Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

Robert Stępowski

Format: A5
Objętość: 154
Oprawa: Miękka
ISBN: 978-83-933735-9-8
cena: 29,90 zł

Każde z miast to niepowtarzalna marka i niezwykła opowieść o ludziach, zabytkach, historii i współczesności. Zatem, czy marketing terytorialny wieje nudą... Na pewno nie! Przeczytajcie książkę Roberta Stępowskiego, a jego praktyczne podejście do tematu zaprezentowane w tej publikacji przekona Was, że marketing miejsc to niesamowita przygoda.


Opis

Szczegóły

Każde z miast to niepowtarzalna marka i niezwykła opowieść o ludziach, zabytkach, historii i współczesności. Zatem, czy marketing terytorialny wieje nudą... Na pewno nie! Przeczytajcie książkę Roberta Stępowskiego, a jego praktyczne podejście do tematu zaprezentowane w tej publikacji przekona Was, że marketing miejsc to niesamowita przygoda.

W książce autor zestawia teorię z praktyką. Głównie jednak przedstawia wyniki swoich wieloletnich badań i obserwacji. To jedyna pozycja na polskim rynku, która analizuje efekty działań promocyjnych prowadzonych przez polskie miasta.

Po książkę „Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?” sięgną zapewne nie tylko przedstawiciele administracji publicznej i agencji marketingowych, ale także studenci i przedstawiciele organizacji publicznych i wiele nieformalnych ruchów miejskich, które mają coraz większy wpływ na kształtowanie marki swojej miejscowości.

Czego dowiesz się z tej książki?

  •     Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
  •     Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
  •     Jak skutecznie promować miasto?
  •     Jak (marketingowo) pozycjonują się polskie miasta?
  •     Jakie działania promocyjne realizują polskie miasta i ile pieniędzy na ten cel wydają?
  •     Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?

Patronat medialny:


Wydawca książki: Wydawnictwo Roster

Spis treści

Spis treści

Wstęp
Od autora


CZĘŚĆ I
Mity marketingowe
Czym jest marketing terytorialny?
Komu służy marketing terytorialny?
Cele w marketingu terytorialnym
Każde z miast jest marką
Miasto – marka inna od wszystkich
Tożsamość, reputacja i wizerunek miejsca
Obietnica i wiarygodność marki
DNA miasta, czyli to co nas autentycznie wyróżnia
Agencja lekiem na całe zło
Kto powinien opracować strategię dla miasta?
Człowiek najważniejszym ogniwem w budowaniu marki miejscowości
Marka to nie kampania
Marketing terytorialny  czy promocja?
Kto odpowiada za marketing będący promocją?
Strategia marki czy strategia promocji?
Po co jest strategia?
Jakich problemów nie rozwiązuje strategia?
Ile kosztuje strategia?
Ile miasta wydają na promocję?
Jak kontrolować wydatki na promocję?
Segmentacja „klientów”
Od marki miasta do marki regionu
Marka w trzech krokach – dla wygodnych
Innowacyjność. Plusy i minusy
Public relations. Czego boją się samorządowcy?
Media relations
Piszesz. Wysyłasz. I nic?
Nie bój się rozgłosu
Kiedy event promuje miasto lub gminę?
Festiwalami Polska stoi
Logo ma znaczenie, ale nie najważniejsze
City placement. Koszty i efekty
Wyróżnij się lub zgiń
 
CZĘŚĆ II
Wprowadzenie
Marketingowe pozycjonowanie miast
Zagraniczne kierunki promocji miasta
Największe zagraniczne kampanie promocyjne prowadzone przez miasto w latach 2012-2013
Największe ogólnopolskie kampanie promocyjne prowadzone przez miasto w latach 2012-2013
Badania rozpoznawalności marki miasta
Działania promujące miasto przez sport i uzyskane efekty tych działań
Aplikacje mobilne przeznaczone dla turystów i mieszkańców
Podsumowanie
Podziękowania

O Autorze

O Autorze

Robert Stępowski – niezależny ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu miejsc. Założyciel i redaktor naczelny portalu oraz ogólnopolskiego magazynu dla specjalistów marketingu terytorialnego „MarketingMiejsca.com.pl”. Od ponad 10 lat swoje serce i duszę oddaje pisaniu – jako dziennikarz, autor książek i bloger. Liczne artykuły i komentarze autora publikowano m.in. w: „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, portalach: Onet Biznes, Wirtualnemedia.pl, PRoto.pl oraz w magazynach „BRIEF” i „Rynek Turystyczny”. Współpracował z Polskim Radiem Łódź i radiową Jedynką oraz kierował działem on-line Radia Dla Ciebie i tygodnikiem „Nasze Miasto”. Prowadzi lokalny serwis i gazetę „KochamRawe.pl”. Autor kilku książek z zakresu marketingu terytorialnego. Jako prelegent występuje podczas wielu kongresów i konferencji branżowych. Jedną z jego głównych pasji jest personal branding. Autor bloga www.TrescJestNajwazniejsza.pl.

Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Autor Robert Stępowski
Format A5
Objętość 154
Oprawa Miękka
Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji 24 godzin // standardowy
Wydawnictwo Roster
ISBN 978-83-933735-9-8
Recenzje
  • Nie dodano jeszcze recenzji

Marketing nieruchomości
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej
[profiler]
Memory usage: real: 26738688, emalloc: 26400168
Code ProfilerTimeCntEmallocRealMem