Media

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na temat Wydawnictwa, naszych publikacji oraz spotkań, które ukazały się w mediach.

Przedstawicieli mediów zapraszamy do zapoznania się z materiałami zamieszczonymi w zakładce "materiały do pobrania".

Zapraszamy również do kontaktu dziennikarzy, blogerów piszących o książkach, którzy chcieliby otrzymywać informacje o naszych nowościach i zapowiedziach lub zainteresowani są egzemplarzami recenzenckimi.

 

Media o nas

Aktualności

Wywiad z Aliną Stasiak w MarketingiBiznes
19-05-2017

Serdecznie zapraszamy do przeczytania wywiadu z Aliną Stasiak, autorką książki Droga do gwiazd.

Autorka odpowiadała na pytania Marty Bąk, CEO portalu marketingibiznes.pl. Rozmowa dotyczyła wizerunku i marki osobistej. 

więcej»
Zawsze w centrum jest podmiotowość człowieka
17-03-2017

Serdecznie zapraszamy do przeczytania wywiadu z Justyną Bakalarską, autorką Marketing wartości.


Rozmowa dotyczyła podmiotowości człowieka.


więcej»
Sztuka Promowania: Art branding, czyli Disneylandy marek
06-02-2017

Serdecznie zapraszamy do przeczytania wywiadu z Igorem Gałązkiewiczem, autorem Art branding.


Rozmowa dotyczyła sztuki promowania marek poprzez art branding.


więcej»
Podcast Justyny Bakalarskiej w Start Up My Life
19-01-2017

Serdecznie zapraszamy do odsłuchania podcastu Autorki Marketingu wartości.

Rozmowa dotyczyła przyszłości i trendów marketingu wartości.
 

więcej»
Wywiad z Anną Miotk w Marketing przy kawie
18-01-2017

Serdecznie zapraszamy do przeczytania obszernego wywiadu, jaki został opublikowany w dniu dzisiejszym w serwisie Marketing przy kawie z Anną Miotk, autorką Nowy PR. Jak internet zmienił public relations.

Nie ma dziś jasnej granicy między PR-em a marketingiem. Ale czy to znaczy, że w modnym nurcie „snucia opowieści o marce” można zacząć mijać się z prawdą? I czy PR powinien być rozliczany z efektów w podobny sposób jak reklama? Z Anną Miotk, dyrektor ds. komunikacji w PBI, autorką niedawno wydanej książki „Nowy PR”, rozmawia Jacek Szlak.
 
 

więcej»
Wywiad z Justyną Bakalarską w Polskie Radio 24
14-11-2016

Serdecznie zapraszamy do odsłuchania wywiadu, jaki został przeprowadzony 13 listopada w Radio Polskie 24 z Justyną Bakalarską, autorką Marketingu wartości.

Rozmowa dotyczyła nie tylko książki!

więcej»
Relacja ze spotkania autorskiego z Justyną Bakalarską
09-11-2016

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć i filmu ze spotkania autorskiego z Justyną Bakalarską, autorką Marketingu wartości, które miało miejsce 8 listopada br. w księgarni Matras, w Warszawie, przy ulicyNowy Świat 41.

więcej»
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych – wywiad z autorem Tomaszem Reichem
09-08-2016

Zapraszamy do przeczytania bardzo ciekawego wywiadu, który został opublikowany na łamach serwisu WorkTime arena z udziałem Tomasza Reicha, autora książki "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych". 

więcej»
Komunikacja marketingowa 2030 – wywiad z autorem w Radio Aktywne
29-07-2016

Zapraszamy do wysłuchania audycji "Środowa aktywacja" w Radio Aktywne z udziałem Roberta Stępowskiego, autora książki "Komunikacja marketingowa 2030". Dowiecie się m.in. jak bardzo zmieni się świat za 15 lat oraz dlaczego coraz szersza personalizacja i automatyzacja jest trendem, który będzie wywierał największy wpływ na komunikację marketingową przedsiębiorstw.

więcej»
Komunikacja marketingowa 2030 – wywiad z autorem
01-07-2016

"To, co na pewno odchodzi do przeszłości, to sposób myślenia o mediach jak o oddzielnych kanałach komunikacji. Mało marketerów i media plannerów rozdziela jeszcze klasyczną, linearną telewizję od wideo on-line, ponieważ dla użytkownika nie ma już znaczenia, czy treści „konsumuje” na ekranie telewizora, tabletu czy smartfona." Robert Stępowski

więcej»
Materiały do pobrania

Logo Wydawnictwa Słowa i Myśli - format jpeg / format png

Katalog wydawniczy 2016 pobierz

 

Okładki książek

Okładki książek - premiery 2013 roku

Jak zwiększyć swoją, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie  //  Manipulacja, wszystko co powinieneś o niej wiedzieć  //  Jak oswoić się z myślą o starości, umieraniu i śmierci  //  Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę  //  Warstwy czyli obrazy miasta  //  Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki

 

Okładki książek - premiery 2014 roku

Drucker o marketingu  //  Jak wygrać wybory?  //  Jak wygrać wybory samorządowe?  //  Tajemnice dynamicznej komunikacji  //  Ekonomia w matriksie  //  Instynkt przedsiębiorcy  //  Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk  //  Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce  //  Praktyka brandingu  //  Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk

 

Okładki książek - premiery 2015 roku

Gruzy, czyli obrazy zwycięstwa  //  W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych  //  Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki  //  Sięgaj dalej. Scenariusze szkoleń biznesowych
 

Okładki książek - premiery 2016 roku

Opowieści w marketingu  //  Techniki promocji sprzedaży  //  Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja  //  Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie  //  Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

 

Materiały o książkach

"Warstwy, czyli obrazy miasta":   ilustracje i fragmenty z książki

"Gruzy, czyli obrazy zwycięstwa":  ilustracja i fragmenty z ksiązki

"Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki":   cytaty z książki

Kontakt dla mediów

Dawid Archacki – Dział Marketingu
Wydawnictwo Słowa i Mysli
Tel. kom. +48 664 911 204
e-mail: dawid.archacki@slowaimysli.pl
marketing@slowaimysli.pl

Marketing nieruchomości
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej