- Opis
-
Szczegóły
Marka agenta to praktyczny poradnik o marketingu osobistym, który każdy specjalista sprzedaży powinien mieć w swojej domowej biblioteczce.
Odnosząc się do własnego doświadczenia, podaję praktyczne wskazówki, dobre praktyki marketingu i sprzedaży, opisy z życia wzięte i gotowe strategie brandingu. Dzięki temu dowiesz się, jak krok po kroku zaplanować strategię marketingu Twojej marki osobistej.
Ta książka z pewnością udzieli odpowiedzi na wiele Twoich pytań. Pomoże Ci odnaleźć właściwą drogę i zastosować sprawdzone sposoby marketingu, tak aby odnieść upragniony efekt!Książka Marka agenta to praktyczny podręcznik brandingu i marketingu osobistego dla agenta nieruchomości. Uczy, jak mądrze budować swoją markę, w jaki sposób promować się w internecie oraz jak sprawnie pozyskiwać klientów i sprzedawać więcej nieruchomości.
To pozycja obowiązkowa, jeśli zadajesz sobie pytania:
- Jak odnaleźć swój wyróżnik na konkurencyjnym rynku i zdefiniować mocne strony?
- Czym jest i jak skutecznie wykorzystywać networking by pracować na rekomendacjach?
- Co to jest lejek sprzedażowy, jak go zbudować i zaplanować całościową komunikację?
- Jak budować pożądany wizerunek wykorzystując proste techniki i potęgę social media?
- Co zrobić, aby wykorzystując moc ePR sprzedawać więcej i budować silną reputację?
- Spis treści
-
Spis treści
Opinie o książce
WprowadzenieZanim zaczniesz
Czym jest marka?
Silna marka
Liczy się człowiek, czyli TyPoznaj siebie
Kim jesteś
Twoje talenty
Wybierz Twój archetypOdkryj markę
Wizja
Misja
Świat jakości i obietnica
Twój cel!
Klient=Twój fan
Pozycjonowanie, czyli Google w głowieZaplanuj komunikację
Cele komunikacji
Jak budować wizerunek?
Lejek sprzedaży Twojej marki
Szybki plan działaniaAkcja!
Agent w social mediach
Jak social media sprzedają?
Content marketing
Przegląd treści – co możesz zrobić
Narzędzia, czyli oferta – Twój przyjaciel
Rozwijaj się szybciej niż inniBajka o Tezeuszu
- O Autorze
-
O Autorze
Łukasz Kruszewski
Praktyk marketingu nieruchomości. Prelegent na konferencjach branżowych, pośrednik, filozof i szkoleniowiec. Specjalizuje się w strategii marketingowej i personal brandingu.
Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na kierunkach gospodarka przestrzenna, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i filozofia. Uczestnik programu CIM - Chartered Institute of Marketing oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego na SAR. Z branżą nieruchomości i marketingu związany od 2008 roku.
Dyrektor ds. marketingu Freedom Nieruchomości. Zdobywał doświadczenie, pracując jako agent nieruchomości, prowadząc własne biuro, współpracując z agencjami marketingowymi oraz koordynując realizację projektów unijnych, m.in. w branży nieruchomości i finansów. Autor książki „Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie” oraz partner „Praktyka Brandingu”. Współorganizator i organizator pierwszych dwóch edycji RECAMP. Współzałożyciel Klubu Marketerów Nieruchomości.
- Załączniki
-
- Informacje dodatkowe
-
Informacje dodatkowe
Autor Łukasz Kruszewski Format A5 Objętość 300 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydawnictwo Łukasz Kruszewski ISBN 978-83-950781-0-1 - Recenzje
-
- Maciej Górka, Dyrektor ds. rozwoju E-bazanieruchomosci.pl
-
Materiał książkowy przygotowany przez Łukasza jest wyjątkowy, ponieważ wskazuje właśnie, jak strategicznie podejść do budowania marki osobistej, zaczynając od fundamentów, czyli zdefiniowania siebie. Marka agenta to kompendium wiedzy w tej materii i pomoże każdemu, kto jest gotowy na profesjonalne wykreowanie siebie.
- Anna Dulęba, Dyrektor rozwoju i marketingu Domiporta.pl
-
Kompletne kompendium wiedzy dla rynku nieruchomości! Książka Łukasza dotyka wszystkich hot tematów, o których aktualnie dyskutuje branża nieruchomości. W przejrzysty sposób przekazuje, wyjaśnia i porządkuje wiedzę na temat zasad budowania silnego dobrze zarządzanego brandu. Niewątpliwie jest to must have w każdej agencyjnej biblioteczce.
- Marlena Joks, Pośrednik (lic. nr 7915), Prezes DOSPON, Członek Zarządu PFRN
-
Marka agenta to zbiór odpowiedzi na najważniejsze pytania, które powinien stawiać sobie profesjonalny pośrednik. To pochwała współpracy między pośrednikami jako jednego z najskuteczniejszych elementów sukcesu sprzedażowego i wyłączności, która jest przecież istotą zawodu pośrednika.
- Małgorzata Podbielska, Marketing Manager En Casa Premium
-
Doskonały zbiór porad na temat tego, jak być skutecznym agentem nieruchomości niezależnie od wielkości organizacji, w której działasz. Łukasz doskonale przedstawia, jak wielką rolę w skuteczności działania w obecnym świecie odgrywa marka osobista. Książka idealna dla każdego, kto jest związany z branżą nieruchomości - menedżera marketingu, właściciela i oczywiście samego agenta. Do dzieła.
- Jarosława Ejsymont, Prawnik, pośrednik (lic. nr 128), Prezes WSPON
-
Mądra książka, która daje do myślenia, ale przede wszystkim skłania do działania. Jeśli chcesz w życiu zawodowym zrobić krok milowy, to Marka agenta jest do tego świetnym narzędziem.
- Oskar Płukis, CEO Resident1, vloger
-
Wyobraź sobie fanklub pod Twoim imieniem, a jego członków Twoimi klientami. Jeśli podoba Ci się taka perspektywa, koniecznie przeczytaj tę książkę i potraktuj jak elementarz. Jeśli jesteś gotów, aby wyjść z cienia, marka osobista jest dziś fenomenalną szansą, aby skalować biznesowo swoją osobę. Dziś, w dobie internetu, masz taką możliwość, a Łukasz pokaże Ci krok po kroku, jak tego dokonać.
Mogą cię również zainteresować następujące produkty
-
Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie
cena: 45,00 zł -
Silne marki osobiste zmieniają świat
cena: 47,00 zł -
Czy jesteś tym, który puka?
cena: 44,00 zł