Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

Tomasz Reich

Format: A5
Objętość: 188
Oprawa: Miękka
ISBN: 978-83-63566-52-4
cena: 32,00 zł

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.



LUB
Opis

Szczegóły

Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji.

Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To narzędzie, dzięki któremu można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić  swoje dobre imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę.

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.

Dowiesz się z niej:

  • dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety,
  • czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli, jak nawiązać kontakt),
  • kiedy komentowanie to już hejtowanie,
  • dlaczego zaproszenie od Beyoncé czy Keanu Reevesa to niekoniecznie wyróżnienie,
  • jak opowiedzieć historię..., snapując,
  • ile prawdy jest w stwierdzeniu: "Jeśli nie jesteś w sieci, nie żyjesz"

- - - - - - - - - - -
To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych.

Anna Miotk,
ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji

Partner merytoryczny

 

Patroni medialni



Premiera 14 kwietnia 2016 r.

Spis treści

Spis treści

Wprowadzenie

Rozdział 1
Historia i pojęcie netykiety

Rozdział 2
Co to jest wizerunek (marka własna) i dlaczego warto o niego dbać?

Rozdział 3
Jak nawiązywać kontakty w mediach społecznościowych?

Rozdział 4
Ludzie e-maile piszą…

Rozdział 5
Jak rozmawiać w mediach społecznościowych?

Rozdział 6
Instagram: największa społeczność ekshibicjonizmu?

Rozdział 7
Komentuję – przepraszam: hejtuję?

Rozdział 8
Rankingi i oceny firm w mediach społecznościowych

Rozdział 9
AAA Szukam pracy – personal branding

Rozdział 10
Foursquare: pokaż mi gdzie jesteś?

Rozdział 11
140 znaków do sukcesu

Rozdział 12
Nie jesteś w sieci: nie żyjesz?

Rozdział 13
Jak przetrwać w blogosferze?

Rozdział 14
Kontakt prywatny, kontakt publiczny?

Bibliografia

O autorze

O Autorze

O Autorze

Tomasz Reich  redaktor naczelny i założyciel portalu Nowa Warszawa.pl. Z mediami związany jest od ponad 20 lat. Pracował m.in. dla „Rzeczpospolitej”, „Newsweek Polska”, Gazeta.pl, „Życie na Gorąco”, „Profit” (obecnie „Forbes”). Jest wykładowcą w Katedrze Studiów Społecznych, Politycznych i Międzynarodowych Collegium Civitas, w której zajmuje się tematyką nowych mediów. Jest absolwentem filologii polskiej i dziennikarstwa na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej UAM w Poznaniu. Przez pięć lat pracował w największych agencjach i domu mediowym, gdzie odpowiadał za komunikację marki w social mediach. Prowadził m.in.: komunikację Nescafe Polska, Republika Kaktusa, Hortex, Mercedes Polska, Era i wiele innych. Jest pasjonatem fotografii wykonywanych z dachów wieżowców. Pomysłodawca i realizator pierwszej na świecie „Nocy Wieżowców”, a także konkursu fotograficznego „Warsaw Insta Festival”. Autor książki „Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych” (Warszawa 2016).

Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Autor Tomasz Reich
Format A5
Objętość 188
Oprawa Miękka
Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji 24 godzin/standardowy
ISBN 978-83-63566-52-4
Recenzje
Radio Aktywne

Książkę czyta się lekko i szybko. Autor osiągnął taki efekt dzięki latom praktyki dziennikarskiej oraz krótkim i treściwym rozdziałom. Każdy z nich zakończył podsumowaniem z wypunktowanymi najważniejszymi uwagami. // Zawiera krótki poradnik o tym, w których portalach społecznościowych warto być aktywnym w zależności od wykonywanego przez Ciebie zawodu. // Znajdziesz tu aktualne wskazówki, jak budować zawodowy wizerunek na portalach społecznościowych oraz jak rozwijać prywatne kontakty. Porady są dostosowane do wszystkich kategorii wiekowych. // Dowiesz się, czym się różni hejtowanie od krytyki oraz gdzie można zgłosić wulgarne wpisy. Pełny tekst recenzji tutaj

Autor: Radio Aktywne
Blog Ty i Biznes

Podsumowując, w 14 rozdziałach książki znajdziesz sporo przydatnych informacji, poczynając od tego, jak nawiązywać kontakty w mediach społecznościowych poprzez temat, jak prowadzić profil prywatny lub fanpage na Facebooku, jak zaistnieć na Instagramie i Snapchacie, otworzyć szeroko wrota do kariery na LinkedIn i GoldenLine. Jest sporo przydatnych informacji o netykiecie, jak komentować, ale nie hejtować, nie zapominać o ustawach o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz o ochronie danych osobowych. Pełny tekst recenzji tutaj

Autor: Beata Tomaszek
socialpress.pl

(...) Ta książka zasługuje na miano obowiązkowej lektury dla każdego, kto ma do czynienia w mniejszym lub większym stopniu z mediami społecznościowymi. Autor książki zwraca uwagę na „ciemne strony” mediów społecznościowych, porusza tematy, o których większość z nas nie chce rozmawiać i odwraca głowę w drugą stronę. Zupełnie nie docierają do nas wiadomości o nastolatku, który powiesił się, bo nie mógł znieść presji i nienawiści, z którą miał codziennie do czynienia w internecie – napisał Tomach Reich, autor książki. Media społecznościowe są bardzo skutecznym – a przez to bardzo niebezpiecznym – narzędziem do mobbingu, stalkingu, pomawiania, kłamstwa, manipulowania, plotkowania i obśmiewania – dodaje. Książki jednak nie należy traktować jako jedynie filozoficznych rozważań na temat zła, jakie czai się w mediach społecznościowych. To zbiór praktycznych porad, jak funkcjonować w mediach społecznościowych z szacunkiem, klasą oraz kulturą osobistą. Pełny tekst recenzji tutaj

Autor: Agnieszka Bień
Anna Miotk

Książka Tomasza Reicha ukazuje się na rynku w optymalnym momencie. Nigdy wcześniej negatywne zachowania w Internecie nie budziły tak intensywnej dyskusji. Autor stanowi w tej debacie jeden z głosów rozsądku, edukując, jak wypada zachowywać się w sieci. Wskazuje dobre praktyki w przypadku każdego z najpopularniejszych kanałów społecznościowych. Doradza, jak dbać o markę osobistą. To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych.

Autor: Anna Miotk, strateg komunikacji
Marketing nieruchomości
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej