Marketing

Siatka Lista

Ustaw kierunek rosnący

1-10 of 31

Strona:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  1. Jak wygrać wybory samorządowe?

    Jak wygrać wybory samorządowe?

    Grzegorz Wierzchołowski

    cena: 39,90 zł

    Brak w magazynie


    Do tej pory nikt nie pokusił się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. W przypadku wyborów samorządowych jest to o tyle trudne, iż każdy region ma inne potrzeby, problemy, „rządzi się swoimi prawami”. Elektoratu regionalnego nie można oceniać poprzez pryzmat kampanii parlamentarnych.

    Dowiedz się więcej
  2. Jak wygrać wybory?

    Jak wygrać wybory?

    Artur Dmochowski

    cena: 39,90 zł

    Brak w magazynie


    Rozmówcy Artura Dmochowskiego, analizując największe sukcesy i porażki wyborcze na przestrzeni lat, starają się przedstawić „idealną” osobowość kandydata, lidera partii; rolę ekspertów, think tanków w powodzeniu kampanii; jak skutecznie używać „sieci” oraz sondaży wyborczych. Dyskutują również o znaczeniu mediów w kampanii – czy „parcie na szkło” to nadal dobra strategia, czy czeka nas rewolucja komunikacyjna?

    Dowiedz się więcej
  3. Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
    cena: 53,00 zł

    Brak w magazynie

    Podaj dalej... sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi Autora sprawiają, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści...

    Dowiedz się więcej
  4. Praktyka brandingu

    Praktyka brandingu

    Maciej Tesławski

    cena: 59,00 zł

    Brak w magazynie


    15 praktyków o brandingu, w interaktywnej dyskusji. Dołączysz?

    Dowiedz się więcej
  5. Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk
    cena: 38,00 zł

    Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu. Weź sprawy w swoje ręce. Wyróżnij swoją markę!

    Dowiedz się więcej
  6. Tajemnice dynamicznej komunikacji
    cena: 29,90 zł

    Nieocenione źródło rad, które pozwolą ci przygotować i wygłosić to, co masz do powiedzenia w sposób, który może zmienić czyjeś życie – także twoje.

    Dowiedz się więcej
  7. Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce
    cena: 46,00 zł

    Brak w magazynie

    Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim, jak to zrobić? Odpowiedź na te i wiele więcej pytań w książce.

    Dowiedz się więcej
  8. Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki
    cena: 49,00 zł

    Brak w magazynie


    O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega!

    Dowiedz się więcej
  9. Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
    cena: 29,90 zł

    Brak w magazynie

    Każde z miast to niepowtarzalna marka i niezwykła opowieść o ludziach, zabytkach, historii i współczesności. Zatem, czy marketing terytorialny wieje nudą... Na pewno nie! Przeczytajcie książkę Roberta Stępowskiego, a jego praktyczne podejście do tematu zaprezentowane w tej publikacji przekona Was, że marketing miejsc to niesamowita przygoda.

    Dowiedz się więcej
  10. Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych
    cena: 32,00 zł

    Brak w magazynie


    Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.

    Dowiedz się więcej

Siatka Lista

Ustaw kierunek rosnący

1-10 of 31

Strona:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
Marketing nieruchomości
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej
[profiler]
Memory usage: real: 22282240, emalloc: 21949992
Code ProfilerTimeCntEmallocRealMem