- Opis
-
Szczegóły
Krzysztof Ratnicyn podpowiada, w jaki sposób biznes może efektywnie wykorzystać nowe technologie. Przekonuje także, że równie dobrze jak wielkie korporacje może robić to sektor małych i średnich firm oraz mikroprzedsiębiorstwa. Co więcej, wiele technologicznych rozwiązań znosi niektóre z barier, które do niedawna małym firmom nie dawały szans w konfrontacji z gigantami rynku. Celem tej książki jest zainspirowanie przedsiębiorców, liderów i menedżerów do sięgnięcia po szereg technologicznych rozwiązań, do przyjęcia postaw zarządczych, które sprzyjają innowacji i stanowią żródło przewagi.
W książce zaprezentowano także szereg rozwiązań i narzędzi oraz towarzyszących im trendów, od tych najprostszych (np. mobile czy e-commerce) po najbardziej złożone, jak big data i Internet Rzeczy. Wymiar praktyczny książki to krótkie podsumowania każdego z rozdziałów, które pozwalają lepiej zrozumieć i przeanalizować stawiane tezy, podjąć dyskusję z nimi, wreszcie – zainspirować się do działania.
Patroni medialni
- Spis treści
-
Spis treści
Wstęp
Rozdział 1. Cyfrowy egalitaryzm
Rozdział 2. Postawa i rola lidera
Rozdział 3. Pracownik nowej generacji
Rozdział 4. E-commerce zrównuje szanse
Rozdział 5. Mobile, czyli jakiej zmiany potrzebuje twoja firma
Rozdział 6. Społeczność wokół marki
Rozdział 7. Big data, czyli wykorzystanie cyfrowej analityki
Rozdział 8. Chmura, oszczędność, bezpieczeństwo zasobów
Rozdział 9. Czy należy bać się wyłudzeń i utraty danych
Rozdział 10. Przywództwo. Strategia firmy w cyfrowej rzeczywistości
Rozdział 11. Uzupełnienie. Internet rzeczy. Przyszłość czy teraźniejszość?
Rozdział 12. Uzupełnienie. Kultura i kreatywność w czasach cyfrowego egalitaryzmu
Zakończenie
- O Autorze
-
O Autorze
Krzysztof Ratnicyn
Dziennikarz i publicysta specjalizujący się w tematyce zarządzania, przywództwa, marketingu, nowych mediów i biznesu. Był redaktorem „Harvard Business Review Polska”, redaktorem prowadzącym „EGO Inspiracje” i zastępcą redaktora naczelnego THINKTANK, wcześniej zaś członkiem redakcji magazynów „BRIEF” i „Marketing & more”. Publikował m.in. w interaktywnie.com, „Monitor Magazine” i „Gazecie MSP Małych i Średnich Przedsiębiorstw”, komentował wydarzenia w TVN CNBC. Przez dwa lata był też PR Managerem w grupie reklamowej Young & Rubicam Brands.
Obecnie jest redaktorem naczelnym portalu Strategia Lean, którego wydawcą jest firma LEANPASSION specjalizująca się w strategicznym podejściu do lean.
- Załączniki
-
- Informacje dodatkowe
-
Informacje dodatkowe
Autor Krzysztof Ratnicyn Format B5 Objętość 140 Oprawa Miękka Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji Premiera: 23.11.2016 ISBN 978-83-63566-79-1 - Recenzje
-
Mogą cię również zainteresować następujące produkty
-
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk
cena: 38,00 zł -
W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
cena: 58,00 zł -
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych
cena: 32,00 zł -
Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja
cena: 35,00 zł -
Opowieści w marketingu
cena: 37,00 zł -
Nowy PR. Jak internet zmienił public relations. Uszkodzona okładka
cena: 47,00 zł