- Opis
-
Szczegóły
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc, jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano”, budują coraz większą ich potęgę. Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY, zrobili coś, co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ.
Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko” produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie, jak wzbogacić życie Klienta – to klucz do sukcesu. Brand persona, przeżyj to sam, wywiad „dlaczego?”, a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy, w którą stronę pójdziesz – czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.
Rekomendacje
Książka z misją, której celem jest zmiana rzeczywistości marketingowej – a jednocześnie jest ona bardzo praktyczna, ponieważ daje gotowy zestaw narzędzi do wykorzystania. Docenią ją zarówno marketingowcy szukający inspiracji i materiału do refleksji, jak i ci poszukujący gotowych narzędzi i recept.
Jacek Pogorzelski
trener i wykładowca, należy do amerykańskiego stowarzyszenia Customer Experience Professionals Association (CXPA)Jest to dobry marketingowy podręcznik, dzięki któremu sami możemy spróbować tworzyć oryginalne koncepcje produktu, komunikacji czy brandingu. Czytelnik znajdzie tu mnóstwo fascynujących opowieści. Są to nie tylko historie marek, które odniosły sukces, ale też ciekawe refleksje i przemyślenia autora oraz historia jego własnych doświadczeń zawodowych. Gorąco polecam tę pozycję.
Marek Staniszewski
Prezes Fundacji Homo Inquietus, współzałożyciel Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”To aktualne i cenne źródło wiedzy na temat współczesnych trendów związanych z problematyką brandingu i zarządzania marką. To, co odróżnia ją od publikacji tego typu dostępnych na rynku, to osadzenie filozofii budowania i zarządzania marką na wartościach.
Robert Kozielski
pracownik Uniwersytetu Łódzkiego, Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN, trener i wykładowcaWartości, poczucie sensu i spójność – czyli to, czego coraz intensywniej poszukują ludzie we współczesnym świecie. Autor pokazuje je na polu biznesu i tworzenia marek, i niczym osobisty trener zachęca Czytelnika do refleksji i własnej pracy. Nowatorskie narzędzia, inspirujące przykłady, lekkość wypowiedzi sprawiają, że jest to pozycja, którą połyka się za jednym razem.
Kamila Kruk, Redaktor Naczelna portalu www.swiatcoachingu.plData premiery: 11 września 2013 r.
Patronat medialny
- Spis treści
-
Spis treści
Wstęp
Witajcie w postmaterialnym świecie
Przejażdżka rollercosterem gratis
Mapa książki
Co chcesz zmienić w świecie?
Wartości – wieczne drogowskazy
Schemat Hegla
- Teza
- Antyteza
- Synteza
Kilka narzędzi
- Brand story
- Wywiad dlaczego
- Brand persona
- Przeżyj to sam
- Poziom wyżej
- Biografia marki
Życie jako podróż
Wesołej drogi
Historie marek, które złamały konwencję
- Innocent Drinks
- Body Shop
- Nike
- Virgin
- Coca-Cola - O Autorze
-
O Autorze
Grzegorz Kosson – strateg i pisarz. Zawodowo zajmuje się tworzeniem marek. Pracuje z markami komercyjnymi, markami miejsc i regionów oraz państw. Zdobywca nagród Kreatura i Effie. Wierzy, że marki mogą zmieniać świat na lepsze. Autor pierwszej polskiej książki o storytellingu Podaj Dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki. Urodzony i zakochany w Warszawie, w której śledzi znaki historii. Szuka nieodkrytych symboli, powiązań między tym, co kiedyś i teraz. Poświęcił im książkę Warstwy, czyli obrazy miasta oraz Gruzy, czyli obrazy zwycięstwa. Baczny obserwator rzeczywistości.
- Załączniki
-
- Informacje dodatkowe
-
Informacje dodatkowe
Autor Grzegorz Kosson Format 210 x 225 mm Objętość 152 str. Oprawa Miękka Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji 24 godzin/standardowy ISBN 978-83-63566-09-8 - Recenzje
-
- Portal swiatcoachingu.pl
-
Przesłanie płynące z książki Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę niewątpliwie potrafi zmobilizować swoich czytelników do działania. Mimo że często trzyma nas niewidzialna siła przyzwyczajenia i najzwyklejszy w świecie strach, to ta pozycja stanowi doskonałe antidotum na nasze obawy i zachęca do tego, by zajrzeć głębiej – do wartości. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak odkryć te prawdziwe i głęboko zakorzenione, to tutaj znajdziesz punkt zaczepienia. (...) zabierając w podróż po świecie wielkich marek – zainspiruje do działania!
- Blog Treść Jest Najważniejsza
-
Książka Kossona, poza zbiorem fascynujących opowieści, poświęconych fantastycznemu procesowi budowania marek, jest na pewno również zbiorem wielu inspiracji. Lekturą, po przeczytaniu której na chwilę powinniśmy się zatrzymać i powiedzieć sobie A może trzeba… a może można… a może powinniśmy INACZEJ…?.
- Blog klinikaecommerce.pl
-
Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę nie jest zwykłym poradnikiem dla adeptów marketingu. Z pewnością może stać się ciekawą lekturą dla bardziej doświadczonych branżowców, bowiem Kosson nie ogranicza się w swoim dziele do sztampowych i oklepanych wskazówek dotyczących kreowania wizerunku marki, ale stara się raczej wykazać, że każde działanie marketingowe powinna poprzedzać szersza, przemyślana wizja. Pełna recenzja
- Blog annasikorska.blogspot.com
-
Książka na pierwszy rzut oka dedykowana jest specjalistom od kreowania wizerunku, marketingowcom, ale uważam, że powinni po nią sięgnąć wszyscy chcący iść pod prąd, łamać stereotypy, realizować swoje cele i w interesujący sposób prezentować siebie pracodawcom. Pełna recenzja