Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja

Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja

Robert Stępowski

Format: B5
Objętość: 208
Oprawa: Miękka
ISBN: 978-83-63566-55-5
cena: 35,00 zł

Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość  które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą?

LUB
Opis

Szczegóły

 

 

 

 

Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek, a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Marka będzie musiała odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz.

Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego Klienta? Zarówno Autor, jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji marketingowej będzie stanowił digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość - które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą? Nie znajdziesz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej marki, ale szereg inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciągłej i dynamicznej zmiany.

Przejrzyj fragment książki on-line


Książka podzielona została na dwie części. W pierwszej z nich Autor opisuje aktualne trendy w marketingu, m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big data. Natomiast druga część to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z których wyłania się pełny obraz trendów, które zmienią komunikację marketingową w latach 2016-2030.

Swoją wizją przyszłości dzielą się:
- Jakub Bierzyński
- Sebastian Hejnowski
- Paweł Kastory
- Norbert Ofmański
- Włodzimierz Schmidt
- Marek Staniszewski
- Paweł Trochimiuk
- Tadeusz Żórawski

Partner merytoryczny

Patroni medialni:

 

 

Premiera 14 kwietnia 2016 r.

Spis treści

Spis treści

Od autora
Zacznijmy od dlaczego
Wstęp

Część I – Efektywna komunikacja marketingowa w latach 2016-2030
Przyszłość dzieje się już teraz
Content marketing
Wideo
Siła wyszukiwarek
Smartfon – centrum dowodzenia wszechświatem
Kampanie mobilne, na których warto się wzorować
Big data, personalizacja, lojalność i programmatic
Do menadżerów na zakończenie

Część II – Rozmowy z ekspertami reklamy i public relations
Rozmowa z Jakubem Bierzyńskim
Rozmowa z Sebastianem Hejnowskim
Rozmowa z Pawłem Kastorym
Rozmowa z Norbertem Ofmańskim
Rozmowa z Włodzimierzem Schmidtem
Rozmowa z Markiem Staniszewskim
Rozmowa z Pawłem Trochimiukiem
Rozmowa z Tadeuszem Żórawskim

Podziękowania

O Autorze

O Autorze

Robert Stępowski – przedsiębiorca, propagator wiedzy marketingowej, niezależny ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu miejsc oraz personal brandingu.
Założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl (2008). Od 16 lat pisze i publikuje – jako dziennikarz, autor książek i bloger. Jego liczne artykuły i komentarze publikowane były m.in. w „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, na portalach Onet Biznes, Wirtualnemedia.pl, PRoto.pl oraz w magazynach „BRIEF”, „Rynek Turystyczny”. Współpracował z radiową Jedynką oraz kierował działem online Radia Dla Ciebie i tygodnikiem „Nasze Miasto”.
Jest autorem książek: „Inny świat, czyli subiektywny przewodnik po marketingu miejsc” (2012), „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów” (2014 i 2015), „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” (2014), „Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?” (2015) i „Jak osiągnąć sukces” (2015) oraz współautorem publikacji „Marketingowe Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego”, cz. 1 i 2. Od 2010 roku prowadzi wydawnictwo ROSTER (print i online) oraz agencję doradczą. Autor bloga www.TrescJestNajwazniejsza.pl

Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Autor Robert Stępowski
Format B5
Objętość 208
Oprawa Miękka
Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji 24 godzin/standardowy
ISBN 978-83-63566-55-5
Recenzje
ThinkTank, Przegląd nowości wydawniczych

W książce znajdziemy opisy najważniejszych trendów w branży, w tym mobile marketing, big data, wyszukiwarek, modelu programmatic, internetu rzeczy czy też content marketingu. Książka stanowi tyleż próbę naszkicowania przyszłości, ile diagnozę obecnej rzeczywistości.

Autor: ThinkTank
Marketing nieruchomości
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej