- Opis
-
Szczegóły
Książka „Sprzedaj ofertę” pomoże Ci sprzedawać więcej, mądrzej i z większą satysfakcją.
„Sprzedaj ofertę” to książka na wskroś praktyczna. Zawiera rozsądną ilość wiedzy i maksimum efektywnych rozwiązań. Na jej kartach znajdziesz mnóstwo konkretnych przykładów i zrozumiesz mechanizmy rządzące procesem skutecznej sprzedaży nieruchomości. Poznasz studium przypadku pracy z ofertą w czystej postaci.
To pozycja obowiązkowa, jeśli zadajesz sobie pytania:- Jak zbudować lejek sprzedaży oferty i przeprowadzić segmentację bazy?
- Jak promować oferty w serwisach nieruchomości i w social mediach?
- Za co tak naprawdę płaci klient i jak wokół tego budować ofertę?
- Jakie są fundamenty pracy z ofertą i co to jest koncepcja 3K?
- Jak nisko kosztowo zwiększyć konkurencyjność ofert?
- Jak wykorzystać psychologię w sprzedaży?
- Spis treści
-
Spis treści
Wstęp
Zrozumieć rynek
1. Sprzedaż po nowemu
2. Świat konsumenta
3. Psychologia sprzedaży
Strategia sprzedaży
1. Filozofi a sprzedaży
2. Teoria sprzedaży nieruchomości
3. Strategia marketingowa
Działania marketingowe
1. Podróż w (nie)znane
2. Solidne ogłoszenie
3. Fotografi a nieruchomości
4. Home staging dla każdego
5. Rzuty i wizualizacje
6. Jak robić wideo?
7. Propozycja wartości sprzedaży
Reklama i zarządzanie sprzedażą
1. Reklama nieruchomości
2. Marketing online
3. Marketing offline
4. Kluczowe aktywności sprzedaży
Bajka na zakończenie - O Autorze
-
O Autorze
Łukasz Kruszewski
Praktyk marketingu nieruchomości. Prelegent na konferencjach branżowych, pośrednik, filozof i szkoleniowiec. Specjalizuje się w strategii marketingowej i personal brandingu.
Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na kierunkach gospodarka przestrzenna, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i filozofia. Uczestnik programu CIM - Chartered Institute of Marketing oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego na SAR. Z branżą nieruchomości i marketingu związany od 2008 roku.
Dyrektor ds. marketingu Freedom Nieruchomości. Zdobywał doświadczenie, pracując jako agent nieruchomości, prowadząc własne biuro, współpracując z agencjami marketingowymi oraz koordynując realizację projektów unijnych, m.in. w branży nieruchomości i finansów. Autor książki „Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie”, „Marka agenta”oraz partner „Praktyka Brandingu”. Współorganizator i organizator pierwszych dwóch edycji RECAMP. Współzałożyciel Klubu Marketerów Nieruchomości.
- Załączniki
-
- Informacje dodatkowe
-
Informacje dodatkowe
Autor Łukasz Kruszewski Format A5 Objętość 300 stron Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji Wysyłka 27 maja br. - Recenzje
-