Opowieści w marketingu (z autografem Autora)

Opowieści w marketingu (z autografem Autora)

Jacek Szlak

Format: B5
Objętość: 204
Oprawa: Miękka
ISBN: 978-83-63566-48-7_a
cena: 37,00 zł

To książka, w której znajdziesz wiele inspiracji, ciekawych rozwiązań, przykładów wykorzystania najbardziej skutecznych narzędzi marketingu narracyjnego. Autor porusza różne aspekty budowania świata narracji.




Książka z autografem

LUB
Opis

Szczegóły

Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi?

Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce!

Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki na dobre i na złe?

Opowieści w marketingu to książka, w której znajdziesz wiele inspiracji, ciekawych rozwiązań, przykładów wykorzystania najbardziej skutecznych narzędzi marketingu narracyjnego. Autor porusza różne aspekty budowania świata narracji. Przekaz musi docierać wieloma kanałami, być transmedialny w pełnym tego słowa znaczeniu: wykorzystywać media w charakterystyczny dla nich sposób, budując z nich, jak z mozaiki, pełny obraz budzący głębokie emocje i wyzwalający potrzebę określonych działań.


Książka została podzielona na 4 części, które stanowią trzon wszelkich działań marketingu narracyjnego, czyli content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy.
Znajdziesz tu wiele praktycznych wskazówek popartych konkretnymi case studies, przykładami z Polski i zagranicy.

Po przeczytaniu Opowieści w marketingu dowiesz się:
- jak umiejętnie i z wyczuciem wykorzystać real-time marketing,
- jakie stosować reguły storytellingu zgodnie ze sztuką budowania opowieści,
- czy reklama natywna ma sens,
- czy content marketing jest zagrożeniem dla mediów,
- dlaczego marketing wirusowy to niezwykle potężne narzędzie, które może przynieść ogromny sukces, ale również zapędzić markę w „kozi róg”.

Partnerzy


Patroni medialni

 

 

Premiera książki: 14 kwietnia 2016 r.

Spis treści

Spis treści

Od autora

Rozdział I
Content marketing
Narzędzia poszukiwaczy skarbów
Jak napisać artykuł, aby twój czytelnik był kontent?
Jak pisać, żeby dobrze się czytało?
Jak napisać genialny tytuł i podzielić tekst na strawne kęsy?
„Nasze media”. Zaufać ekspertom
Real-time marketing – od śmiesznych obrazków do poważnego biznesu
Żytnia i Volvo – nieodpowiedzialność nieplanowana

Rozdział II
Storytelling
Bohater brand
Wewnętrzne piękno opowieści – „The Beauty Inside” i storytelling
Chipotle zachęca do myślenia – odpowiedzialny content marketing 9
Gra o markę Bieszczadów
Marka mówi o ważnych sprawach
Myślenie to odróżnianie

Rozdział III
Niech inni sami piszą o marce
Plotki, szepty i marketing wirusowy
Tesco się tobą mocno interesuje
Alicja w krainie TNT
Mała rzecz, a cieszy – innowacyjne i niestandardowe akcje o dużym potencjale
Mała rzecz, a cieszy – baloniki, kłódki, mydło czy zabawki w akcjach partyzanckich

Rozdział IV
(P)oszukiwanie mediów
Natywnie w dżinsach
Bo nie sprzedają XL – trup wyjęty z szafy Abercrombie & Fitch
Obosieczny miecz prowokacji
Mistyfikacja dobrze opowiedziana

O Autorze

O Autorze

Jacek Szlak – redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie
Filozof z wykształcenia (UJ, filozofia analityczna i kognitywistyka), od 1997 roku zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 roku prowadzi portal Marketing przy Kawie, popularyzując wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi i trendów marketingowych. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej i content marketingu.
http://marketing-news.pl

Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Autor Jacek Szlak
Format B5
Objętość 204
Oprawa Miękka
Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji 24 godzin/standardowy
ISBN 978-83-63566-48-7_a
Recenzje
  • Nie dodano jeszcze recenzji

Komunikacja marketingowa 2030
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej