Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk (z autografem autora)

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk (z autografem autora)

Robert Stępowski

Format: B5
Objętość: 244 str.
Oprawa: Miękka
ISBN: 978-83-635663-3-3
cena: 48,00 zł

Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu. Weź sprawy w swoje ręce. Wyróżnij swoją markę!


Książka z autografem

LUB
Opis

Szczegóły

 

 

 

 

Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy, przez modne ostatnio social media, po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady stwórz się sam Autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej.
Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce.


Książka stanowi bogaty przegląd narzędzi marketingowych, z naciskiem na te mniej inwazyjne i długofalowe: content marketing, storytelling i public relations. Mnogość przykładów czyni z niej praktyczny przewodnik, wart polecenia osobom szczególnie zainteresowanym budowaniem marki osobistej bądź marketingiem terytorialnym – tym dwóm obszarom, z racji praktyki zawodowej, autor poświęca najwięcej uwagi.
Jacek Szlak
redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

Mówi się, że budowa marki to długi, nudny, żmudny i kosztowny proces. Dzięki książce „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” tę drogę można skrócić. To kompendium wiedzy, którą drogę wybrać, budując własną markę i jakich błędów unikać.
Maciej Łaski
Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego

Data premiery: 19 listopad 2014 r.

Patronat medialny

 

Spis treści

Spis treści

I. Wstęp – trochę o brandingu

 Marketing to promocja?
 Czym jest branding?
 W świecie strategii
 Wyróżnij swoją markę
 Zacznij od szefa

II. Marka, czyli… ?

Klienci doceniają „ludzką twarz” marki
Które marki lubimy najbardziej i jakim markom ufamy?
Jakie marki najchętniej polecają konsumenci?
Lojalność klienta
Logo miasta i regionu

III. Media się zmieniają

Prasa
Telewizja
Magia radia
Internet
Social media
Mobile marketing
Internet rzeczy

IV. Content marketing, czyli treść jest najważniejsza

Treść to nie reklama
AAAZlecę pisanie tekstów za 1 zł, czyli ilość nie jakość
Dlaczego marketing treści jest tak ważny w Internecie?
Treść to nie tylko teksty
Instagram i Pinterest
Opowiadaj ciekawe historie
Sam opowiadaj o swojej marce
NGO-sy z historiami

V. Mniej o nich mówimy, ale ciągle nam towarzyszą

Outdoor
Wyjdź poza media
„Dodatki obowiązkowe” – materiały BTL
Sponsoring sportowy
Product placement i city placement
Kultura to pikniki i festyny
Marketing terytorialny
Marketing szeptany

VI. Public relations

Jak zaistnieć w mediach?
E-PR, czyli public relations w Internecie

VII. Marka osobista

Sześć pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć
Nie tylko frazes
Schematy i łamanie konwencji
Czas zmian
Śladami internauty
Dla kogo jest personal branding?
Stwórz się sam
Czego nie uczy szkoła?
Zanim zostaniesz „celebrytą”
Zatem mieć czy być?
Zaszufladkowanie – największe zagrożenie w personal brandingu
Personal branding. Lektura dodatkowa
Polska to nie USA
Blogowanie w pigułce
O czym pisać, aby mieć czytelników?
Jak często pisać?
Publikuj, ludzie Ci uwierzą
Autokreacja
YouTube
Twoja telewizja
Hejterzy też mają twarz
Pisanie książek a marka osobista
Wyglądaj jak profesjonalista
Marka osobista a marka firmy

ROZMOWY Z BLOGERAMI O PERSONAL BRANDINGU

Tomasz Tomczyk
Jacek Gadzinowski
Maciej Budzich
Andrzej Tucholski
Przemysław Pająk
Krzysztof Lis

VIII. Na koniec słów kilka

Nic nie trwa wiecznie
Efektywność: intuicja czy badania
Na koniec o wydatkach

O Autorze

O Autorze

Robert Stępowski – niezależny ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu miejsc. Założyciel i redaktor naczelny portalu oraz ogólnopolskiego magazynu dla specjalistów marketingu terytorialnego „MarketingMiejsca.com.pl”. Od ponad 10 lat swoje serce i duszę oddaje pisaniu – jako dziennikarz, autor książek i bloger. Liczne artykuły i komentarze autora publikowano m.in. w: „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, portalach: Onet Biznes, Wirtualnemedia.pl, PRoto.pl oraz w magazynach „BRIEF” i „Rynek Turystyczny”. Współpracował z Polskim Radiem Łódź i radiową Jedynką oraz kierował działem on-line Radia Dla Ciebie i tygodnikiem „Nasze Miasto”. Prowadzi lokalny serwis i gazetę „KochamRawe.pl”. Autor kilku książek z zakresu marketingu terytorialnego. Jako prelegent występuje podczas wielu kongresów i konferencji branżowych. Jedną z jego głównych pasji jest personal branding. Autor bloga www.TrescJestNajwazniejsza.pl.
Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Autor Robert Stępowski
Format B5
Objętość 244 str.
Oprawa Miękka
Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji 24 godziny/standardowy
ISBN 978-83-635663-3-3
Recenzje
Blog jaceklipski.pl

Autor zabiera Czytelnika w podróż po magicznej krainie marketingu. Sprawnie przeprowadza go przez meandry brandingu, content marketingu, social mediów, public relations oraz marketingu terytorialnego. Posiłkując się licznymi case studies, wskazuje dobre i złe praktyki marketingowe. Radzi też, jak omijać szlaki prowadzące nas na „wizerunkowe” manowce. Najciekawiej pisze o marketingu terytorialnym oraz personal brandingu, co, jak łatwo się domyślić, wynika z jego specjalizacji. Pełna recenzja tutaj

Autor: Jacek Lipski
Blog lekturabadacza.pl

(...) Autor unika przytaczania wyświechtanych przykładów, na które mogliście trafić wielokrotnie w innych książkach. Przez to, że odwołuje się do polskiego rynku reklamy i marketingu, nawiązuje do tematów, które mogą być zdecydowanie bardziej interesujące dla polskiego czytelnika. (...) Doceniam również merytoryczność tej pozycji – nie przypominam sobie, żebym złapał Autora na jakimś uproszczeniu czy przeoczeniu (a takie małe „błędy” zdarza mi się często wynajdywać). Widać od razu, że pisał o tym, czego sam „dotknął” w swojej karierze zawodowej. I właśnie takich książek potrzebujemy! Więcej tutaj

Autor: Przemysław Rosa
Klinikaecommerce.pl

Robert Stępowski w swojej książce pokusił się o subiektywną ocenę obecnych działań marketingowych. Trzeba przyznać, że czytając jego dzieło, już od początku ma się wrażenie, że jest to lektura napisana przez praktyka. (...) „Promocja marki” jest skierowana do osób, którym temat marketingu i public relations jest bliski. (...) Z czystym sumieniem polecam lekturę książki „Promocja marki”. Ta pozycja to dawka niezbędnej wiedzy, ale i poradnik dobrych, sprawdzonych praktyk. Więcej

Autor: Marta Rzymkowska
Komunikacja marketingowa 2030
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej