Marketing

Siatka Lista

Ustaw kierunek malejący

21-30 of 31

  1. Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja
    cena: 35,00 zł

    Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość  które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą?

    Dowiedz się więcej
  2. Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych
    cena: 32,00 zł

    Brak w magazynie


    Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.

    Dowiedz się więcej
  3. Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
    cena: 29,90 zł

    Brak w magazynie

    Każde z miast to niepowtarzalna marka i niezwykła opowieść o ludziach, zabytkach, historii i współczesności. Zatem, czy marketing terytorialny wieje nudą... Na pewno nie! Przeczytajcie książkę Roberta Stępowskiego, a jego praktyczne podejście do tematu zaprezentowane w tej publikacji przekona Was, że marketing miejsc to niesamowita przygoda.

    Dowiedz się więcej
  4. Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki
    cena: 49,00 zł

    Brak w magazynie


    O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega!

    Dowiedz się więcej
  5. Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce
    cena: 46,00 zł

    Brak w magazynie

    Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim, jak to zrobić? Odpowiedź na te i wiele więcej pytań w książce.

    Dowiedz się więcej
  6. Tajemnice dynamicznej komunikacji
    cena: 29,90 zł

    Nieocenione źródło rad, które pozwolą ci przygotować i wygłosić to, co masz do powiedzenia w sposób, który może zmienić czyjeś życie – także twoje.

    Dowiedz się więcej
  7. Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk
    cena: 38,00 zł

    Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu. Weź sprawy w swoje ręce. Wyróżnij swoją markę!

    Dowiedz się więcej
  8. Praktyka brandingu

    Praktyka brandingu

    Maciej Tesławski

    cena: 59,00 zł

    Brak w magazynie


    15 praktyków o brandingu, w interaktywnej dyskusji. Dołączysz?

    Dowiedz się więcej
  9. Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
    cena: 53,00 zł

    Brak w magazynie

    Podaj dalej... sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi Autora sprawiają, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści...

    Dowiedz się więcej
  10. Jak wygrać wybory?

    Jak wygrać wybory?

    Artur Dmochowski

    cena: 39,90 zł

    Brak w magazynie


    Rozmówcy Artura Dmochowskiego, analizując największe sukcesy i porażki wyborcze na przestrzeni lat, starają się przedstawić „idealną” osobowość kandydata, lidera partii; rolę ekspertów, think tanków w powodzeniu kampanii; jak skutecznie używać „sieci” oraz sondaży wyborczych. Dyskutują również o znaczeniu mediów w kampanii – czy „parcie na szkło” to nadal dobra strategia, czy czeka nas rewolucja komunikacyjna?

    Dowiedz się więcej

Siatka Lista

Ustaw kierunek malejący

21-30 of 31

techniki promocji sprzedazy
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej
[profiler]
Memory usage: real: 22282240, emalloc: 21950936
Code ProfilerTimeCntEmallocRealMem