Drucker o marketingu

Drucker o marketingu

William A. Cohen

Format: B5
Objętość: 288
Oprawa: Zintegrowana
ISBN: 978-83-63566-24-1
cena: 69,00 zł

Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami ,to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku!



LUB
Opis

Szczegóły

 

 

 

 

Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami, to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku. Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone zostały przez autora własnymi przykładami z „życia korporacji”.


Aby mieć pełen obraz, marketing należy rozpatrywać holistycznie. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy. Marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację i dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter o tym wiedział, a Bill zawarł to wszystko w niniejszej książce. Szczerze polecam jego dzieło.
Philip Kotler, Kellogg School of Management, Uniwersytet Northwestern
(Z Przedmowy)

--------------

Interpretacja idei Druckera nigdy nie była bardziej potrzebna niż dziś, gdy marketing wyraźnie wpływa na sukces i porażkę.
Frances Hesselbein
Prezes i Dyrektor Generalny The Frances Hesselbein Leadership Institute

Moim pragnieniem jest, aby osoby na wpływowych stanowiskach, szczególnie menedżerowie, profesorowie, ale także studenci, wzięli sobie do serca rady z książki Cohena, pomogą one ich organizacjom oraz nam wszystkim.
Joseph A. Maciariello
Profesor Nauk o Zarządzaniu, The Drucker School of Management oraz współautor „The Drucker Difference”


Drucker o marketingu to odzwierciedlenie unikatowych zdolności Billa Cohena w rozumieniu oraz przekazywaniu myśli i idei Petera Druckera o marketingu, z domieszką tego, jak wdrożyć je w dynamicznym i zmieniającym się świecie.
C. William Pollard
Prezes Honorowy The ServiceMaster Company

Drucker mówił o tym, że marketing i innowacje to najważniejsze funkcje biznesowe, ponieważ generują nowych klientów. Tak więc proszę mi uwierzyć, cokolwiek powiedział o marketingu, warte jest przeczytania. Nie ma lepszego myśliciela.
Jack Trout
Światowy ekspert ds. marketingu, Prezes Trout & Partners Ltd. i współautor „Positioning”

Bill Cohen syntetyzuje, analizuje i prezentuje w praktyce każdy najmniejszy element, który składa się na sedno idei Druckera: jak stworzyć klienta. To jego największa zasługa.
Rick Wartzman
Dyrektor Wykonawczy The Drucker Institute oraz felietonista Forbes.com

Data premiery: 08.05.2014 r.

Patronat medialny



Spis treści

Spis treści

Przedmowa
Wstęp Drucker i jego inne podejście do marketingu

Część I
Dominacja marketingu
1. Dwa różne spojrzenia na rozwój marketingu
2. Celem biznesu nie jest generowanie zysku
3. Dowolna organizacja ma tylko dwie funkcje: jedna dotyczy marketingu, a druga to marketing właśnie
4. Spojrzenie Druckera na marketing
5. Marketing to dowodzenie

Część II
Innowacja i przedsiębiorczość
6. Skąd pochodzą najlepsze innowacje: siedem matek wynalazków
7. Innowacja od strony popytu
8. Innowacja od strony podaży
9. Przedsiębiorczy marketing Druckera

Część III
Strategia marketingowa Druckera
10. Najlepszym sposobem przewidywania przyszłości jest jej stworzenie
11. Fundamentalna decyzja marketingowa
12. Nowe pewniki Druckera do formułowania strategii marketingowej
13. Sukces dzięki porzuceniu dochodowych produktów
14. Marketing i sprzedaż nie są komplementarne i mogą być wzajemnie antagonistyczne

Część IV
Przedstawienie nowego produktu i usługi
15. Jak przeprowadzić badania marketingowe sposobem Druckera
16. Wykorzystywanie zmiany demograficznej
17. Czas to nie wszystko: to jedyne, co się liczy
18. Jak uniknąć poważnej klęski
19. Pięć śmiertelnych grzechów marketingowych według Druckera
20. Jedyny sposób na ustalenie ceny

Część V
Niepowtarzalne spojrzenia Druckera na marketing
21. Jakość według Druckera – nie jest tak, jak możesz myśleć
22. Uczciwość jest kluczowa dla marketingu
23. Zagrożenia profesjonalizmu marketingu
24. Dlaczego kupowanie klientów nie działa
25. Z Druckerem w przyszłość

Przypisy

O Autorze

O Autorze

Dr William A. Cohen

Emerytowany generał dywizji Sił Powietrznych, napisał wcześniej dwie książki na temat Druckera. Był pierwszym absolwentem programu doktoranckiego opracowanego i nauczanego przez Druckera, skierowanego do praktykujących kierowników i dyrektorów, prowadzonego na Peter F. Drucker and Masatoshi Ito Graduate School of Management w Claremont Graduate University, gdzie Cohen obecnie sprawuje funkcję w Uczelnianej Radzie Nadzorczej (Board of Visitors). Pisze do comiesięcznej kolumny „Lessons from Peter Drucker”, dla kilku newsletterów internetowych, w tym Human Resources IQ. Jest także prezesem California Institute of Advanced Management znajdującego się w El Monte w Kalifornii.

Załączniki

Musisz się zalogować aby móc przeglądać załączniki

Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Autor William A. Cohen
Format B5
Objętość 288
Oprawa Zintegrowana
Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji 24 godzin/standardowy
ISBN 978-83-63566-24-1
Recenzje
Portal klinikaecommerce.pl

Znajdziecie w niej zasady oraz koncepcje z dziedziny marketingu, odkryte i rekomendowane przez Druckera. Dowiecie się, jak funkcjonować w realiach trwającej obecnie ery marketingu społecznego, wykorzystując dostępny potencjał społeczny oraz ekonomiczny. Zrozumiecie również, dlaczego marketing oraz innowacje to najważniejsze funkcje biznesowe, które generują nowych klientów. Pełna recenzja

Autor: Klaudia Ekert
"Kwartalny Przegląd Książek", THINKTANK, 07/2014
Publikacja pełna jest nieoczywistych stwierdzeń dotyczących promocji produktów i usług wyjaśnianych w zaskakujący sposób przez guru zarządzania. Autor: THINK THANK
"Personel i Zarządzanie", nr 6/2014
Bill Cohen syntezuje, analizuje i prezentuje w praktyce każdy najmniejszy element, który składa się na sedno idei Druckera. Autor: "Personel i Zarządzanie"
Blog jaceklipski.pl

Książka zaczyna się od mocnego uderzenia. Przedmowę do niej napisał sam prof. Philip Kotler z Kellog School of Management (...). Naprawdę warto poświęcić kilka wieczorów na poznanie marketingowych idei jednego z najwybitniejszych myślicieli biznesowych XX wieku.

Autor: Jacek Lipski
techniki promocji sprzedazy
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej