Jak nowe technologie zmieniają biznes

Jak nowe technologie zmieniają biznes

Krzysztof Ratnicyn

Format: B5
Objętość: 140
Oprawa: Miękka
ISBN: 978-83-63566-79-1
cena: 38,00 zł

Aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych i marketingowych musisz wykorzystywać siłę napędową w postaci najnowszych dostępnych technologii.
Poznaj je teraz wszystkie!



LUB
Opis

Szczegóły

 

 

 

 

Krzysztof Ratnicyn podpowiada, w jaki sposób biznes może efektywnie wykorzystać nowe technologie. Przekonuje także, że równie dobrze jak wielkie korporacje może robić to sektor małych i średnich firm oraz mikroprzedsiębiorstwa. Co więcej, wiele technologicznych rozwiązań znosi niektóre z barier, które do niedawna małym firmom nie dawały szans w konfrontacji z gigantami rynku. Celem tej książki jest zainspirowanie przedsiębiorców, liderów i menedżerów do sięgnięcia po szereg technologicznych rozwiązań, do przyjęcia postaw zarządczych, które sprzyjają innowacji i stanowią żródło przewagi.



W książce zaprezentowano także szereg rozwiązań i narzędzi oraz towarzyszących im trendów, od tych najprostszych (np. mobile czy e-commerce) po najbardziej złożone, jak big data i Internet Rzeczy. Wymiar praktyczny książki to krótkie podsumowania każdego z rozdziałów, które pozwalają lepiej zrozumieć i przeanalizować stawiane tezy, podjąć dyskusję z nimi, wreszcie – zainspirować się do działania.

 

Patroni medialni 

 
   
 
Spis treści

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Cyfrowy egalitaryzm

Rozdział 2. Postawa i rola lidera

Rozdział 3. Pracownik nowej generacji

Rozdział 4. E-commerce zrównuje szanse

Rozdział 5. Mobile, czyli jakiej zmiany potrzebuje twoja firma

Rozdział 6. Społeczność wokół marki

Rozdział 7. Big data, czyli wykorzystanie cyfrowej analityki

Rozdział 8. Chmura, oszczędność, bezpieczeństwo zasobów

Rozdział 9. Czy należy bać się wyłudzeń i utraty danych

Rozdział 10. Przywództwo. Strategia firmy w cyfrowej rzeczywistości

Rozdział 11. Uzupełnienie. Internet rzeczy. Przyszłość czy teraźniejszość?

Rozdział 12. Uzupełnienie. Kultura i kreatywność w czasach cyfrowego egalitaryzmu

Zakończenie

O Autorze

O Autorze

Krzysztof Ratnicyn

Dziennikarz i publicysta specjalizujący się w tematyce zarządzania, przywództwa, marketingu, nowych mediów i biznesu. Był redaktorem „Harvard Business Review Polska”, redaktorem prowadzącym „EGO Inspiracje” i zastępcą redaktora naczelnego THINKTANK, wcześniej zaś członkiem redakcji magazynów „BRIEF” i „Marketing & more”. Publikował m.in. w interaktywnie.com, „Monitor Magazine” i „Gazecie MSP Małych i Średnich Przedsiębiorstw”, komentował wydarzenia w TVN CNBC. Przez dwa lata był też PR Managerem w grupie reklamowej Young & Rubicam Brands.

Obecnie jest redaktorem naczelnym portalu Strategia Lean, którego wydawcą jest firma LEANPASSION specjalizująca się w strategicznym podejściu do lean.

Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Autor Krzysztof Ratnicyn
Format B5
Objętość 140
Oprawa Miękka
Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji Premiera: 23.11.2016
ISBN 978-83-63566-79-1
Recenzje
  • Nie dodano jeszcze recenzji

techniki promocji sprzedazy
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej