Marketing

Siatka Lista

Ustaw kierunek malejący

9 produkt(ów)

  1. Brand impulse®

    Brand impulse®

    Grzegorz Kosson

    cena: 44,00 zł

    Marki, strategie, komunikacja, reklama, insighty, design thinking. Wszystko, co nas otacza, coś mówi. Czasem dosłownie, a czasami w formie nieokreślonych zjawisk, sytuacji i doświadczeń. Wszystko niesie ze sobą jakiś sens.
    Wystarczy tylko patrzeć. Głębiej. Dalej. Szerzej. Bo wszystko może być impulsem dla marki, zaczynem jej kreowania oraz energią do zarządzania nią. Wystarczy tylko być uważnym.

    Dowiedz się więcej
  2. Psychografia konsumentów

    Psychografia konsumentów

    Paweł Wójcik

    cena: 47,00 zł

    Brak w magazynie

    Szczegółowa wiedza z zakresu psychografii konsumenta, poparta praktycznymi przykładami.
    Zapraszamy do świata umysłu konsumenta – świata potrzeb i motywacji!

    Dowiedz się więcej
  3. Konsument wierny jak pies

    Konsument wierny jak pies

    Maciej Tesławski i Przyjaciele

    cena: 44,00 zł

    Brak w magazynie


    Lojalność... Klucz do sukcesu w biznesie. Przepis na markę kochaną przez wiernych jej konsumentów.

    Dowiedz się więcej
  4. Nowy PR. Jak internet zmienił public relations. Uszkodzona okładka
    cena: 47,00 zł

    Brak w magazynie

    Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.

    Poznaj potencjał Nowego PR-u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.

    Dowiedz się więcej
  5. Silne marki osobiste zmieniają świat

    Silne marki osobiste zmieniają świat

    Agnieszka Walczak-Skałecka

    cena: 47,00 zł

    Brak w magazynie


    Ta książka to początek drogi. Pozwoli Ci zrobić pierwszy, najważniejszy krok w stronę Twojej silnej marki osobistej. Krok – bo budowanie marki osobistej to niezwykle fascynujący i nieustający proces.
    Inspirującej lektury!

    Dowiedz się więcej
  6. Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie
    cena: 45,00 zł

    Brak w magazynie

    Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień Klienta. W bardzo logiczny i uporządkowany sposób Autor przechodzi od teorii, przez praktykę, do refleksji i dobrych wskazówek. 

    Dowiedz się więcej
  7. Techniki promocji sprzedaży

    Techniki promocji sprzedaży

    Maciej Tesławski

    cena: 43,00 zł

    Brak w magazynie


    Techniki promocji sprzedaży to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na promocje.

    Dowiedz się więcej
  8. Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki
    cena: 49,00 zł

    Brak w magazynie


    O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega!

    Dowiedz się więcej
  9. Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce
    cena: 46,00 zł

    Brak w magazynie

    Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim, jak to zrobić? Odpowiedź na te i wiele więcej pytań w książce.

    Dowiedz się więcej

Siatka Lista

Ustaw kierunek malejący

9 produkt(ów)

Komunikacja marketingowa 2030
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej
[profiler]
Memory usage: real: 22282240, emalloc: 21893280
Code ProfilerTimeCntEmallocRealMem