Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

Robert Stępowski

Format: B5
Objętość: 244 str.
Oprawa: Miękka
ISBN: 978-83-63566-33-3
cena: 38,00 zł

Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu. Weź sprawy w swoje ręce. Wyróżnij swoją markę!



Fragment w PDF

  • Marketing terytorialny
  • LUB
    Opis

    Szczegóły

    Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy, przez modne ostatnio social media, po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady stwórz się sam Autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej.
    Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce.


    Książka stanowi bogaty przegląd narzędzi marketingowych, z naciskiem na te mniej inwazyjne i długofalowe: content marketing, storytelling i public relations. Mnogość przykładów czyni z niej praktyczny przewodnik, wart polecenia osobom szczególnie zainteresowanym budowaniem marki osobistej bądź marketingiem terytorialnym – tym dwóm obszarom, z racji praktyki zawodowej, autor poświęca najwięcej uwagi.
    Jacek Szlak
    redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

    Mówi się, że budowa marki to długi, nudny, żmudny i kosztowny proces. Dzięki książce „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” tę drogę można skrócić. To kompendium wiedzy, którą drogę wybrać, budując własną markę i jakich błędów unikać.
    Maciej Łaski
    Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego

    Data premiery: 19 listopad 2014 r.

    Patronat medialny

     

    Spis treści

    Spis treści

    I. Wstęp – trochę o brandingu

     Marketing to promocja?
     Czym jest branding?
     W świecie strategii
     Wyróżnij swoją markę
     Zacznij od szefa

    II. Marka, czyli… ?

    Klienci doceniają „ludzką twarz” marki
    Które marki lubimy najbardziej i jakim markom ufamy?
    Jakie marki najchętniej polecają konsumenci?
    Lojalność klienta
    Logo miasta i regionu

    III. Media się zmieniają

    Prasa
    Telewizja
    Magia radia
    Internet
    Social media
    Mobile marketing
    Internet rzeczy

    IV. Content marketing, czyli treść jest najważniejsza

    Treść to nie reklama
    AAAZlecę pisanie tekstów za 1 zł, czyli ilość nie jakość
    Dlaczego marketing treści jest tak ważny w Internecie?
    Treść to nie tylko teksty
    Instagram i Pinterest
    Opowiadaj ciekawe historie
    Sam opowiadaj o swojej marce
    NGO-sy z historiami

    V. Mniej o nich mówimy, ale ciągle nam towarzyszą

    Outdoor
    Wyjdź poza media
    „Dodatki obowiązkowe” – materiały BTL
    Sponsoring sportowy
    Product placement i city placement
    Kultura to pikniki i festyny
    Marketing terytorialny
    Marketing szeptany

    VI. Public relations

    Jak zaistnieć w mediach?
    E-PR, czyli public relations w Internecie

    VII. Marka osobista

    Sześć pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć
    Nie tylko frazes
    Schematy i łamanie konwencji
    Czas zmian
    Śladami internauty
    Dla kogo jest personal branding?
    Stwórz się sam
    Czego nie uczy szkoła?
    Zanim zostaniesz „celebrytą”
    Zatem mieć czy być?
    Zaszufladkowanie – największe zagrożenie w personal brandingu
    Personal branding. Lektura dodatkowa
    Polska to nie USA
    Blogowanie w pigułce
    O czym pisać, aby mieć czytelników?
    Jak często pisać?
    Publikuj, ludzie Ci uwierzą
    Autokreacja
    YouTube
    Twoja telewizja
    Hejterzy też mają twarz
    Pisanie książek a marka osobista
    Wyglądaj jak profesjonalista
    Marka osobista a marka firmy

    ROZMOWY Z BLOGERAMI O PERSONAL BRANDINGU

    Tomasz Tomczyk
    Jacek Gadzinowski
    Maciej Budzich
    Andrzej Tucholski
    Przemysław Pająk
    Krzysztof Lis

    VIII. Na koniec słów kilka

    Nic nie trwa wiecznie
    Efektywność: intuicja czy badania
    Na koniec o wydatkach

    O Autorze

    O Autorze

    Robert Stępowski – niezależny ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu miejsc. Założyciel i redaktor naczelny portalu oraz ogólnopolskiego magazynu dla specjalistów marketingu terytorialnego „MarketingMiejsca.com.pl”. Od ponad 10 lat swoje serce i duszę oddaje pisaniu – jako dziennikarz, autor książek i bloger. Liczne artykuły i komentarze autora publikowano m.in. w: „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, portalach: Onet Biznes, Wirtualnemedia.pl, PRoto.pl oraz w magazynach „BRIEF” i „Rynek Turystyczny”. Współpracował z Polskim Radiem Łódź i radiową Jedynką oraz kierował działem on-line Radia Dla Ciebie i tygodnikiem „Nasze Miasto”. Prowadzi lokalny serwis i gazetę „KochamRawe.pl”. Autor kilku książek z zakresu marketingu terytorialnego. Jako prelegent występuje podczas wielu kongresów i konferencji branżowych. Jedną z jego głównych pasji jest personal branding. Autor bloga www.TrescJestNajwazniejsza.pl.
    Załączniki
    Informacje dodatkowe

    Informacje dodatkowe

    Autor Robert Stępowski
    Format B5
    Objętość 244 str.
    Oprawa Miękka
    Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji 24 godziny/standardowy
    ISBN 978-83-63566-33-3
    Recenzje
    Klinikaecommerce.pl

    Robert Stępowski w swojej książce pokusił się o subiektywną ocenę obecnych działań marketingowych. Trzeba przyznać, że czytając jego dzieło, już od początku ma się wrażenie, że jest to lektura napisana przez praktyka. (...) „Promocja marki” jest skierowana do osób, którym temat marketingu i public relations jest bliski. (...) Z czystym sumieniem polecam lekturę książki „Promocja marki”. Ta pozycja to dawka niezbędnej wiedzy, ale i poradnik dobrych, sprawdzonych praktyk. Więcej

    Autor: Marta Rzymkowska
    Blog lekturabadacza.pl

    (...) Autor unika przytaczania wyświechtanych przykładów, na które mogliście trafić wielokrotnie w innych książkach. Przez to, że odwołuje się do polskiego rynku reklamy i marketingu, nawiązuje do tematów, które mogą być zdecydowanie bardziej interesujące dla polskiego czytelnika. (...) Doceniam również merytoryczność tej pozycji – nie przypominam sobie, żebym złapał Autora na jakimś uproszczeniu czy przeoczeniu (a takie małe „błędy” zdarza mi się często wynajdywać). Widać od razu, że pisał o tym, czego sam „dotknął” w swojej karierze zawodowej. I właśnie takich książek potrzebujemy! Więcej tutaj

    Autor: Przemysław Rosa
    Blog jaceklipski.pl

    Autor zabiera Czytelnika w podróż po magicznej krainie marketingu. Sprawnie przeprowadza go przez meandry brandingu, content marketingu, social mediów, public relations oraz marketingu terytorialnego. Posiłkując się licznymi case studies, wskazuje dobre i złe praktyki marketingowe. Radzi też, jak omijać szlaki prowadzące nas na „wizerunkowe” manowce. Najciekawiej pisze o marketingu terytorialnym oraz personal brandingu, co, jak łatwo się domyślić, wynika z jego specjalizacji. Pełna recenzja tutaj

    Autor: Jacek Lipski
    Komunikacja marketingowa 2030
    TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej