Default

Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie (e-book)

Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie (e-book)

Format: e-pub / mobi (pakiet)
ISBN: 978-83-63566-46-3

Wielkość pliku: 870 KB / 2,5 MB

cena: 24,90 zł

Special Price 19,90 zł

Książka wprowadza Czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji.

cena: 24,90 zł

Special Price 19,90 zł

Opis

Szczegóły

Jeśli jest w ogóle jakiś sekret sukcesu, leży on w umiejętności przyjęcia punktu widzenia innych i patrzeniu na rzeczy zarówno z pozycji rozmówcy, jak i własnej.
Henry Ford

Książka wprowadza Czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji.

Budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji ze współpracownikami i klientami to podstawa sprawnego zarządzania, dlatego po książkę powinien sięgnąć każdy menedżer. Skuteczny szef musi umieć jasno się wypowiadać, aktywnie słuchać, dostrzegać ukryty sens wypowiedzi, wspierać, przekonywać i motywować do działania. Jak to wszystko osiągnąć? Trzeba efektywnie się komunikować!

Poprzez praktyczne wskazówki oraz przykłady z życia, Czytelnik nauczy się:

  • budować dobre relacje,
  • rozumieć intencje i zachowania drugiej strony,
  • pokonywać pojawiające się trudności,
  • przeobrażać konflikt w efektywną dyskusję.

Pomimo tematyki biznesowej, książkę tę powinien przeczytać każdy – przecież komunikacja i budowanie relacji towarzyszy nam w każdym momencie życia.

Data premiery: 15 grudnia 2012 r.

Patronat medialny

Spis treści

Spis treści

WSTĘP

Rozdział 1. Komunikacja zawodowa jako umiejętność interpersonalna
Rozdział 2. Model procesu komunikacji zawodowej
Rozdział 3. Zasady komunikacji w relacji pracownik-menadżer
Rozdział 4. Zarządzanie stresem w miejscu pracy
Rozdział 5. Komunikacja a konflikt
Rozdział 6. Komunikacja a negocjacje
Rozdział 7. Wybrane elementy komunikacji w organizacji
Rozdział 8. Metody i techniki wywierania wpływu
Rozdział 9. Praca – ergonomia, warunki, przemęczenie i wypalenie zawodowe

O Autorze

O Autorze

Dr hab. n. med. Marta Makara-Studzińska  specjalista psycholog kliniczny, posiada licencje psychoterapeuty i superwizora psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. W pracy badawczej zajmuje się problematyką psychologii i psychoterapii, w tym komunikacją interpersonalną. Książka Komunikacja z pacjentem jest jedną z najbardziej trafnych publikacji prezentujących specyficzne relacje społeczne między lekarzem i pacjentem.

Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Rozmiar pliku 870 KB / 2,5 MB
Format e-pub / mobi (pakiet)
Zabezpieczenie Watermark
Warunki korzystania Wyłącznie na użytek własny, kopiowanie i udostępnianie osobom trzecim zabronione
Wymagania techniczne Upewnij się, że posiadasz urządzenie (e-czytnik, smartphone, tablet) obsługujący jeden z wymienionych formatów: e-pub, mobi. Więcej szczegółów w "Regulaminie zakupu e-booków"
ISBN 978-83-63566-46-3
Recenzje
Portal granice.pl

Pozycja Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie, (...) to jedna z najlepszych książek o tej tematyce, z jakimi zetknęłam się w ostatnich latach. Autorka w zwięzły i czytelny sposób zdołała przybliżyć nie tylko zagadnienia związane z komunikowaniem się, ale również z zarządzaniem stresem w miejscu pracy, konfliktem, negocjacjami, technikami wywierania wpływu oraz warunkami pracy. (...) Można powiedzieć, że poradnik ten usuwa wszelkie bariery komunikacji, otwierając zarówno przed sprawującymi funkcje kierownicze, jak i przed szeregowymi pracownikami furtkę do lepszej komunikacji, a co za tym idzie – drogę do realizacji swoich zamierzeń.

Autor: Portal granice.pl
Komunikacja marketingowa 2030
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej
[profiler]
Memory usage: real: 29097984, emalloc: 28905880
Code ProfilerTimeCntEmallocRealMem