Marketing wartości

Marketing wartości

Justyna Bakalarska

Format: B5
Objętość: 136
Oprawa: Miękka
ISBN: 978-83-63566-73-9
cena: 38,00 zł

Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu.
Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku!


Inspirujące historie polskich firm, które wierzą, że biznes ma do spełnienia ważniejsze zadanie niż tylko zarabianie pieniędzy, a człowiek stanowi w nim największą wartość.  



LUB
Opis

Szczegóły

 

 

 

 


Drogi Czytelniku,

kupując tę książkę – pomagasz!

W duchu marketingu wartości i inicjatywy "Marketing Pomaga" nasze Wydawnictwo razem z Autorką wspiera Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego. Ty także możesz pomóc – z każdego sprzedanego egzemplarza przekazujemy 2 zł na pomoc osobom chorym na stwardnienie rozsiane.

O książce:

Czy celem firmy jest tylko i wyłącznie zysk? Czy firmy istnieją tylko po to, by mieć przychody i tworzyć kolejne produkty i usługi? Czy pracownik powinien zajmować się wyłącznie pracą i zarobkiem?  Czy dziś na te pytania na pewno można odpowiedzieć tylko "TAK"?

Takie myślenie biznesowe, choć nadal funkcjonuje, coraz częściej wypierane jest przez model zarządzania firmą w oparciu o wartości. Dzieje się tak nie tylko na poziomie zewnętrznego wizerunku, który wpływa na przychody firmy, ale także na wewnętrznym poziomie organizacji  gdzie wszyscy pracownicy, angażując się w działalność firmy, zmieniają świat na lepsze. Robią to, bo wierzą, że biznes ma do spełnienia ważniejsze zadanie niż tylko zarabianie pieniędzy, a człowiek stanowi w nim największą wartość.

Łatwo znaleźć firmy, które chwalą się wartościami. Przedstawiają je w formie manifestów na ścianach i publikują na stronach internetowych. Często to tylko iluzja... W swojej książce Marketing wartości Justyna Bakalarska prezentuje doświadczenia firm, które nie tylko o tym mówią, ale naprawdę tak działają  w oparciu o nowe modele zarządzania, wrażliwość społeczną i ideę marketingu wartości.

Ta książka to solidna dawka wiedzy, w której ukazane są procesy i zmiany społeczne prowadzące do nowego oblicza biznesu. Wiedza ta poparta jest inspirującymi przykładami i rozmowami z przedsiębiorcami, którzy w swoim biznesie postawili na wartości. Rozmowy te jasno pokazują, że firmy mogą być z jednej strony organizacjami dzielącymi się z otoczeniem tym, co mają najlepszego, a z drugiej  mogą doskonale radzić sobie na rynku.

Wybrane wypowiedzi:

Głównym i najważniejszym celem prowadzenia działalności gospodarczej jest tak naprawdę zmiana świata na lepsze  przez dostarczanie produktów i usług, które są pokłosiem obserwacji problemów społecznych.
Marek Śliboda

Wystarczy rozejrzeć się wokół i odkryć, co jest najbardziej potrzebne. Trzeba znaleźć coś prostego, co jesteśmy w stanie zrobić niewielkimi siłami, ale razem z ludźmi, którzy potrzebują pomocy.
Andrzej Blikle

Codziennie szukamy inicjatyw, które sprawią, że świat będzie stawał się lepszy. Przez to, że angażujemy się w dane działania, do nas też coś wraca, stajemy się lepsi.
Artur Nowak-Gocławski

Róbmy rzeczy, które zmieniają świat. Każdego dnia zmieniajmy rzeczywistość wokół nas. To jest naprawdę proste.
Michał Nowak

Przedsiębiorcy chcą zmieniać świat. Zachęcam zatem: zmieniajmy go! Bo zmienianie świata nie polega tylko na tym, że trzeba od razu wysłać rakietę na orbitę. Każde nawet najmniejsze działanie, które ma na celu zmianę na lepsze czy pomoc innym, jest dobre i wartościowe.
Szymon Kosiński

Założenie, że człowiek jest ważniejszy niż jakikolwiek inny sens istnienia organizacji, niesie ze sobą daleko idące konsekwencje w praktyce zarządzania.
Antoni Wojtulewicz

Liczymy na to, że swoimi działaniami będziemy wywierać realny nacisk na tych, którzy działają według innej logiki.
Beata Charycka

 

Partner merytoryczny

 

Patroni medialni

   

  

Spis treści

Spis treści

Wstęp

Prolog

Kierunek: wartości

                Wartości jako przewaga konkurencyjna

                Wartości w komunikacji

                Wartości nadające sens istnieniu marki

                Wartości a ekonomia

                Wartości a potrzeby ludzi

                Wartości a zmiana postaw przedsiębiorców

Od marketingu produktu do marketingu wartości

                Marketing 1.0

                Marketing 2.0

                Marketing 3.0

Prosumenci  twórcy społeczeństwa innowacji

                Kim są prosumenci?

                Do it yourself!

                Współtworzenie

                Zaangażowani obywatele

                Zaangażowani pracownicy

                Droga do pełnej partycypacji i samozarządzania

Najwyższa wartość: samorealizacja

                Zwrot w kierunku turkusu

                Odcienie ewolucji

                Integracja, pełnia i marketing duchowy

CSR, CSR 2.0, CSV  różne oblicza odpowiedzialności

Cel: zmiana świata na lepsze

                Obywatele świata i globalne marki

                Changemakerzy

                Przedsiębiorstwa społeczne

Na koniec... To dopiero początek
 

O Autorze

O Autorze

 

 Justyna Bakalarska

 Dziennikarz, trener, specjalista ds. komunikacji, marketingu i nowych mediów. Entuzjastka  marketingu wartości. Od kilku lat związana z uczelnią Collegium Civitas, gdzie prowadzi  wykłady z zakresu marketingu i nowych mediów. Obecnie pełni funkcję redaktora w  magazynie  Marketer+ oraz prowadzi własną firmę specjalizującą się w komunikacji  marketingowej.

 

 

Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Autor Justyna Bakalarska
Format B5
Objętość 136
Oprawa Miękka
Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji Premiera: 27.10.2016
ISBN 978-83-63566-73-9
Recenzje
  • Nie dodano jeszcze recenzji

Komunikacja marketingowa 2030
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej