Default

Po co jest PR? (e-book)

Po co jest PR? (e-book)

Format: .e-pub / .mobi (pakiet)

Wielkość pliku: 2,3 MB / 0,9 MB

cena: 34,00 zł

Special Price 30,60 zł

Z sukcesem zarządzaj public relations!


cena: 34,00 zł

Special Price 30,60 zł

Opis

Szczegóły

E-book Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji.

Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców.

Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki.

E-book pokazuje, jak:

  • przygotować się do współpracy z agencją PR;
  • zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności;
  • rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR;
  • z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej;
  • wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations;
  • budować i chronić reputację dzięki public relations;
  • dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.

Darmowy fragment:

 

Opinie i rekomendacje:

Łukasz Zając w „przewodniku po PR” w sposób przystępny opisuje, czym jest public relations, jakie są jego cechy, przypominając też genezę jego powstania. Autor podaje, w jaki sposób PR ewoluował w ostatnich dziesięcioleciach i latach. Przybliża różnice między PR-em a pozostałymi narzędziami marketingu, sprzedaży czy relacji inwestorskich, z którymi się przenika, czerpiąc z nich i równocześnie wspierając działania zarówno dużych przedsiębiorstw, urzędów, jak i organizacji non profit czy osób.
Michał Gembal, Menedżer, Dyrektor Marketingu i Rzecznik Prasowy Grupy ARCUS

Żyjemy w czasach ciągłego szumu informacyjnego. Stawia to przed przedsiębiorstwami nieustanne wyzwania w zakresie komunikacji. Niektóre z nich wykorzystują narzędzia PR, innym natomiast kojarzą się one z propagandą i manipulacją.
Książka Łukasza Zająca pokazuje, że PR dotyczy obu tych grup – pierwszej przypominając o tym, jak uporządkować działania w tym obszarze, drugiej z kolei wyjaśniając, dlaczego są one ważne. W dobie postępującej profesjonalizacji „Po co jest PR?” to pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą docierać
ze swoją komunikacją do właściwych odbiorców. Polecam każdemu.
Jakub Siudyka, specjalista ds. marketingu usług medycznych

Po co jest PR? No właśnie, ten cały PR – dziś odbierany wręcz jako obelga lub synonim gorszych lub jeszcze gorszych manipulacji…
Łukasz Zając próbuje odczarować to pojęcie i pokazać nam „jasną stronę mocy”. W książce znajdziemy alternatywę dla propagandy mylonej z PR-em, zachętę do szukania siły w prawdzie o naszej organizacji i budowania relacji (personal relations) z naszym klientem, partnerem czy lokalną społecznością, opartych na uczciwych zasadach.
Przyznam, że jako kilkunastoletni praktyk mam spory dystans do poradników branżowych. Nie dlatego, że wiem już wszystko, ale z uwagi na to, iż najczęściej rzecz drukowana w świecie marketingu czy komunikacji dezaktualizuje się mniej więcej już w drodze z drukarni do księgarni. Łukasz Zając dokonał optymalnego połączenia niestarzejących się porad z osadzeniem ich w towarzystwie ostatnich zdobyczy techniki i aktualnych trendów w komunikacji.
Jan Zaborowski, konsultant marketingu z kilkunastoletnim stażem, ekspert budowania marki – produktu, firmy, pracodawcy. Właściciel Zaborowski Studio Komunikacji

Autor podjął się zadania edukowania polskich przedsiębiorców, pokazując, ile można zyskać spójnymi i dobrze zaplanowanymi działaniami PR-owymi. Cieszy mnie to tym bardziej, że w pracy z klientami widzę, że podejmują oni często mało spójne działania, a i ich wynik jest wówczas mało zadowalający. Im więcej edukacji w tym zakresie, tym lepiej zarówno dla PR-owców, bo będzie im się pracowało łatwiej, jak i dla polskiego biznesu, bo będziemy mieli bardziej świadomych przedsiębiorców, którzy chętnie skorzystają ze wsparcia specjalistów ds. PR. Książka ta to także świetny przewodnik dla specjalistów z zakresu public relations, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w karierze zawodowej. (…) Bardzo cenne jest to, że Łukasz Zając mocno skupia się na temacie wartości i zaufania w biznesie.
Joanna Ekert, PR-owiec, ekspert komunikacji, autorka bloga PRo-komunikacja.pl



Patroni medialni
 

   


 

Spis treści

Spis treści

Wstęp

1. Kto potrzebuje PR-u?

2. Kim jest specjalista ds. PR?

3. Horyzonty komunikacji

4. Możliwości i ograniczenia public relations

Możliwości
Ograniczenia

5. Jak działa agencja PR?

5.1. Doradztwo PR
5.2. Klasyczne i hybrydowe obszary PR
5.3. Strategie i kampanie
5.4. Przygotowanie kampanii – brief
5.5. Wskaźniki sukcesu i raportowanie
5.6. Pomysł i innowacyjność
5.7. Zespół
5.8. Znaczenie czasu w PR
5.9. Jak wybrać agencję PR?

6. Wymarzona agencja i wymarzony klient

7. Rozmowy o współczesnej komunikacji i PR

Marcin Niewęgłowski
Grzegorz Kosson
Paweł Borządek

8. Na koniec 

9. Narzędzia, FAQ, dodatek

Kalendarz komunikacji
Mapa kluczowych wydarzeń
12 pytań o Twój osobisty wizerunek
FAQ o agencji PR
Dodatek
O PR i komunikacji online
Cykliczne spotkania o PR
Ciekawi twórcy i praktycy komunikacji

O Autorze

O Autorze

Łukasz Zając

Socjolog, praktyk public relations. Tworzy strategie PR, odpowiada za komunikację korporacyjną oraz doradza organizacjom biznesowym i społecznym, jak lepiej zarządzać komunikacją.

Prowadzi własną agencję – Zając PR, współpracując z najlepszymi ekspertami PR i mediów.

Wykładowca public relations, producent kreatywny w filmach reklamowych i edukacyjnych oraz partner agencji promującej Work Life Balance – Headbalance.pl. Promotor networkingu, współzałożyciel Towarzystw Biznesowych.


Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Rozmiar pliku 2,3 MB / 0,9 MB
Format .e-pub / .mobi (pakiet)
Zabezpieczenie Watermark
Warunki korzystania Wyłącznie na użytek własny, kopiowanie i udostępnianie osobom trzecim zabronione
Wymagania techniczne Upewnij się, że posiadasz urządzenie (e-czytnik, smartphone, tablet) obsługujący jeden z wymienionych formatów: e-pub, mobi. Więcej szczegółów w "Regulaminie zakupu e-booków"
Recenzje
Poranek Siódma9

Łukasz Zając, autor książki Po co jest PR?, rozmawia w Poranek Siódma9:

„PR nie jest zamiataniem pod dywan, PR jest budowaniem relacji. Każdy chce informować w jakiś sposób innych o tym, czym się zajmuje i PR daje pewne narzędzia, by to ułatwiać. Czy jest to produkt masowy, konsumpcyjny, czy jest to jakaś szczera idea, dobra, np. PR jest bardzo dobrze wykorzystywany w edukacji, w kampaniach społecznych, chcemy zmieniać pewne postawy i to bardzo dobrze służy” – powiedział w poranku „Siódma 9” Łukasz Zając, specjalista od PR. W rozmowie z Marcinem Fijołkiem opowiedział o swojej książce „Po co jest PR?”.

Miłego słuchania! Kliknij na poniższą grafikę i przejdź do strony z podcastem.



Autor: Poranek Siódma9
Agnieszka Jaskulska, psycholog, dziennikarka tygodnika „Linia Otwocka”

Public relations rządzi po cichu w kuluarach sukcesu i głośnego skandalu. Stoi za plecami szokujących celebrytów ze świata show-biznesu, kontrowersyjnych polityków z pierwszych stron gazet, za przedsiębiorcami, instytucjami, organizacjami czy głośnymi kampaniami w mediach. W dobie rewolucji medialnej świat potrzebuje public relations.

Książka „Po co jest PR?” nie jest zwykłym przewodnikiem po współpracy z PR-owcami. Łukasz Zając w prosty i zrozumiały sposób zdradza sekrety public relations, tłumaczy jego kluczowe mechanizmy oraz specyfikę pracy specjalistów zajmujących się PR-em. Dzięki książce będziesz wiedział, jak zaprezentować się w blasku fleszy, jak skutecznie zbudować wizerunek swój lub przedsiębiorstwa, co zrobić, aby mały sukces przerodził się w gorącego newsa w prasie, telewizji czy mediach społecznościowych. Dowiesz się też, jak przygotować skuteczną kampanię i jak powinna wyglądać współpraca z agencją PR. Autor podpowiada nie tylko przedsiębiorcom, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z PR-em, lecz także profesjonalistom public relations zajmującym się doradztwem biznesowym lub usługami konsultingowymi. Dzięki temu poradnikowi PR stanie się łatwiejszy i bardziej zrozumiały także dla liderów firm, organizacji i studentów.

Autor: Agnieszka Jaskulska, psycholog, dziennikarka tygodnika „Linia Otwocka”
Komunikacja marketingowa 2030
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej