Droga do gwiazd

Droga do gwiazd

Alina Stasiak

Format: B5
Objętość: 184
Oprawa: Miękka
ISBN: 978-83-63566-84-5
cena: 39,00 zł

Ta książka to marketingowo-PR-owy shake.
To publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd… 

LUB
Opis

Szczegóły


Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zaniedbania często są przyczyną ich porażki.

Niby lekko, a jednak z pełną powagą. Niby w formie plotek, a jednak z pełnym profesjonalizmem i marketingową wiedzą. Właśnie w taki sposób Autorka przedstawia historie wielu polskich i światowych gwiazd, wyciągając cenne wnioski dotyczące nieustannego procesu kreowania wizerunku i budowania marki osobistej.
 


Ta książka to marketingowo-PR-owy shake, w którym Alina Stasiak niezwykle umiejętnie połączyła wizerunek, personal branding, komunikację marki, myślenie i planowanie biznesowe z obserwacją życia gwiazd i celebrytów.

Publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd…

 

Opinie i rekomendacje:

Marka osobista jest tym, co ludzie mówią o Tobie, gdy wyjdziesz z pokoju.
Wolisz, by mówili to, co chcą? Czy to, co chcesz...? Dlatego nie możesz nie znać zasad, o których mowa w Drodze do gwiazd”. Nie ryzykuj. Przeczytaj!
dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

 


Patroni merytoryczni

 

Patroni medialni 

 

 

 

Spis treści

Spis treści

Zamiast wstępu

Rozdział 1. Wizerunek to nie tylko wygląd zewnętrzny

Rozdział 2. Marka, inwestycja, która zawsze się opłaca

Rozdział 3. Zmiany wizerunku i kontrowersyjność

Rozdział 4. Gdy przestajesz być tym, kim byłeś

Rozdział 5. Rodzina i jej wpływ

Rozdział 6. Wpadki, afery, prowokacje i relacje

Rozdział 7. Seks, narkotyki i rock 'n' roll

Rozdział 8. Uważaj dla kogo i z kim pracujesz

Rozdział 9. Szanuj fana swego

Rozdział 10. Droga do gwiazd

O Autorze

O Autorze

 

Alina Stasiak

PR Manager oraz specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Właściciel Agencji IMAGE TEAM współpracującej z osobami publicznymi i artystami w zakresie managementu artystycznego, organizacji koncertów, eventów oraz marketingu i komunikacji w nowych mediach. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu wizerunku, budowania marki, mowy ciała, etykiety w biznesie i PR.

Autorka bloga dotyczącego wizerunku i marki, public relations, mowy ciała (www.alinastasiak.pl) oraz artykułów specjalistycznych w „Marketing & Biznes”, „Forum Logopedy” oraz „KoBBieciarnia Beauty & the Business”.

 

Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Autor Alina Stasiak
Format B5
Objętość 184
Oprawa Miękka
Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji Premiera: 19.04.2017
ISBN 978-83-63566-84-5
Recenzje
publicrelations.pl

„Droga do gwiazd” jest wypełniona praktycznymi przykładami z polskiego i zagranicznego rynku. Dzięki temu czytelnik może na nowo spojrzeć na głośne sprawy medialne – tym razem, z perspektywy specjalisty od budowania wizerunku. Alina Stasiak analizuje m.in głośna aferę z udziałem Kamila Durczoka, słynną sesję zdjęciową na cmentarzu Justyny Steczkowskiej czy fenomen Ewy Chodakowskiej. Przykładów tego typu w książce jest mnóstwo.

Debiutancka książka Aliny Stasiak to znakomita lektura nie tylko dla specjalistów od budowania wizerunku i PR. Po książkę może sięgnąć każdy, kto chce w świadomy sposób podejść do budowania własnej marki osobistej. A ta jest potrzebna we współczesnym świecie nie tylko gwiazdom z okładek magazynów czy politykom. Przeczytaj pełną recenzję.

Autor: publicrelations.pl
Komunikacja marketingowa 2030
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej