Sprzedaj ofertę

Sprzedaj ofertę

Łukasz Kruszewski

Format: A5
Objętość: 300 stron
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
cena: 49,99 zł

Pozyskanie nieruchomości jest dopiero początkiem wielkiej przygody. Prawdziwa praca zaczyna się od przygotowania jej do sprzedaży, promocji i obsługi klientów.
Wysyłka po 27 maja br.

Opis

Szczegóły

Książka „Sprzedaj ofertę” pomoże Ci sprzedawać więcej, mądrzej i z większą satysfakcją.

„Sprzedaj ofertę” to książka na wskroś praktyczna. Zawiera rozsądną ilość wiedzy i maksimum efektywnych rozwiązań. Na jej kartach znajdziesz mnóstwo konkretnych przykładów i zrozumiesz mechanizmy rządzące procesem skutecznej sprzedaży nieruchomości. Poznasz studium przypadku pracy z ofertą w czystej postaci.

To pozycja obowiązkowa, jeśli zadajesz sobie pytania:

  • Jak zbudować lejek sprzedaży oferty i przeprowadzić segmentację bazy?
  • Jak promować oferty w serwisach nieruchomości i w social mediach?
  • Za co tak naprawdę płaci klient i jak wokół tego budować ofertę?
  • Jakie są fundamenty pracy z ofertą i co to jest koncepcja 3K?
  • Jak nisko kosztowo zwiększyć konkurencyjność ofert?
  • Jak wykorzystać psychologię w sprzedaży?
Spis treści

Spis treści

Wstęp

Zrozumieć rynek
1. Sprzedaż po nowemu
2. Świat konsumenta
3. Psychologia sprzedaży

Strategia sprzedaży
1. Filozofi a sprzedaży
2. Teoria sprzedaży nieruchomości
3. Strategia marketingowa

Działania marketingowe
1. Podróż w (nie)znane
2. Solidne ogłoszenie
3. Fotografi a nieruchomości
4. Home staging dla każdego
5. Rzuty i wizualizacje
6. Jak robić wideo?
7. Propozycja wartości sprzedaży

Reklama i zarządzanie sprzedażą
1. Reklama nieruchomości
2. Marketing online
3. Marketing offline
4. Kluczowe aktywności sprzedaży

Bajka na zakończenie

O Autorze

O Autorze

Łukasz Kruszewski

Praktyk marketingu nieruchomości. Prelegent na konferencjach branżowych, pośrednik, filozof i szkoleniowiec. Specjalizuje się w strategii marketingowej i personal brandingu.

Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na kierunkach gospodarka przestrzenna, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i filozofia. Uczestnik programu CIM - Chartered Institute of Marketing oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego na SAR. Z branżą nieruchomości i marketingu związany od 2008 roku.

Dyrektor ds. marketingu Freedom Nieruchomości. Zdobywał doświadczenie, pracując jako agent nieruchomości, prowadząc własne biuro, współpracując z agencjami marketingowymi oraz koordynując realizację projektów unijnych, m.in. w branży nieruchomości i finansów. Autor książki „Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie”, „Marka agenta”oraz partner „Praktyka Brandingu”. Współorganizator i organizator pierwszych dwóch edycji RECAMP. Współzałożyciel Klubu Marketerów Nieruchomości.


Załączniki
Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Autor Łukasz Kruszewski
Format A5
Objętość 300 stron
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji Wysyłka 27 maja br.
Recenzje
  • Nie dodano jeszcze recenzji

techniki promocji sprzedazy
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej