- Opis
-
Szczegóły
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych, penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk, jak:
- Przewidywanie przyszłości w marketingu – czy to w ogóle ma sens?
- Rola nowych technologii w świecie marek.
- Postawa klientocentryczna – i co z tego wynika?
- Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno?
- Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
- Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.
- Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.
Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie i spostrzeżenia, ciekawe inspiracje – to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora, otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.
Partner wydania
Patroni medialni - Spis treści
-
Spis treści
- ZAMIAST WSTĘPU
- POCZĄTKI
- EMOCJE W STRATEGII
- KSZTAŁTOWANIE STRATEGII
- DECYZJE I WYBORY
- DIALOGICZNOŚĆ I PROBLEM AGENCJI
- MARKI NICZYM LEGENDARNE YETI
- ZARZĄDZANIE MARKĄ – ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIEM?
- CHMURA METAFORĄ STRATEGII
- MARKI ANTYKRUCHE
- STORYTELLING
- RYTUALIZACJA MARKI
- CZEKAJĄC NA OSOBLIWOŚĆ
- JUTRO, CZYLI SEN MARKETERA
- NIEPEWNOŚCI NAPRZECIW
- RYNEK INTENCJI
- FILOZOFIA MARKETINGU
- TAKSONOMIE KONSUMENCKIE
- LOJALNOŚĆ – TWORZENIE WIĘZI Z KLIENTEM
- BLOGOSFERA ALBO MEDIA NA OPAK
- O Autorze
-
O Autorze
Założyciel i konsultant w think tanku strategicznym Heuristica. Posiada 20-letnie doświadczenie w budowaniu marek i badaniu ich kondycji zdobyte w największych agencjach reklamowych (Ogilvy, Y&R, Havas) oraz jako szef marketingu (Canal+).
Wykładowca i trener (prowadził wykłady m. in.w WSKiMS, SMR, SSM, ICAN HBP i Questus). Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą brandowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR.
Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: Atlas strategiczny i Strategiczny podstęp oraz współautorem publikacji: Portret klienta. Współzałożyciel Stowarzyszenia Marketing 4 Business.
Założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus. Pomysłodawca i opiekun merytoryczny warsztatów Farma Inwencji. Prowadzi blog „…tak na marginesie”.
- Załączniki
-
- Informacje dodatkowe
-
Informacje dodatkowe
Autor Marek Staniszewski Format B5 Objętość 160 Oprawa Miękka Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji Premiera: 15.11.2016 ISBN 978-83-63566-77-7 - Recenzje
-
Mogą cię również zainteresować następujące produkty
-
Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki (z autografem Autora)
cena: 49,00 zł -
Nowy PR. Jak internet zmienił public relations (z autografem Autora)
cena: 47,00 zł -
Art branding (z autografem Autora)
cena: 49,00 zł -
Marketing wartości (z autografem Autorki)
cena: 38,00 zł -
Silne marki osobiste zmieniają świat (z autografem Autorki)
cena: 47,00 zł