W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Gary Vaynerchuk

Format: B5
Objętość: 196 str.
Oprawa: Miękka
ISBN: 978-83-63566-40-1
cena: 58,00 zł

Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.

Fragment w PDF

  • Fragment
  • LUB
    Opis

    Szczegóły

    Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r]ingu” hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w pełnym chaosu świecie social media. Jak na Gary'ego przystało robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do... walki na ringu. Prawy sierpowy czyli kolejna kampania, która ma przynieść wymierne korzyści, konkretne zyski. Lewy prosty czyli tworzenie takiego przekazu, który zaangażuje klienta do tego stopnia, że stanie się fanem Twojej marki. Tylko jak zadawać „ciosy” sprawnie, aby nie polec w walce?



    Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta  oraz o bycie numerem jeden na rynku. Dzisiaj sama komunikacja to nie wszystko, liczy się kontekst. Ważne jest to, aby przekaz dostosować odpowiednio do każdego z mediów indywidualnie.

    Liczy się autentyczny kontakt z klientami - nie poprzez krzykliwe komunikaty „Kup”, „Promocja!”, ale poprzez nowe formy narracji charakterystyczne dla poszczególnych, tak różnych od siebie platform, jak chociażby Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i Tumblr.

    „W market[r]ingu” to mapa, za pomocą której z łatwością odnajdziesz się w świecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów społecznościowych. Mnóstwo przykładów zoobrazowanych kolorowymi zdjęciami, opatrzonych komentarzami autora to dodatkowa nawigacja na drodze do sukcesu Twojej marki w social media.

     

    Specjaliści od marketingu nigdy wcześniej nie mieli tak wielu możliwości, aby dotrzeć do konkretnego odbiorcy we właściwy sposób, w odpowiednim miejscu i czasie. W swój charakterystyczny,  bezkompromisowy sposób Gary Vaynerchuk dzieli się mnóstwem istotnych wskazówek, które pozwolą usprawnić Twój biznes w oparciu o media społecznościowe.
    Beth Comstock, dyrektor generalny General Electric

    W czasach gdy publikowanie treści w Internecie powoduje istny mętlik w głowie, książka Gary'ego Vaynerchuka to idealne lekarstwo na te „dolegliwości” mediów społecznościowych.
    Sree Sreenivasan, dyrektor ds. cyfryzacji na Uniwersytecie Columbia

    Data premiery: 18 luty 2015 r.

    Patronat honorowy


    Patronat medialny

    O Autorze

    O Autorze

    Gary Vaynerchuk - autor bestsellerowych książek z rankingu magazynu "The New York Times". Jest jednym z pierwszych przedsiębiorców, który swój sukces zbudował na... opowiadaniu historii. Jego agencja konsultingowa (VaynerMedia) specjalizująca się w opracowywaniu m.in. strategii na social media, współpracuje ze spółkami rankingu Fortune 500. Magazyn "Businessweek" wybrał go, wśród 20 innych top managerów, przedsiębiorcą - jako wzór do naśladowania, a stacja CNN zaliczyła go do grona 25 czołowych inwestorów serwisu Twitter.

    Załączniki
    Informacje dodatkowe

    Informacje dodatkowe

    Autor Gary Vaynerchuk
    Format B5
    Objętość 196 str.
    Oprawa Miękka
    Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji 24 godzin // standardowy
    ISBN 978-83-63566-40-1
    Recenzje
    Klinika e-commerce

    Współcześnie media społecznościowe zmieniają się bardzo dynamicznie. Czy w pewien sposób przypominają boks? Według autora to idealna metafora – podobnie jak współczesne social media charakteryzuje się szybkim tempem, oparty jest na rywalizacji i konkurencji. Niełatwe środowisko, prawda? Szeroki wybór kanałów oraz narzędzi powoduje że łatwo się w nim zgubić, jeszcze łatwiej popełnić błąd. I wtedy wchodzi on… Z pomocą nadchodzi autor - Gary Vaynerchuk. Zapraszamy do przeczytania całej recenzji

    Autor: Marta Rzymkowska
    Freshmail

    Stocz walkę o widoczność w sieci! Przywal prawym sierpowym - czyli kampanią i dobij rywala lewym prostym - czyli angażującym przekazem. Gary Vaynerchuk w książce “W market[r]ingu” ze znaną sobie charyzmą opisuje, jak wzmocnić przekaz, dostosowując komunikację do odpowiednich mediów. 

    Autor: Eliza Bzdoń
    Blog Z życia książek

    (...) udana metafora lewych i prawych sierpowych, jako komunikatów kierowanych do klientów/użytkowników w mediach społecznościowych, (...) przydatna ściąga z serwisów Twitter, Facebook, Pinterest, Instagram, Tumblr (plus case study udanych i słabych komunikatów, subiektywnie wybranych przez autora, ale bez większej stronniczości). Pełna recenzja

    Autor: Przemek Opłocki
    Blog TreśćJestNajważniejsza

    Książka ta niesie jednak ze sobą jeszcze inną, dużo istotniejszą wartość i chyba to właśnie wyróżnia ją spośród innych pozycji – Czytelnik znajdzie w niej wiele dokładnie opisanych, przeanalizowanych i ocenionych przykładów konkretnych działań i kampanii. Autor nie boi się pisać nawet o największych, globalnych markach, pisać krytycznie i wskazywać jakie błędy w swojej komunikacji popełniają. Pełna recenzja

    Autor: Robert Stępowski
    Portal social-pr.pl

    Fajnie i wygodnie jest kupić reklamę oraz wynająć agencję PR do przygotowania i wysyłki pressów. A potem mierzyć efekty i liczyć sprzedaż. W socialu tak się nie da. Social to społeczność. Jeśli okażesz się cennym członkiem, dającym wartościowe wpisy i komentarze, możesz liczyć na zainteresowanie tym, co robisz (i sprzedajesz). Inaczej szybko zostaniesz zepchnięty na margines. Czytajcie Gary’ego Vaynerchuka. Głupi nie jest. Więcej

    Autor: Grzesiek Miller
    Marketing nieruchomości
    TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej