- Opis
-
Szczegóły
Gary Vaynerchuk – ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r]ingu” hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi Klientów w pełnym chaosu świecie social mediów. Jak na Gary'ego przystało, robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do... walki na ringu. Prawy sierpowy, czyli kolejna kampania, która ma przynieść wymierne korzyści, konkretne zyski. Lewy prosty, czyli tworzenie takiego przekazu, który zaangażuje Klienta do tego stopnia, że stanie się fanem Twojej marki. Tylko jak zadawać „ciosy” sprawnie, aby nie polec w walce?
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku. Dzisiaj sama komunikacja to nie wszystko, liczy się kontekst. Ważne jest to, aby przekaz dostosować odpowiednio do każdego z mediów indywidualnie.Liczy się autentyczny kontakt z Klientami – nie poprzez krzykliwe komunikaty „Kup”, „Promocja!”, ale poprzez nowe formy narracji charakterystyczne dla poszczególnych, tak różnych od siebie platform, jak chociażby Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i Tumblr.
„W market[r]ingu” to mapa, za pomocą której z łatwością odnajdziesz się w świecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów społecznościowych. Mnóstwo przykładów zobrazowanych kolorowymi zdjęciami, opatrzonych komentarzami Autora to dodatkowa nawigacja na drodze do sukcesu Twojej marki w social mediach.
Specjaliści od marketingu nigdy wcześniej nie mieli tak wielu możliwości, aby dotrzeć do konkretnego odbiorcy we właściwy sposób, w odpowiednim miejscu i czasie. W swój charakterystyczny, bezkompromisowy sposób Gary Vaynerchuk dzieli się mnóstwem istotnych wskazówek, które pozwolą usprawnić Twój biznes w oparciu o media społecznościowe.
Beth Comstock, dyrektor generalny General Electric
W czasach gdy publikowanie treści w Internecie powoduje istny mętlik w głowie, książka Gary'ego Vaynerchuka to idealne lekarstwo na te „dolegliwości” mediów społecznościowych.
Sree Sreenivasan, dyrektor ds. cyfryzacji na Uniwersytecie ColumbiaData premiery: 18 luty 2015 r.
Patronat honorowy
Patronat medialny - O Autorze
-
O Autorze
Gary Vaynerchuk – autor bestsellerowych książek z rankingu magazynu „The New York Times”. Jest jednym z pierwszych przedsiębiorców, który swój sukces zbudował na... opowiadaniu historii. Jego agencja konsultingowa (VaynerMedia), specjalizująca się w opracowywaniu m.in. strategii na social media, współpracuje ze spółkami rankingu Fortune 500. Magazyn „Businessweek” wybrał go, wśród 20 innych top managerów, przedsiębiorcą – jako wzór do naśladowania, a stacja CNN zaliczyła go do grona 25 czołowych inwestorów serwisu Twitter.
- Załączniki
-
- Informacje dodatkowe
-
Informacje dodatkowe
Autor Gary Vaynerchuk Format B5 Objętość 196 str. Oprawa Miękka Wysyłamy w ciągu/ Termin realizacji 24 godzin // standardowy ISBN 978-83-63566-40-1 - Recenzje
-
- Klinika e-commerce
-
Współcześnie media społecznościowe zmieniają się bardzo dynamicznie. Czy w pewien sposób przypominają boks? Według autora to idealna metafora – podobnie jak współczesne social media charakteryzuje się szybkim tempem, oparty jest na rywalizacji i konkurencji. Niełatwe środowisko, prawda? Szeroki wybór kanałów oraz narzędzi powoduje, że łatwo się w nim zgubić, jeszcze łatwiej popełnić błąd. I wtedy… z pomocą nadchodzi autor – Gary Vaynerchuk. Zapraszamy do przeczytania całej recenzji
- Freshmail
-
Stocz walkę o widoczność w sieci! Przywal prawym sierpowym – czyli kampanią i dobij rywala lewym prostym – czyli angażującym przekazem. Gary Vaynerchuk w książce W market[r]ingu ze znaną sobie charyzmą opisuje, jak wzmocnić przekaz, dostosowując komunikację do odpowiednich mediów.
- Blog Z życia książek
-
(...) udana metafora lewych i prawych sierpowych, jako komunikatów kierowanych do klientów/użytkowników w mediach społecznościowych, (...) przydatna ściąga z serwisów Twitter, Facebook, Pinterest, Instagram, Tumblr (plus case study udanych i słabych komunikatów, subiektywnie wybranych przez autora, ale bez większej stronniczości). Pełna recenzja
- Blog TreśćJestNajważniejsza
-
Książka ta niesie jednak ze sobą jeszcze inną, dużo istotniejszą wartość i chyba to właśnie wyróżnia ją spośród innych pozycji – Czytelnik znajdzie w niej wiele dokładnie opisanych, przeanalizowanych i ocenionych przykładów konkretnych działań i kampanii. Autor nie boi się pisać nawet o największych, globalnych markach, pisać krytycznie i wskazywać, jakie błędy w swojej komunikacji popełniają. Pełna recenzja
- Portal social-pr.pl
-
Fajnie i wygodnie jest kupić reklamę oraz wynająć agencję PR do przygotowania i wysyłki pressów. A potem mierzyć efekty i liczyć sprzedaż. W socialu tak się nie da. Social to społeczność. Jeśli okażesz się cennym członkiem, dającym wartościowe wpisy i komentarze, możesz liczyć na zainteresowanie tym, co robisz (i sprzedajesz). Inaczej szybko zostaniesz zepchnięty na margines. Czytajcie Gary’ego Vaynerchuka. Głupi nie jest. Więcej