 978-83-63566-77-7
Recenzje
  • Nie dodano jeszcze recenzji

Komunikacja marketingowa 2030
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej