Jak wygrać wybory?

Jak wygrać wybory?

Artur Dmochowski

Format: A5
Objętość: 206 stron
Oprawa: Miękka
ISBN: 978-83-63566-21-0
cena: 39,90 zł

Rozmówcy Artura Dmochowskiego, analizując największe sukcesy i porażki wyborcze na przestrzeni lat, starają się przedstawić „idealną” osobowość kandydata, lidera partii; rolę ekspertów, think tanków w powodzeniu kampanii; jak skutecznie używać „sieci” oraz sondaży wyborczych. Dyskutują również o znaczeniu mediów w kampanii – czy „parcie na szkło” to nadal dobra strategia, czy czeka nas rewolucja komunikacyjna?

Opis

Szczegóły

Interesujesz się polityką? 
Chcesz poznać arkana wygranych kampanii wyborczych?
Dowiedzieć się, jakie mechanizmy, strategie działań są receptą na zwycięstwo?
A może chętnie dowiesz się  co kandydaci do wielkiej polityki robią, aby przegrać (mocno przy tym wierząc że idą w stronę sukcesu)? 
Wreszcie – chcesz poznać „przepis” na udaną kampanię wyborczą?
Jeśli choć na jedno pytanie odpowiedziałeś „tak” albo „czemu nie”, to jest to książka dla Ciebie. 

Rozmówcy Artura Dmochowskiego, analizując największe sukcesy i porażki wyborcze na przestrzeni lat, starają się przedstawić „idealną” osobowość kandydata, lidera partii; rolę ekspertów, think tanków w powodzeniu kampanii; jak skutecznie używać „sieci” oraz sondaży wyborczych. Dyskutują również o znaczeniu mediów w kampanii  czy „parcie na szkło” to nadal dobra strategia, czy czeka nas rewolucja komunikacyjna?

Autor pyta najlepszych specjalistów, zajmujących się wyborami – politologów, socjologów, ekspertów ds. strategii marketingowych, badaczy rynku, znawców mediów elektronicznych  o to, jak skutecznie przygotować i przeprowadzić zwycięską kampanię wyborczą, jak zaskoczyć przeciwników, jak zdobyć „jedynkę” na liście wyborczej. Doradzają m.in. prof. Andrzej Zybertowicz, dr Jarosław Flis, znany dziennikarz Grzegorz Górny.

--------------

Książka przedstawia pułapki, jakie na wyborców zastawiają marketingowcy. Ostrzega przed nimi, lecz – co ważniejsze – wskazuje również, jak je omijać.
dr hab. Wojciech Cwalina, prof. SWPS

Autor nawiązuje do wielu zagadnień, o których kandydaci mogą jeszcze nie wiedzieć, a profesjonaliści nieraz zapominają. Myślę, że podczas każdych następnych wyborów ta publikacja niewątpliwie wpłynie na decyzje o stawianiu krzyżyków przy nazwiskach kandydatów, jak i… wykreśleniu ich z życia politycznego. Nie sądziłem, że lektura mnie wciągnie i zarwę noc… Nie żałuję.
Wiesław Gałązka, specjalista ds. wizerunku publicznego i medialnego

Książka pokazuje mechanizmy rządzące polityką, w tym kampaniami wyborczymi. Niewątpliwym jej atutem jest zwrócenie uwagi na trendy związane z internetem oraz kształtowaniem marki partii politycznych.
Dr Sergiusz Trzeciak, autor książek „Marketing polityczny w Internecie” oraz „Kampania wyborcza. Strategia sukcesu”

Data premiery: 09.04.2014 r.

Patronat medialny
Spis treści

Spis treści

Wstęp

Przewidzieć nieprzewidywalne – Antoni Dudek

Walka o miejsce  Jarosław Flis

Sieciowe szanse i pułapki  Andrzej Garapich

Wygrać jak Orbán  Grzegorz Górny

Polska 3.0  Grzegorz Kosson

Przebić się przez zgiełk  Andrzej Zybertowicz

O Autorze

O Autorze

Artur Dmochowski – dziennikarz, publicysta, znawca ekonomii międzynarodowej (studiował w Monterey Institute of International Studies w Kalifornii). W latach dziewięćdziesiątych redaktor nowojorskiego „Nowego Dziennika”. Szlify w dyplomacji zdobywał, będąc radcą ambasady w Rzymie oraz jako uczestnik misji podczas wojen w Gruzji i na Bałkanach. Twórca i wieloletni szef kanału TVP Historia, z pasją zarządzający jego rozwojem. Obecnie związany z „Gazetą Polską” i Wydawnictwem Słowa i Myśli. Autor pierwszej biografii niezwykłego bohatera Podhala, Józefa Kurasia „Ognia” oraz bestsellerowej historii wojny wietnamskiej „Wietnam. Wojna bez zwycięzców”. Po katastrofie smoleńskiej (wspólnie z Mariuszem Pilisem) napisał List z Polski, pierwszą książkę, w której pyta o to, dokąd zmierza Polska.

Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Autor Artur Dmochowski
Format A5
Objętość 206 stron
Oprawa Miękka
Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji 24 godzin/standardowy
ISBN 978-83-63566-21-0
Recenzje
  • Nie dodano jeszcze recenzji

Marketing nieruchomości
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej
[profiler]
Memory usage: real: 26738688, emalloc: 26305120
Code ProfilerTimeCntEmallocRealMem