Gwoździem w mózg

Gwoździem w mózg

Leszek Stafiej

Format: B5
Objętość: 162
Oprawa: Miękka
ISBN: 978-83-63566-83-8
cena: 27,00 zł

Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek  i  docierać  do niego  ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i  nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma.



LUB
Opis

Szczegóły

 

 

 


Gwoździem w mózg
to zbiór felietonów marketingowych Leszka Stafieja, obejmujący blisko dwie dekady uważnych obserwacji Autora dotyczących zmian zachodzących w komunikacji społecznej i marketingowej pod wpływem transformacji ustrojowej, gospodarczej i kulturowej. Za mocnym tytułem kryją się sytuacje i historie wzięte z życia oraz często zaskakująco wnikliwe, celne, czasem kontrowersyjne refleksje i komentarze odnoszące się do rynku, przedsiębiorczości, sprzedaży oraz reklamy na tle zmieniającej się wrażliwości społecznej, zachowań i preferencji konsumenckich, a przede wszystkim wzajemnych relacji międzyludzkich.

INSIGHT INSIDE

Felietony Gwoździem w mózg przestawiają rzeczywistość, którą potrafimy lekceważyć i czasem nam trudno ją zrozumieć, a jeszcze rzadziej zaakceptować oraz wyciągnąć odpowiednie korzyści. Autor ukazuje prawdziwy, niekiedy krytyczny obraz przemian i nowych postaw społecznych, wysnuwając z nich wnioski istotne nie tylko dla sztuki marketingu.

Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma.


Partner wydania



Patroni medialni


O Autorze

O Autorze

 

 Leszek Stafiej

 Niezależny doradca ds. strategii marketingowej, komunikacji i mediów. Ekspert ds.  komunikacji instytucji publicznych, wykładowca, publicysta marketingowy oraz juror i  przewodniczący krajowych i międzynarodowych konkursów i festiwali marketingu  terytorialnego i narodowego, reklamy i komunikacji społecznej.

 

 

Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Autor Leszek Stafiej
Format B5
Objętość 162
Oprawa Miękka
ISBN 978-83-63566-83-8
Recenzje
Mediarun

Gwoździem w mózg to wachlarz ponad 70 felietonów marketingowych Leszka Stafieja poprzedzonych przedmową. Zbiór przewodnich opowiastek, stanowiących skrystalizowaną problematykę działań każdego marketingowca. To insight w różne niwy życia, z których można czerpać, by mieć większą przejrzystość podczas wszelkich działań marketingowych.

Znajdziemy tutaj bogactwo kolorowych opisów oraz barwnego języka, zakończone celnymi puentami. Autor ukazał w sposób zabawny życiowe przykłady nieudolności marketerów podczas tworzenia małych jak i większych kampanii reklamowych. Znajdziemy też liczne porównania dobrych oraz złych praktyk. Przeczytaj pełną recenzję.

Autor: Mediarun
Wiesław Gałązka

Felieton to jeden z najtrudniejszych gatunków publicystyki, zwłaszcza dotyczącej tematyki społecznej. Wymaga od autora wskazania problemów przez wielu niedostrzeganych lub traktowanych obojętnie oraz przedstawiania ich w sposób skłaniający do głębszych refleksji i pozostawiający ślady w pamięci.

Takie są właśnie teksty Leszka Stafieja  jednego z pionierów polskiej reklamy, świadka ery wolnorynkowego marketingu w naszym kraju. Jego uważna, wieloletnia obserwacja ewolucji świadomości konsumenckiej i społecznej, wyrażana w sposób swobodny, wartki i z poczuciem humoru, daje asumpt do przemyśleń nie tylko dla „ludzi z branży”. Przemyśleń nad otaczającą nas rzeczywistością (nie zawsze przecież radosną), na którą w ślad za autorem możemy spojrzeć z wyrozumiałością i życzliwością, ale przede wszystkim wyciągając wnioski  także na przyszłość.

Autor: Wiesław Gałązka
Piotr Czarnowski

Sądzę, że z pożytkiem i przyjemnością tę książkę mogą przeczytać wszyscy. Ze swadą opowiedziane życiowe obserwacje, umieszczone w różnym czasie i realiach, kończą się zawsze puentą, często z humorem. Profesjonalnie wskazują na związki z marketingiem i odnoszą się do praktycznych zasad tej dziedziny, których jeśli się nie stosuje, to wypada je znać.

Dzięki temu książka daje to, co w fotografii nazywa się głębią ostrości, rysując wyraźnie sprawy marketingowe oraz świetnie wkomponowując je w odleglejsze tło.

Autor: Piotr Czarnowski
Lech C. Król

Leszek Stafiej pochodzi z czasów, gdy reklama była reklamą, a nie karuzelą  konwertujących key visuali. Gdy ludzie byli ludźmi, a nie wirtualnymi tworami z  lajków i szerów. Z czasów gdy nowe pomysły nie były zagrożeniem dla lękliwego status quo, ale siłą napędową rozwoju. Jeśli chcesz  i masz odwagę   zobaczyć dzisiejszy świat jego oczami, uprzedzam  wbije Ci gwóźdź w mózg. Ale czasem warto pocierpieć.

Autor: Lech C. Król
Mateusz Zmyślony

Leszek Stafiej przez lata spisywał swoje spostrzeżenia dotyczące zmieniającej się rzeczywistości. Perspektywa reklamowo-marketingowa nadaje tym tekstom osobliwy styl. To improwizacje intelektualisty z przełomu dwóch epok, błyskotliwe refleksje kreatywnego człowieka, oryginalne, bo pozbawione polityki obecnej w zwykłych felietonach.

Uwielbiam eleganckie wyważanie myśli Leszka Stafieja. Świetna książka dla mądrych ludzi, praktyczna do czytania w tramwaju dzięki felietonowej formule.

Autor: Mateusz Zmyślony
Jacek Kotarbiński

Leszek Stafiej od lat inspiruje i pomaga zrozumieć świat reklamy. Dla mnie od zawsze był fantastycznym wizjonerem, tropicielem trendów i wspaniałym obserwatorem. Warto go czytać, jego doświadczenie w doskonały sposób przekłada się na trafność spostrzeżeń otaczającego nas świata.

Autor: Jacek Kotarbiński
Marketing nieruchomości
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej