Brand impulse®

Brand impulse®

Grzegorz Kosson

Format: B5
Objętość: 152
Oprawa: Miękka
ISBN: 978-83-63566-86-9

cena: 44,00 zł

Special Price 39,60 zł

Marki, strategie, komunikacja, reklama, insighty, design thinking. Wszystko, co nas otacza, coś mówi. Czasem dosłownie, a czasami w formie nieokreślonych zjawisk, sytuacji i doświadczeń. Wszystko niesie ze sobą jakiś sens.
Wystarczy tylko patrzeć. Głębiej. Dalej. Szerzej. Bo wszystko może być impulsem dla marki, zaczynem jej kreowania oraz energią do zarządzania nią. Wystarczy tylko być uważnym.

LUB
Opis

Szczegóły

 

 

 

 


Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. 

Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy też osobistych doświadczeń.

Brand impulse® pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydobyć sens oraz wykorzystać to dla marki? Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla świata?

Jednak, aby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć własne zdanie i uważnie obserwować. Często podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wtedy przyjdzie natchnienie, bo taka jest siła obserwacji.


Patroni medialni

    

 


O Autorze

O Autorze

 

Grzegorz Kosson

Strateg i pisarz. Zawodowo zajmuje się tworzeniem marek. Pracuje z markami komercyjnymi, markami miejsc i regionów oraz państw. Zdobywca nagród Kreatura i Effie. Wierzy, że marki mogą zmieniać świat na lepsze. Autor pierwszej polskiej książki o storytellingu Podaj Dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki

Urodzony i zakochany w Warszawie, w której śledzi znaki historii. Szuka nieodkrytych symboli, powiązań między tym, co kiedyś i teraz. Poświęcił im książkę Warstwy, czyli obrazy miasta oraz Gruzy, czyli obrazy zwycięstwa. Baczny obserwator rzeczywistości.

 

Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Autor Grzegorz Kosson
Format B5
Objętość 152
Oprawa Miękka
Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji Premiera: 09.06.2017
ISBN 978-83-63566-86-9
Recenzje
Adam S. Szymczak, CEO (Chief Enthusiasm Officer) w 100RY, strateg komunikacji marki, podcaster, bloger

W książce „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki" Grzegorz Kosson przytoczył wypowiedź Dana Germaina z firmy Innocent Drink: „Pewnego dnia nadejdzie taki moment, kiedy firmy będą równie ciekawe jak ludzie. Ta epoka właśnie nadchodzi.

 

Najnowsza książka autora pt. „Brand Impulse®” jest kolejnym ważnym krokiem na drodze do pełniejszego zrozumienia świata marki. Postawię śmiałą i dalej idącą tezę: Obecnie firmy mają szansę nie tylko stać się ciekawe, podobnie jak ludzie, ale także głębokie i mądre, bogate duchowo i kochające tych, dla których są tworzone. Ta książka to zwiastun nadejścia właśnie takiej epoki.

 

W tym znaczeniu, Grzegorz Kosson, przy obecnym poziomie rozwoju marek w Polsce, wyprzedza swoje czasy. Podobnie jak to było z książką „Złam konwencję...”przypisuje pracy nad tworzeniem marki zupełnie nowe wartości. Dla wielu będzie to odkrywcze, a może nawet zbyt odważne, by mówić o ideałach miłości w odniesieniu do świata marketingu, cytować świętych, czy odwoływać się przy tej okazji wprost do treści Ewangelii lub kabalistyki. Ale Autor z powodzeniem to robi, łamiąc utarte schematy. Czytelnikowi może to wyjść tylko na dobre, bo ta książka zdecydowanie różni się od pozostałych, mówiących o brandingu. Jest przede wszystkim bardzo osobista. Momentami można się zastanowić, czy czytamy książkę o tematyce biznesowej, czy dziennik duchowy. Ale to ogromny walor tej książki, bo łamiąc stereotypy Autor oddaje Czytelnikowi wielką przysługę. Zwraca mu to, co wielu marketerów pracujących tylko dla pieniędzy mu odebrało: wiarę. Wiarę w to, że marki powstają po coś. Wiarę w to, że firmy są po to, by wnieść dobro do świata. By chronić i uszczęśliwiać. I w to, że powstają z miłości.

Autor: Adam S. Szymczak, CEO (Chief Enthusiasm Officer)
Komunikacja marketingowa 2030
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej