Marketing

Siatka Lista

Ustaw kierunek malejący

1-10 of 35

Strona:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  1. Projektowanie doświadczeń  wydanie II
    cena: 77,00 zł

    To porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji.

    Dowiedz się więcej
  2. Marka agenta

    Marka agenta

    Łukasz Kruszewski

    cena: 59,99 zł

    Brak w magazynie

    Ta książka pomoże Ci budować Twoją silną markę, skutecznie promować się i sprzedawać więcej nieruchomości!Dowiedz się więcej

  3. Po co jest PR?

    Po co jest PR?

    Łukasz Zając

    cena: 34,00 zł

    Brak w magazynie


    Z sukcesem zarządzaj public relations!

    Dowiedz się więcej
  4. Projektowanie strategii marki

    Projektowanie strategii marki

    Maciej Tesławski i Przyjaciele

    cena: 57,00 zł

    Brak w magazynie

    Poznaj cały proces projektowania strategii marki.
    Odnowione, drugie wydanie Strategii marketingowej.

    Dowiedz się więcej
  5. Telesprzedaż. Nie wciskaj - sprzedawaj

    Telesprzedaż. Nie wciskaj - sprzedawaj

    Małgorzata Leduchowska

    cena: 34,00 zł

    Brak w magazynie


    Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów.  

    Dowiedz się więcej
  6. Brand impulse®

    Brand impulse®

    Grzegorz Kosson

    cena: 44,00 zł

    Marki, strategie, komunikacja, reklama, insighty, design thinking. Wszystko, co nas otacza, coś mówi. Czasem dosłownie, a czasami w formie nieokreślonych zjawisk, sytuacji i doświadczeń. Wszystko niesie ze sobą jakiś sens.
    Wystarczy tylko patrzeć. Głębiej. Dalej. Szerzej. Bo wszystko może być impulsem dla marki, zaczynem jej kreowania oraz energią do zarządzania nią. Wystarczy tylko być uważnym.

    Dowiedz się więcej
  7. Droga do gwiazd

    Droga do gwiazd

    Alina Stasiak

    cena: 39,00 zł

    Ta książka to marketingowo-PR-owy shake.
    To publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd… 

    Dowiedz się więcej
  8. Psychografia konsumentów

    Psychografia konsumentów

    Paweł Wójcik

    cena: 47,00 zł

    Brak w magazynie

    Szczegółowa wiedza z zakresu psychografii konsumenta, poparta praktycznymi przykładami.
    Zapraszamy do świata umysłu konsumenta – świata potrzeb i motywacji!

    Dowiedz się więcej
  9. Konsument wierny jak pies

    Konsument wierny jak pies

    Maciej Tesławski i Przyjaciele

    cena: 44,00 zł

    Brak w magazynie


    Lojalność... Klucz do sukcesu w biznesie. Przepis na markę kochaną przez wiernych jej konsumentów.

    Dowiedz się więcej
  10. Nowy PR. Jak internet zmienił public relations
    cena: 47,00 zł

    Brak w magazynie

    Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.

    Poznaj potencjał Nowego PR-u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.

    Dowiedz się więcej

Siatka Lista

Ustaw kierunek malejący

1-10 of 35

Strona:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
Komunikacja marketingowa 2030
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej