Marka agenta

Marka agenta

Łukasz Kruszewski

Format: A5
Objętość: 300
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
ISBN: 978-83-950781-0-1
cena: 59,99 zł

Ta książka pomoże Ci budować Twoją silną markę, skutecznie promować się i sprzedawać więcej nieruchomości!

LUB
Opis

Szczegóły

Marka agenta to praktyczny poradnik o marketingu osobistym, który każdy specjalista sprzedaży powinien mieć w swojej domowej biblioteczce.

Odnosząc się do własnego doświadczenia, podaję praktyczne wskazówki, dobre praktyki marketingu i sprzedaży, opisy z życia wzięte i gotowe strategie brandingu. Dzięki temu dowiesz się, jak krok po kroku zaplanować strategię marketingu Twojej marki osobistej.


Ta książka z pewnością udzieli odpowiedzi na wiele Twoich pytań. Pomoże Ci odnaleźć właściwą drogę i zastosować sprawdzone sposoby marketingu, tak aby odnieść upragniony efekt!

Książka Marka agenta to praktyczny podręcznik brandingu i marketingu osobistego dla agenta nieruchomości. Uczy, jak mądrze budować swoją markę, w jaki sposób promować się w internecie oraz jak sprawnie pozyskiwać klientów i sprzedawać więcej nieruchomości.

To pozycja obowiązkowa, jeśli zadajesz sobie pytania:

  • Jak odnaleźć swój wyróżnik na konkurencyjnym rynku i zdefiniować mocne strony?
  • Czym jest i jak skutecznie wykorzystywać networking by pracować na rekomendacjach?
  • Co to jest lejek sprzedażowy, jak go zbudować i zaplanować całościową komunikację?
  • Jak budować pożądany wizerunek wykorzystując proste techniki i potęgę social media?
  • Co zrobić, aby wykorzystując moc ePR sprzedawać więcej i budować silną reputację?
Spis treści

Spis treści

Opinie o książce
Wprowadzenie

Zanim zaczniesz
     Czym jest marka?
     Silna marka
     Liczy się człowiek, czyli Ty

Poznaj siebie
     Kim jesteś
     Twoje talenty
     Wybierz Twój archetyp

Odkryj markę
     Wizja
     Misja
     Świat jakości i obietnica
     Twój cel!
     Klient=Twój fan
     Pozycjonowanie, czyli Google w głowie

Zaplanuj komunikację
     Cele komunikacji
     Jak budować wizerunek?
     Lejek sprzedaży Twojej marki
     Szybki plan działania

Akcja!
     Agent w social mediach
     Jak social media sprzedają?
     Content marketing
     Przegląd treści – co możesz zrobić
     Narzędzia, czyli oferta – Twój przyjaciel
     Rozwijaj się szybciej niż inni

Bajka o Tezeuszu

O Autorze

O Autorze

Łukasz Kruszewski

Praktyk marketingu nieruchomości. Prelegent na konferencjach branżowych, pośrednik, filozof i szkoleniowiec. Specjalizuje się w strategii marketingowej i personal brandingu.

Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na kierunkach gospodarka przestrzenna, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i filozofia. Uczestnik programu CIM - Chartered Institute of Marketing oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego na SAR. Z branżą nieruchomości i marketingu związany od 2008 roku.

Dyrektor ds. marketingu Freedom Nieruchomości. Zdobywał doświadczenie, pracując jako agent nieruchomości, prowadząc własne biuro, współpracując z agencjami marketingowymi oraz koordynując realizację projektów unijnych, m.in. w branży nieruchomości i finansów. Autor książki „Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie” oraz partner „Praktyka Brandingu”. Współorganizator i organizator pierwszych dwóch edycji RECAMP. Współzałożyciel Klubu Marketerów Nieruchomości.


Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Autor Łukasz Kruszewski
Format A5
Objętość 300
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji po 15.06.2018 r.
Wydawnictwo Łukasz Kruszewski
ISBN 978-83-950781-0-1
Recenzje
Maciej Górka, Dyrektor ds. rozwoju E-bazanieruchomosci.pl

Materiał książkowy przygotowany przez Łukasza jest wyjątkowy, ponieważ wskazuje właśnie, jak strategicznie podejść do budowania marki osobistej, zaczynając od fundamentów, czyli zdefiniowania siebie. Marka agenta to kompendium wiedzy w tej materii i pomoże każdemu, kto jest gotowy na profesjonalne wykreowanie siebie.

Autor: Maciej Górka, Dyrektor ds. rozwoju E-bazanieruchomosci.pl
Anna Dulęba, Dyrektor rozwoju i marketingu Domiporta.pl

Kompletne kompendium wiedzy dla rynku nieruchomości! Książka Łukasza dotyka wszystkich hot tematów, o których aktualnie dyskutuje branża nieruchomości. W przejrzysty sposób przekazuje, wyjaśnia i porządkuje wiedzę na temat zasad budowania silnego dobrze zarządzanego brandu. Niewątpliwie jest to must have w każdej agencyjnej biblioteczce.

Autor: Anna Dulęba, Dyrektor rozwoju i marketingu Domiporta.pl
Marlena Joks, Pośrednik (lic. nr 7915), Prezes DOSPON, Członek Zarządu PFRN

Marka agenta to zbiór odpowiedzi na najważniejsze pytania, które powinien stawiać sobie profesjonalny pośrednik. To pochwała współpracy między pośrednikami jako jednego z najskuteczniejszych elementów sukcesu sprzedażowego i wyłączności, która jest przecież istotą zawodu pośrednika.

Autor: Marlena Joks, Pośrednik (lic. nr 7915), Prezes DOSPON, Członek Zarządu PFRN
Małgorzata Podbielska, Marketing Manager En Casa Premium

Doskonały zbiór porad na temat tego, jak być skutecznym agentem nieruchomości niezależnie od wielkości organizacji, w której działasz. Łukasz doskonale przedstawia, jak wielką rolę w skuteczności działania w obecnym świecie odgrywa marka osobista. Książka idealna dla każdego, kto jest związany z branżą nieruchomości - menedżera marketingu, właściciela i oczywiście samego agenta. Do dzieła.

Autor: Małgorzata Podbielska, Marketing Manager En Casa Premium
Jarosława Ejsymont, Prawnik, pośrednik (lic. nr 128), Prezes WSPON

Mądra książka, która daje do myślenia, ale przede wszystkim skłania do działania. Jeśli chcesz w życiu zawodowym zrobić krok milowy, to Marka agenta jest do tego świetnym narzędziem.

Autor: Jarosława Ejsymont, Prawnik, pośrednik (lic. nr 128), Prezes WSPON
Oskar Płukis, CEO Resident1, vloger

Wyobraź sobie fanklub pod Twoim imieniem, a jego członków Twoimi klientami. Jeśli podoba Ci się taka perspektywa, koniecznie przeczytaj tę książkę i potraktuj jak elementarz. Jeśli jesteś gotów, aby wyjść z cienia, marka osobista jest dziś fenomenalną szansą, aby skalować biznesowo swoją osobę. Dziś, w dobie internetu, masz taką możliwość, a Łukasz pokaże Ci krok po kroku, jak tego dokonać.

Autor: Oskar Płukis, CEO Resident1, vloger
Komunikacja marketingowa 2030
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej