Marketing

Siatka Lista

Ustaw kierunek malejący

1-10 of 13

Strona:
  1. 1
  2. 2
  1. Po co jest PR?

    Po co jest PR?

    Łukasz Zając

    cena: 34,00 zł

    Z sukcesem zarządzaj public relations!

    Dowiedz się więcej
  2. Telesprzedaż. Nie wciskaj - sprzedawaj

    Telesprzedaż. Nie wciskaj - sprzedawaj

    Małgorzata Leduchowska

    cena: 34,00 zł

    Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów.  

    Dowiedz się więcej
  3. Droga do gwiazd

    Droga do gwiazd

    Alina Stasiak

    cena: 39,00 zł

    Ta książka to marketingowo-PR-owy shake.
    To publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd… 

    Dowiedz się więcej
  4. ...tak na marginesie strategii

    ...tak na marginesie strategii

    Marek Staniszewski

    cena: 36,00 zł

    Długo oczekiwana, nowa książka Marka Staniszewskiego o strategii w marketingu.
    Najnowsza odsłona sztuki myślenia strategicznego.

    Dowiedz się więcej
  5. Marketing wartości

    Marketing wartości

    Justyna Bakalarska

    cena: 38,00 zł

    Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu.
    Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku!

    Inspirujące historie polskich firm, które wierzą, że biznes ma do spełnienia ważniejsze zadanie niż tylko zarabianie pieniędzy, a człowiek stanowi w nim największą wartość.  

    Dowiedz się więcej
  6. Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę
    cena: 39,90 zł

    Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko” produktu... już nie wystarczy.  Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie, jak wzbogacić życie Klienta – to klucz do sukcesu.

    Dowiedz się więcej
  7. Opowieści w marketingu
    cena: 37,00 zł

    Brak w magazynie


    To książka, w której znajdziesz wiele inspiracji, ciekawych rozwiązań, przykładów wykorzystania najbardziej skutecznych narzędzi marketingu narracyjnego. Autor porusza różne aspekty budowania świata narracji.

    Dowiedz się więcej
  8. Jak nowe technologie zmieniają biznes
    cena: 38,00 zł

    Aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych i marketingowych musisz wykorzystywać siłę napędową w postaci najnowszych dostępnych technologii.
    Poznaj je teraz wszystkie!

    Dowiedz się więcej
  9. Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja
    cena: 35,00 zł

    Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość  które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą?

    Dowiedz się więcej
  10. Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych
    cena: 32,00 zł

    Brak w magazynie


    Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.

    Dowiedz się więcej

Siatka Lista

Ustaw kierunek malejący

1-10 of 13

Strona:
  1. 1
  2. 2
techniki promocji sprzedazy
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej
[profiler]
Memory usage: real: 22544384, emalloc: 22024816
Code ProfilerTimeCntEmallocRealMem