- Opis
-
Szczegóły
Książka ta to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii, przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w milionach złotych oraz bez konieczności zatrudniania do współpracy największych i najdroższych agencji reklamowych oraz public relations.
Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce Czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez to radość z osiągniętych sukcesów jest jeszcze większa.
Z najnowszej książki Roberta Stępowskiego Czytelnik dowie się m.in., jak wykorzystywać media społecznościowe i content marketing do budowania przewagi konkurencyjnej oraz marki osobistej w kraju nad Wisłą. Pozna także aktualne trendy w komunikacji marketingowej, dzięki czemu dużo efektywniej będzie potrafił zarządzać swoim budżetem promocyjnym.
DLACZEGO WARTO KUPIĆ KSIĄŻKĘ „JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES”?- To książka dla tych, którzy nie boją się ryzyka i „płynięcia pod prąd”. Tych, którzy są świadomi, że standardowe działania w biznesie pomagają osiągnąć stabilizację finansową, ale nigdy nie pozwalają rozwinąć się kreatywności i nie prowadzą do innowacyjnych oraz przełomowych odkryć.
- To książka dla tych, którzy prowadzą małą, jednoosobową firmę, ale chcą zarabiać pieniądze w polskich realiach i są na tyle silnie sfokusowani na sukces, że chcą się dowiedzieć, jak powstała marka totalna i podglądając ją, krok po kroku budować swój biznes.
- Poznasz różne aspekty budowania marki osobistej, marki produktu i firmy na przełomie ery 2.0 i 3.0.
- Dowiesz się również, jak w polskich warunkach budować swój „personal brand” – czyli jak z i kim musisz się komunikować, aby uznano Cię za eksperta.
Patronat medialny: MARKETER+ - Spis treści
-
Spis treści
Od autora
Wstęp
ROZDZIAŁ 1. SZUKAJĄC WYZNAWCÓW
Czy przestaniemy kupować Volkswageny?
Każda historia ma swój początek
Marketing działa od ponad 2 tys. lat
Stwórz własną religię!
Wstyd niszczy Ciebie i biznes
Logo to jeszcze nie marka
Cele i efekty
Nie bądź fajny. Zarabiaj pieniądze!
Zmiana pewna jak podatki
Nie rozmieniaj się na drobne
Po drugiej stronie jest człowiek
Cena ma znaczenie
Klient w „piekarni”
Kreatywność, czyli wyjście ze strefy komfortu (2xK)
ROZDZIAŁ 2. MARKA TWOJEJ FIRMY
Kiedy pokonasz strach i wstyd
Stare i nowe media
Snapchat, LinkedIn, Twitter, Facebook
Sytuacja prasy, czyli najstarszych mediów
Doceniaj siłę internetu, ale nie przeceniaj jej
Twoje media, Twój content
Mów i sprawdzaj co mówią o Tobie
Nie krzycz w lesie ani na pustyni
Mów językiem korzyści
Mów „Ty” – nie „Wy”
Bądź taki jak Twoi odbiorcy
Odwołuj się do podstawowych wartości
Bądź pewien tego, o czym mówisz
Wyzwalaj emocje. Szukaj kontekstów
Autentyczna pasja
Najpierw marka, później promocja?
Spójny wizerunek
Networking to podstawa
Bądź dobrym, a nie złym szefem
Trzy trendy w komunikacji, o których warto pamiętać
ROZDZIAŁ 3. PERSONAL BRANDING
Budowanie marki osobistej
Człowiek to nie płyn do mycia
Ty jako doradca i ekspert
Twoje 20 sekund
Znajdź ludzi, którzy Cię uwiarygodnią
Niezależność jest w cenie
Oliwa na wierzch wypływa
Bądź zimny lub gorący, ale zawsze prawdziwy
Nie daj się zaszufladkować
Sukces przychodzi po latach
Z pieniędzmi zawsze łatwiej
ROZDZIAŁ 4. PODSUMOWANIE
Podziękowania i przeprosiny. - O Autorze
-
O Autorze
Robert Stępowski – niezależny ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu miejsc. Założyciel i redaktor naczelny portalu oraz ogólnopolskiego magazynu dla specjalistów marketingu terytorialnego „MarketingMiejsca.com.pl”. Od ponad 10 lat swoje serce i duszę oddaje pisaniu – jako dziennikarz, autor książek i bloger. Liczne artykuły i komentarze autora publikowano m.in. w: „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, portalach: Onet Biznes, Wirtualnemedia.pl, PRoto.pl oraz w magazynach „BRIEF” i „Rynek Turystyczny”. Współpracował z Polskim Radiem Łódź i radiową Jedynką oraz kierował działem on-line Radia Dla Ciebie i tygodnikiem „Nasze Miasto”. Prowadzi lokalny serwis i gazetę „KochamRawe.pl”. Autor kilku książek z zakresu marketingu terytorialnego. Jako prelegent występuje podczas wielu kongresów i konferencji branżowych. Jedną z jego głównych pasji jest personal branding. Autor bloga www.TrescJestNajwazniejsza.pl.
- Załączniki
-
- Informacje dodatkowe
-
Informacje dodatkowe
Rozmiar pliku 2,4 MB / 0,7 MB Format e-pub / mobi (pakiet) Wydawnictwo Roster (wersja papierowa) Zabezpieczenie Watermark Warunki korzystania Wyłącznie na użytek własny, kopiowanie i udostępnianie osobom trzecim zabronione Wymagania techniczne Upewnij się, że posiadasz urządzenie (e-czytnik, smartphone, tablet) obsługujący jeden z wymienionych formatów: e-pub, mobi. Więcej szczegółów w "Regulaminie zakupu e-booków" ISBN 978-83-63566-37-1 - Recenzje
-