- Opis
-
Szczegóły
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych, penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk, jak:
- Przewidywanie przyszłości w marketingu – czy to w ogóle ma sens?
- Rola nowych technologii w świecie marek.
- Postawa klientocentryczna – i co z tego wynika?
- Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno?
- Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
- Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.
- Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.
Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie i spostrzeżenia, ciekawe inspiracje – to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora, otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.
Partner wydania
Patroni medialni - Spis treści
-
Spis treści
1. Zamiast wstępu
2. Początki
3. Emocje w strategii
4. Kształtowanie strategii
5. Decyzje i wybory
6. Dialogiczność i problem agencji
7. Marki niczym legendarne Yeti
8. Zarządzanie marką – zarządzanie doświadczeniem?
9. Chmura metaforą strategii
10. Marki antykruche
11. Storytelling
12. Rytualizacja marki
13. Czekając na osobliwość
14. Jutro, czyli sen marketera
15. Niepewności naprzeciw
16. Rynek intencji
17. Filozofia marketingu
18. Taksonomie konsumenckie
19. Lojalność – tworzenie więzi z Klientem
20. Blogosfera albo media na opak
- O Autorze
-
O Autorze
Marek Staniszewski
Założyciel i konsultant w think tanku strategicznym Heuristica. Posiada 20-letnie doświadczenie w budowaniu marek i badaniu ich kondycji, zdobyte w największych agencjach reklamowych (Ogilvy, Y&R, Havas) oraz jako szef marketingu (Canal+).
Wykładowca i trener (prowadził wykłady m. in. w WSKiMS, SMR, SSM, ICAN HBP i Questus). Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą brandowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR.
Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: Atlas strategiczny i Strategiczny podstęp oraz współautorem publikacji: Portret klienta. Współzałożyciel Stowarzyszenia Marketing 4 Business.Założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus. Pomysłodawca i opiekun merytoryczny warsztatów Farma Inwencji. Prowadzi blog „…tak na marginesie”.
- Załączniki
-
- Informacje dodatkowe
-
Informacje dodatkowe
Autor Marek Staniszewski Format B5 Objętość 160 Oprawa Miękka Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji Premiera: 15.11.2016 ISBN 978-83-63566-77-7 - Recenzje
-
Mogą cię również zainteresować następujące produkty
-
Drucker o marketingu
cena: 69,00 zł -
Ekonomia w Matriksie
cena: 59,00 zł
Special Price 47,20 zł
-
Praktyka brandingu
cena: 59,00 zł -
Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki
cena: 49,00 zł -
Marketing wartości
cena: 38,00 zł -
Gwoździem w mózg
cena: 27,00 zł