- Opis
-
Szczegóły
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zaniedbania często są przyczyną ich porażki.Niby lekko, a jednak z pełną powagą. Niby w formie plotek, a jednak z pełnym profesjonalizmem i marketingową wiedzą. Właśnie w taki sposób Autorka przedstawia historie wielu polskich i światowych gwiazd, wyciągając cenne wnioski dotyczące nieustannego procesu kreowania wizerunku i budowania marki osobistej.
Ta książka to marketingowo-PR-owy shake, w którym Alina Stasiak niezwykle umiejętnie połączyła wizerunek, personal branding, komunikację marki, myślenie i planowanie biznesowe z obserwacją życia gwiazd i celebrytów.
Publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd…
Opinie i rekomendacje:
„Marka osobista jest tym, co ludzie mówią o Tobie, gdy wyjdziesz z pokoju”.
Wolisz, by mówili to, co chcą? Czy to, co chcesz...? Dlatego nie możesz nie znać zasad, o których mowa w „Drodze do gwiazd”. Nie ryzykuj. Przeczytaj!
dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public RelationsPatroni merytoryczni
Patroni medialni
- Spis treści
-
Spis treści
Zamiast wstępu
Rozdział 1. Wizerunek to nie tylko wygląd zewnętrzny
Rozdział 2. Marka, inwestycja, która zawsze się opłaca
Rozdział 3. Zmiany wizerunku i kontrowersyjność
Rozdział 4. Gdy przestajesz być tym, kim byłeś
Rozdział 5. Rodzina i jej wpływ
Rozdział 6. Wpadki, afery, prowokacje i relacje
Rozdział 7. Seks, narkotyki i rock 'n' roll
Rozdział 8. Uważaj dla kogo i z kim pracujesz
Rozdział 9. Szanuj fana swego
Rozdział 10. Droga do gwiazd
- O Autorze
-
O Autorze
Alina Stasiak
PR Manager oraz specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Właściciel Agencji IMAGE TEAM współpracującej z osobami publicznymi i artystami w zakresie managementu artystycznego, organizacji koncertów, eventów oraz marketingu i komunikacji w nowych mediach. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu wizerunku, budowania marki, mowy ciała, etykiety w biznesie i PR.
Autorka bloga dotyczącego wizerunku i marki, public relations, mowy ciała (www.alinastasiak.pl) oraz artykułów specjalistycznych w „Marketing & Biznes”, „Forum Logopedy” oraz „KoBBieciarnia Beauty & the Business”.
- Załączniki
-
- Informacje dodatkowe
-
Informacje dodatkowe
Autor Alina Stasiak Format B5 Objętość 184 Oprawa Miękka Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji Premiera: 19.04.2017 ISBN 978-83-63566-84-5 - Recenzje
-
- publicrelations.pl
-
„Droga do gwiazd” jest wypełniona praktycznymi przykładami z polskiego i zagranicznego rynku. Dzięki temu czytelnik może na nowo spojrzeć na głośne sprawy medialne – tym razem, z perspektywy specjalisty od budowania wizerunku. Alina Stasiak analizuje m.in głośna aferę z udziałem Kamila Durczoka, słynną sesję zdjęciową na cmentarzu Justyny Steczkowskiej czy fenomen Ewy Chodakowskiej. Przykładów tego typu w książce jest mnóstwo.
Debiutancka książka Aliny Stasiak to znakomita lektura nie tylko dla specjalistów od budowania wizerunku i PR. Po książkę może sięgnąć każdy, kto chce w świadomy sposób podejść do budowania własnej marki osobistej. A ta jest potrzebna we współczesnym świecie nie tylko gwiazdom z okładek magazynów czy politykom. Przeczytaj pełną recenzję.
Mogą cię również zainteresować następujące produkty
-
Drucker o marketingu
cena: 69,00 zł -
Praktyka brandingu
cena: 59,00 zł -
W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
cena: 58,00 zł -
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych
cena: 32,00 zł -
Opowieści w marketingu
cena: 37,00 zł -
Silne marki osobiste zmieniają świat
cena: 47,00 zł