Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie

Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie

Piotr Bucki

Format: B5
Objętość: 206
Oprawa: Miękka
ISBN: 978-83-63566-91-3
cena: 42,00 zł

O komunikacji, która wzbudza emocje, zapada w pamięć, ponieważ podstawą jej są szczerość, empatia oraz prawdziwe relacje.
To przewodnik, który pomoże Ci mówić, pisać i prezentować skuteczniej!

LUB
Opis

Szczegóły


Komunikacja, która wzbudza emocje, zapada w pamięć, ponieważ podstawą jej są szczerość, empatia oraz prawdziwe relacje. W książce Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie Piotr Bucki prezentuje wiedzę, będącą efektem wieloletniej pracy ze słowem, dialogów oraz nieporozumień między ludźmi, kwintesencją badań i doświadczeń, prób i błędów.

Z książki dowiesz się:

  • o komunikacji, którą się przeżywa, rozumie i zapamiętuje,
  • o komunikacji prowadzącej do porozumienia i dążącej do realizacji celów,
  • o procesach poznawczych, m.in. o uwadze, zrozumieniu i pamięci,
  • o tym, jak Twój mózg grupuje informacje i dlaczego storytelling jest tak skuteczny,
  • o tym, jak na podstawie praktycznych przykładów efektywnie prowadzić spotkania, pisać e-maile i rozmawiać,
  • o tym, jak pozbyć się złych nawyków w komunikacji.

Znajdziesz tutaj również zbiór narzędzi, struktur, schematów, a przede wszystkim wiele inspiracji do eksperymentowania. Ponadto książka zawiera zestaw sprawdzonych praktyk, które możesz od razu zastosować w praktyce.

Darmowy fragment:

To przewodnik, który pomoże Ci mówić, pisać i prezentować skuteczniej! 

Opinie i rekomendacje:

Chciałabym przeczytać tę książkę 10 lat temu, kiedy rozpoczynałam karierę zawodową. Piotr Bucki w prosty i intrygujący sposób pisze o esencji komunikacji międzyludzkiej.
W książce znajdziesz wiele życiowych przykładów i interesujących ćwiczeń, przydatnych do doskonalenia umiejętności przemawiania publicznego. Jeżeli chcesz mieć wpływ na otaczający Cię świat, sięgnij po nią koniecznie!
Kamila Sidor, przedsiębiorczyni społeczna, trenerka przemawiania publicznego Speaking Carrots

Jeżeli istnieje jakiś proces poznawczy, który wyjaśnia, dlaczego komunikat zwrócił Twoją uwagę, to Piotr Bucki go zbadał i rozumie. Gdyby znajomość tej książki upoważniała do prowadzenia wykładów, uczelnie cierpiałyby na spore braki kadrowe.
Kamil Kozieł, założyciel PrezART

Dowiedz się, jaką moc ma słowo, jak mówić, aby pobudzić emocje? Jak budować komunikat? Jak poprawnie tworzyć to, co tworzy Ciebie?  Wyjątkowy poradnik – w zupełnie nowym świetle ukazujący potęgę słowa. Zgrabne połączenie teorii i praktyki pozwala szybko przyswoić nowe informacje, a sprawny język uprzyjemnia lekturę. Po przeczytaniu tej książki Twoje wystąpienia już nigdy nie będą takie same.
Łukasz Jakóbiak, mówca motywacyjny, autor talk-show 20 m2

„Porozmawiajmy o komunikacji” to książka rewolucyjna. Autor nie tylko obnaża złe praktyki komunikacyjne, ale przede wszystkim daje bogaty repertuar narzędzi do projektowania znakomitych wystąpień. Siłą tej lektury jest oparcie się na dowodach empirycznych, które przyprawione są niemałą dozą inspirujących i działających na wyobraźnię historii, znakomicie opisanych. Już sam sposób napisania książki stanowi najlepszy dowód na skuteczność prezentowanych w niej narzędzi.
Jarosław Świątek, psycholog społeczny, Redaktor Naczelny e-czasopisma „Psychologia Społeczna”

Jest takie ciekawe pytanie: Jaką książkę zabrałbyś na bezludną wyspę? Cóż, gdybym miała wybierać, to pewnie jednak nie tę. Ale gdyby ktoś zapytał mnie, jaką książkę wzięłabym ze sobą na bezludną wyspę, z której zdołam wrócić i zacznę występować przed ludźmi, to nie miałabym wątpliwości. Zabrałabym książkę Piotra Buckiego i studiowała – nawet przy świetle własnoręcznie wykrzesanego ognia. Bo jest co. Nie ma tu tanich trików ani sposobów na manipulację. Jest wiedza. Zarówno teoria, która pomaga zrozumieć mechanizmy komunikowania, jak i praktyka, która pozwala lepiej działać. Są soczyste przykłady i dużo pięknych przemyśleń. I jest świetny autor, którego kolejne książki można kupować już w ciemno.
Joanna Pachla, autorka bloga wyrwanezkontekstu.pl

„Mówić komuś co się rzeczywiście chce powiedzieć i jednocześnie
akurat to co ten ktoś chciałby usłyszeć
to jak wygrana na loterii" – pisał w wierszu „Akurat TO” wybitny poeta Bohdan Zadura. Książka Piotra Buckiego uczy nas, jak robić to w naszym – moim i Twoim – konkretnym życiu.
Nie znam bardziej wiarygodnego nauczyciela, niż ten, który poświęcił lata na zgłębianie dostępnej najlepszej wiedzy, testowanie jej na sobie, badanie wyników na innych, a przede wszystkim na misję dzielenia się wynikami najprostszym z możliwych języków: samym życiem opowiedzianym wprost.
Joanna Rachoń, dziennikarka/redaktor


Patroni medialni 

   


 

Zdjęcie na okładkę autorstwa Tomasza Jurgielewicza.

Spis treści

Spis treści

Część 1: Teoria, ale bez przynudzania
               Twój mózg
               Ten drugi mózg
               Skąpcy poznawczy – pułapki komunikacji
               Struktura informacji – meaning before details
               Empatia poznawcza, czyli jak ja Cię rozumiem!
               Ufam, wierzę, kupuję – czyli co sprawia, że komunikat jest wiarygodny
               Uwaga, uwaga! Co skupia uwagę
               Słucham, rozumiem, powtarzam – co łączy plotki i dobre komunikaty
               Dlaczego mnie nie słuchasz? 
               Klątwy wiedzy, wersji reżyserskiej i obfitości
 
Część 2: Praktyka, ale bez magicznych sposobów
               Dobra rozmowa i dobra kłótnia
               Dobre spotkania
               Dobre wystąpienia
               Dobre opowieści
               Dobre prezentacje
               Dobre emaile i smsy

O Autorze

O Autorze

 

Piotr Bucki

Od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016).

Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Pisze dla Malemana, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. 

Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Autor Piotr Bucki
Format B5
Objętość 206
Oprawa Miękka
ISBN 978-83-63566-91-3
Recenzje
  • Nie dodano jeszcze recenzji

Marketing nieruchomości
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej