- Opis
-
Szczegóły
Gwoździem w mózg to zbiór felietonów marketingowych Leszka Stafieja, obejmujący blisko dwie dekady uważnych obserwacji Autora dotyczących zmian zachodzących w komunikacji społecznej i marketingowej pod wpływem transformacji ustrojowej, gospodarczej i kulturowej. Za mocnym tytułem kryją się sytuacje i historie wzięte z życia oraz często zaskakująco wnikliwe, celne, czasem kontrowersyjne refleksje i komentarze odnoszące się do rynku, przedsiębiorczości, sprzedaży oraz reklamy na tle zmieniającej się wrażliwości społecznej, zachowań i preferencji konsumenckich, a przede wszystkim wzajemnych relacji międzyludzkich.INSIGHT INSIDE
Felietony Gwoździem w mózg przestawiają rzeczywistość, którą potrafimy lekceważyć i czasem nam trudno ją zrozumieć, a jeszcze rzadziej zaakceptować oraz wyciągnąć odpowiednie korzyści. Autor ukazuje prawdziwy, niekiedy krytyczny obraz przemian i nowych postaw społecznych, wysnuwając z nich wnioski istotne nie tylko dla sztuki marketingu.
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma.Partner wydania
Patroni medialni
- O Autorze
-
O Autorze
Leszek Stafiej
Niezależny doradca ds. strategii marketingowej, komunikacji i mediów. Ekspert ds. komunikacji instytucji publicznych, wykładowca, publicysta marketingowy oraz juror i przewodniczący krajowych i międzynarodowych konkursów i festiwali marketingu terytorialnego i narodowego, reklamy i komunikacji społecznej.
- Załączniki
-
- Informacje dodatkowe
-
Informacje dodatkowe
Rozmiar pliku 2,0 MB / 1,3 MB Format e-pub / mobi (pakiet) Zabezpieczenie Watermark Warunki korzystania Wyłącznie na użytek własny, kopiowanie i udostępnianie osobom trzecim zabronione Wymagania techniczne Upewnij się, że posiadasz urządzenie (e-czytnik, smartphone, tablet) obsługujący jeden z wymienionych formatów: e-pub, mobi. Więcej szczegółów w "Regulaminie zakupu e-booków" ISBN 978-83-63566-82-1 - Recenzje
-
- Mediarun
-
Gwoździem w mózg to wachlarz ponad 70 felietonów marketingowych Leszka Stafieja poprzedzonych przedmową. Zbiór przewodnich opowiastek, stanowiących skrystalizowaną problematykę działań każdego marketingowca. To insight w różne niwy życia, z których można czerpać, by mieć większą przejrzystość podczas wszelkich działań marketingowych.
Znajdziemy tutaj bogactwo kolorowych opisów oraz barwnego języka, zakończone celnymi puentami. Autor ukazał w sposób zabawny życiowe przykłady nieudolności marketerów podczas tworzenia małych jak i większych kampanii reklamowych. Znajdziemy też liczne porównania dobrych oraz złych praktyk. Przeczytaj pełną recenzję.
- Wiesław Gałązka
-
Felieton to jeden z najtrudniejszych gatunków publicystyki, zwłaszcza dotyczącej tematyki społecznej. Wymaga od autora wskazania problemów przez wielu niedostrzeganych lub traktowanych obojętnie oraz przedstawiania ich w sposób skłaniający do głębszych refleksji i pozostawiający ślady w pamięci.
Takie są właśnie teksty Leszka Stafieja – jednego z pionierów polskiej reklamy, świadka ery wolnorynkowego marketingu w naszym kraju. Jego uważna, wieloletnia obserwacja ewolucji świadomości konsumenckiej i społecznej, wyrażana w sposób swobodny, wartki i z poczuciem humoru, daje asumpt do przemyśleń nie tylko dla „ludzi z branży”. Przemyśleń nad otaczającą nas rzeczywistością (nie zawsze przecież radosną), na którą w ślad za autorem możemy spojrzeć z wyrozumiałością i życzliwością, ale przede wszystkim wyciągając wnioski – także na przyszłość.
- Jacek Kotarbiński
-
Leszek Stafiej od lat inspiruje i pomaga zrozumieć świat reklamy. Dla mnie od zawsze był fantastycznym wizjonerem, tropicielem trendów i wspaniałym obserwatorem. Warto go czytać, jego doświadczenie w doskonały sposób przekłada się na trafność spostrzeżeń otaczającego nas świata.
- Mateusz Zmyślony
-
Leszek Stafiej przez lata spisywał swoje spostrzeżenia dotyczące zmieniającej się rzeczywistości. Perspektywa reklamowo-marketingowa nadaje tym tekstom osobliwy styl. To improwizacje intelektualisty z przełomu dwóch epok, błyskotliwe refleksje kreatywnego człowieka, oryginalne, bo pozbawione polityki obecnej w zwykłych felietonach.
Uwielbiam eleganckie wyważanie myśli Leszka Stafieja. Świetna książka dla mądrych ludzi, praktyczna do czytania w tramwaju dzięki felietonowej formule.
- Lech C. Król
-
Leszek Stafiej pochodzi z czasów, gdy reklama była reklamą, a nie karuzelą konwertujących key visuali. Gdy ludzie byli ludźmi, a nie wirtualnymi tworami z lajków i szerów. Z czasów gdy nowe pomysły nie były zagrożeniem dla lękliwego status quo, ale siłą napędową rozwoju. Jeśli chcesz – i masz odwagę – zobaczyć dzisiejszy świat jego oczami, uprzedzam – wbije Ci gwóźdź w mózg. Ale czasem warto pocierpieć.
- Piotr Czarnowski
-
Sądzę, że z pożytkiem i przyjemnością tę książkę mogą przeczytać wszyscy. Ze swadą opowiedziane życiowe obserwacje, umieszczone w różnym czasie i realiach, kończą się zawsze puentą, często z humorem. Profesjonalnie wskazują na związki z marketingiem i odnoszą się do praktycznych zasad tej dziedziny, których jeśli się nie stosuje, to wypada je znać.
Dzięki temu książka daje to, co w fotografii nazywa się głębią ostrości, rysując wyraźnie sprawy marketingowe oraz świetnie wkomponowując je w odleglejsze tło.