- Opis
-
Szczegóły
Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów.Darmowy fragment:
Książka Małgorzaty Leduchowskiej uczy, jak być INNYM telesprzedawcą, niż większość znudzonych pracowników call center.
Zawiera wiele porad i wskazówek o tym:
- jak sprzedawać, by Klient chciał z Tobą rozmawiać w przyszłości i czuł się tym jedynym oraz wyjątkowym,
- jak złamać swój opór przed dzwonieniem i zbudować swój indywidualny skrypt rozmowy,
- jak radzić sobie z tym, co można usłyszeć po drugiej stronie słuchawki,
- jak stosować w telesprzedaży nowe techniki i chwyty komunikacji interpersonalnej,
- jak rozmawiać, by nie wciskać, a sprzedawać i budować relacje z Klientem.
Opinie i rekomendacje:
W czasach, w których handel twarzą w twarz dawno już wkroczył na ścieżkę wspierania i doradzania klientowi, dobrze jest zauważyć, że ktoś upomina się o taką transformację w telesprzedaży. Książka „Telesprzedaż. Nie wciskaj – sprzedawaj” jest praktyczna i bardzo szczegółowa, adresowana do osób początkujących w telesprzedaży oraz doświadczonych „weteranów” słuchawki. Choć znalazłem w niej kilka elementów, z którymi trudno mi się zgodzić, to zdecydowana ich większość jest sprawdzoną, godną polecenia wiedzą. Książka zachęca do intensywnej pracy własnej. Sięgaj po nią wtedy gdy się takiej pracy podejmiesz!
Artur Król, psycholog, trener, coach, ChangeMakersRewelacyjna. W punkt. Z humorem. Takiej książki jeszcze nie było. Autorka nie tylko dzieli się swoją ogromną wiedzą i doświadczeniem, ale zaprasza również na łamach książki – jak na doświadczonego coacha przystało – do autorefleksji, pracy nad swoimi „demonami”, których przecież w telesprzedaży jest niemało. Już wiem, co będę mówić, kiedy zadzwoni do mnie nieudolny telemarketer: „A książkę Leduchowskiej przerobiłeś?”
Gabriela Borowczyk, coach i trener biznesu z 20-letnim doświadczeniem w branży marketingowejKsiążka Małgorzaty Leduchowskiej „Telesprzedaż. Nie wciskaj – sprzedawaj” krok po kroku prowadzi za rękę kogoś, kto zamierza sprzedawać przez telefon. Każdy z nas ma doświadczenia w rozmowie z natrętnymi, oderwanymi od kontaktu sprzedawcami. Zatem jeżeli samemu stoi się przed potrzebą zadzwonienia do potencjalnego klienta i zrealizowania sprzedaży, trudno się dziwić, że jest się zniechęconym, spiętym, a może nawet przerażonym. Największą zaletą tej książki jest „odczarowanie” procesu sprzedaży przez telefon i pokazanie, że chodzi w nim dokładnie o to samo, co w jakiejkolwiek innej interakcji międzyludzkiej – o nawiązanie kontaktu, zbudowanie relacji, słuchanie i reagowanie. Małgorzata Leduchowska dzieli się narzędziami i praktyczną wiedzą o tym, jak być naprawdę skutecznym w pracy na słuchawce, a swobodny i bezpośredni przekaz pozwala uwierzyć, że można tę pracę naprawdę polubić!
Beata Rzepka, trener biznesuPatroni medialni
- Spis treści
-
Spis treści
Komentarz do wydania II
WstępRozdział 1 – Jedyne, co pewne, to zmiana
1.1. – Ja nic nie chcę zmieniać
1.2. – Etapy zmiany
1.3. – Polubić zmianę, by żyćRozdział 2 – Przygotowania do telefonowania
2.1. – Przełam ten opór
2.2. – Co Ty chcesz tym telefonem osiągnąć?
2.3. – A gdyby to była tylko taka zabawa?
2.4. – Potwory w Twojej głowieRozdział 3 – Komunikacyjne wskazówki
3.1. – W sieci pytań
3.2. – Po co masz uszy?
3.3. – Perswaduj umiejętnieRozdział 4 – Twój osobisty szablon rozmowy
4.1. – Jakie są standardowe elementy rozmowy sprzedażowej?
4.2. – Na dzień dobry
4.3. – Tyle, że chcę porozmawiać z...
4.4. – Już mówię, z czym dzwonię
4.5. – Czy on tego potrzebuje? Jeszcze o tym nie wie!
4.5.1. – A zatem krok 1 – badanie potrzeb
4.5.2. – Krok 2 – pobudzanie potrzeb
4.6. – Proszę posłuchać, co dla Pana mam
4.7. – No to czas na wstępną decyzję
4.8. – A z czego ten opór?
4.9. – To jaka jest Pana decyzja?
4.10. – Świetnie! Gratuluję korzystnej decyzji!
4.11. – A gdyby to zmienić, okroić i zostawić to, co najważniejsze?Rozdział 5 – Telesprzedaż relacyjna
5.1. – Dopasuj się do typu Klienta
5.2. – Doradzaj, a nie sprzedawaj
5.3. – Jak chciałbyś, by rozmawiano z Tobą?Zakończenie – Niezbędnik telesprzedaży
- Załączniki
-
- Informacje dodatkowe
-
Informacje dodatkowe
Autor Małgorzata Leduchowska Format A5 Objętość 182 Oprawa Miękka ISBN 978-83-63566-89-0 - Recenzje
-
Mogą cię również zainteresować następujące produkty
-
Tajemnice dynamicznej komunikacji
cena: 29,90 zł -
Manipulacja. Jak się przed nią bronić?
cena: 32,00 zł -
Techniki promocji sprzedaży
cena: 43,00 zł -
Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja
cena: 35,00 zł -
Opowieści w marketingu
cena: 37,00 zł -
Psychografia konsumentów
cena: 47,00 zł