Varia
-
cena: 27,00 zł
Brak w magazynie
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma.
Dowiedz się więcej -
cena: 185,00 zł
Zestaw Kart inwencji oraz najnowszej książki Marka Staniszewskiego.
Dowiedz się więcej
Niezwykłe połączenie myślenia kreatywnego, biznesowego i marketingowego. -
cena: 27,00 zł
Idee, wartości, przekazy. Wszystko co inspiruje i daje natchnienie.
Książka z posterami na ścianę – do zawieszenia, do działania! Dowiedz się więcej -
cena: 28,00 zł
Książka pełna jest anegdot, ciekawych, inspirujących opowieści z różnych kultur i religii, opowieści prezentujących wydawałoby się całkiem inne spojrzenie na sens życia, na sposób odkrywania Największej Tajemnicy.
Dowiedz się więcej -
cena: 22,00 zł
Brak w magazynie
Kreatywnik. Marketing i biznes to świetna pozycja poprawiająca kreatywność i twórcze myślenie. Pozwala nauczyć się myślenia out of the box, co w dzisiejszym świecie jest bardzo ważną zaletą. Kreatywnik przeznaczony jest dla osób zajmujących się marketingiem, biznesem, kreacją reklamy oraz design thinking. Dowiedz się więcej
-
cena: 10,00 zł
Brak w magazynie
Kreatywnik to zbiór łamigłówek, zadań, malowanek i gier poprawiających kreatywność. Jego stosowanie ma na celu nauczenie przekraczania barier i schematów umysłu, uruchomienie wyobraźni, myślenia nieszablonowego, uczenie stawiania czoła wyzwaniom.
Dowiedz się więcej