Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce

Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce

Julita Dąbrowska

Format: B5
Objętość: 228
Oprawa: Miękka
ISBN: 978-83-63566-34-0
cena: 46,00 zł

Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim, jak to zrobić? Odpowiedź na te i wiele więcej pytań w książce.


LUB
Opis

Szczegóły

Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces, równie mocno jak lojalnych Klientów i stosowania biznesowych reguł potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy.


Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, public relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim, jak to zrobić? Odpowiedź na te i wiele więcej pytań w książce.

Data premiery: 19 listopada 2014 r.

- - - - - -
Książka jest niewątpliwie odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie i zainteresowanie marketerów i ogólnie pojętego biznesu” tematem niefinansowego motywowania pracowników i zarządzania ludźmi oraz tworzenia great place to work. Dla HR-owców to również ciekawa pozycja, która podpowie, jak stworzyć strategię komunikacji z pracownikami i co powinno się w niej znaleźć.

Monika Grauer, Dyrektor Operacyjny Coca-Cola Ireland

Najnowsza książka Julity Dąbrowskiej porusza nowy i niezwykle ważny obszar biznesu, jakim jest kreowanie marki pracodawcy. Autorka zawarła w niej wiedzę na temat działań employer brandingowych w pigułce. Dzięki przykładom z życia organizacji i korporacji wszyscy zainteresowani tym tematem czytelnicy mogą poznać kulisy i mechanizmy związane z kreowaniem wizerunku i kultury organizacyjnej firm i marek korporacyjnych. To lektura obowiązkowa dla osób zajmujących się komunikacją, marketingiem, działaniami CSR, PR, HR. Gorąco polecam ją także kadrze zarządzającej.

Małgorzata Zachorowska, Dyrektor Zarządzająca w Zachorowska & Partners

Patronat medialny

Spis treści

Spis treści

Wstęp

Część I
Od czego zależy budowanie marki pracodawcy i dlaczego warto to robić?
1. Wzrost zainteresowania marką firmy oraz marką pracodawcy w ciągu ostatnich 20 lat
2. Historia employer brandingu
3. Polska – oczekiwania fi rm w stosunku do pracowników

Część II
Jak budować markę pracodawcy?
4. Dwa podejścia do budowania marki pracodawcy
5. Proces opracowywania strategii employer brandingowej
6. Typy kampanii employer brandingowych i ich ocena
7. Kwalifikacje osób odpowiedzialnych za działania employer brandingowe

Przykłady z praktyki
Zachować zdrowy rozsądek
Odwaga to jedna z naszych czterech wartości

O Autorze

O Autorze

Julita Dąbrowska  praktyk z ponad 25-letnim doświadczeniem w marketingu, public relations zdobytym w wiodących korporacjach międzynarodowych, jak i w trakcie własnej działalności jako konsultant biznesowy. Odpowiadała za wprowadzenie na rynek polski ponad 15 największych marek światowych. Przygotowała i zrealizowała kilkadziesiąt programów Corporate & Brand PR-owych dla ponad 40 klientów: polskich i międzynarodowych firm, organizacji pozarządowych. Przez 2,5 roku była rzecznikiem prasowym w urzędzie administracji publicznej. W latach 2006-2009 była członkiem zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Od 2011 roku jest wykładowcą akademickim i od tego też roku corocznie organizuje Forum Employer Branding.

Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Autor Julita Dąbrowska
Format B5
Objętość 228
Oprawa Miękka
Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji 24 godzin/standardowy
ISBN 978-83-63566-34-0
Recenzje
klinikaecommerce.pl

Autorka, co jest faktyczną zaletą recenzowanej pozycji, nie poprzestaje na suchej analizie teoretycznej samego pojęcia i związanych z nim praktyk; rzecz jasna, warstwa teoretyczna jest bardzo rozbudowana i sprawia wrażenie kompleksowej, czytelnik jednak nie ginie w natłoku pojęć i definicji – wszystko za sprawą lekkiego pióra Dąbrowskiej. Autorka stawia jednak na podejście krytyczno-empiryczne, dużą wagę przywiązując do rozmaitych statystyk, które w efekcie mają dać poparcie tezom prezentowanym w książce. Niewątpliwie istotną cechą publikacji „Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce” jest zwrócenie uwagi na aspekt polski. Pełny tekst recenzji

Autor: Dominik Wysocki
Radio Aktywne

Powiem wprost – pozycja ta to ogrom mrówczej, solidnej pracy. Jest to mała encyklopedia pełna informacji z zakresu marketingu, PR-u, komunikacji społecznej i zarządzania firmą, co razem składa się na tworzenie marki pracodawcy. (...) Warto zauważyć, że nacisk położony jest na praktyczną wiedzę, którą możemy wykorzystać od razu. Jeśli ktoś zainteresowany employer brandingiem będzie chciał przeczytać książkę, która da mu solidne podstawy do dalszego zgłębiania tematu – to jest to obowiązkowa lektura dla niego. Pełny tekst recenzji

Autor: Radio Aktywne
Blog "Marketing, Książki, Życie"

Bogate doświadczenie zawodowe autorki znajduje swoje odzwierciedlenie na kartach recenzowanej książki. To nie jest pozycja wyłącznie o employer brandingu. (...) Fajnie byłoby gdyby przeczytało ją paru decydentów od tematów pracowniczo-motywacyjnych. Pełny tekst recenzji

Autor: Jacek Lipski
Lekturybadacza.pl

(...) Autorce udało się dokonać niewiarygodnie wartościowej syntezy informacji. Jeśli kiedyś potrzebowalibyście jakiemuś obcokrajowcowi opowiedzieć o polskim rynku pracy po przemianie ustrojowej – to przetłumaczcie dla niego pierwsze kilkadziesiąt stron książki Julity Dąbrowskiej. Pod tym kątem to majstersztyk! Pełna recenzja tutaj

Autor: Przemysław Rosa
techniki promocji sprzedazy
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej
[profiler]
Memory usage: real: 29622272, emalloc: 29408216
Code ProfilerTimeCntEmallocRealMem